Blizz non stop kombinuje z talentami. Weźmy np. Rework talentów Abathura i wypowiedź niebieskich:
Cytuj:
Abatur był pod wieloma względami praprzodkiem systemu talentów – oznaczało to również, że jego talenty nie zmieniły się w żaden sposób od dłuższego czasu. Obecne talenty Abatura pojawiły się już na BlizzConie 2013, więc od dawna należała się mu aktualizacja w zgodzie z naszą nową metodologią. Abatur otrzymał kilka nowych talentów – postaraliśmy się przeprojektować lub usunąć te, które na dłuższą metę nie sprawdzały się w grze.
Sprawdzając zmiany wprowadzone dla talentów, można łatwo zauważyć, że eksperymentujemy z talentami poziomu 20, które wpływają na zdolności podstawowe – nie zaś bohaterskie (jak na przykład Gniazdo Szarańczy i Zbiorowa Świadomość), jak również z talentami, które modyfikują zdolności bohaterskie na poziomach INNYCH niż 20 (np. Gwałtowna Mutacja). To tylko kilka spośród sposobów, w jakie Abatur stanowi awangardę ewolucji projektowania systemu talentów (wybaczcie tę grę słów).
Myślę, że to dopiero początek.
Oczywiście zgadzam się z tym, że LoL i HotS to zupełnie inne gry pod inny target. Praktycznie jedyne, co je łączy to gatunek MOBA (choć Blizz z dunno powodów, woli nazywać swoją grę Hero Brawler) oraz... krzaki, w których można się schować i gankować:P