yabaddi napisał(a):
Jedna z takich ciekawostek była w becie
Spoiler inside, ale pokazuje ladnie, jak to fajnie zrobione
@yab, jak to jest z tym flanked? Bo nigdzie dotychczas nie doszukalem sie info, ze moze to zależeć od engagement, tzn wyczerpanie max engagement nie powoduje ze kolejni przeciwnicy dają z buta flanked.
Na wiki jest "The character is flanked by two enemies standing to across one another." co jak dla mnie powodowane jest wzajemnym ułozeniem wrogów.
Albo ujmę inaczej: fakt, ze fighter nakłada engagement na 3 moby powoduje jedynie fakt, ze one mogą być ofiara DA, on sam jednak jest engaged przez kazdego z nich osobno.
Gdyby to był rogue/monk/pala z 1 engagement to też 3 przeciwników byłby przez kazdego z nich engaged, jednak tylko jeden z wrogów miały ten status od niego.
W obu przypadkach przesuniecie sie dla uniknięcia statusu flanked (wyjscie z otoczenia zeby miec ich po jednej stronie, chyba ze to tak nie działa wcale) powoduje tak samo ataki na fighterze jak i innych klasach.
Dla mnie engagement ma wykorzystanie ofensywne a nie defensywne. Postać z talentem +1 i duzym 2h dpsem częściej dostawałaby free hity na mobach kręcących sie wokół tanka.
Nie moge sie przestawić zeby widzieć to odwrotnie, natomiast może to wszystko wynikać z zachowania AI, które musze przetestować w praniu.
I tak robie 2x pala, chociaż szkoda ze to nie main będzie tankiem, dostawałby jeszcze wieksze bonusy defensywne za podążanie z orderem ;]
Co do chantera to mam troche inny pomysł, to robie go na dpsera. Nie będe wydawał 2 talentów na Healing over time przy chantach, zwłaszcza przy paladynach i priescie +cc od rogue i ciphera. Wezme coś do siekania i debuffów + co jakiś czas invocation (zobaczy sie jakie)
Zreszta, mój
prasłowiański aumaua musi siekać, nie moze być pipą.