mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 212  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:11 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Ten świat nie jest nawet w 1/10 tak otwarty jak w skyrimie. ;> Można łazić zbierać kwiatki, miody, bić moby, odwiedzać kapliczki i w sumie tyle z eksploracji.

Nie jest bo to trochę inna koncepcja, bardziej nastawiona na opowiadanie historii. No ale fakt, że to minus gry.

Mnie najbardziej z tego wszystkiego irytują levele. Niech sobie będą ale po co to pokazywać, psuje dobre wrażenie. Za to im dłużej gram tym bardziej mi się podoba grafika, stonowane kolory. Ma się wrażenie realizmu, polskiej jesieni a nie bajkowego świata.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:21 
Cytuj  
A jedź do lasu albo na łąkę :) też są takie sztuczne kolory na trawie, polanie. Jeżdżę do pracy rowerkiem jak pogoda ładna jest i serio, specjalnie zacząłem zwracać na to uwagę :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:23 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
A jedź do lasu albo na łąkę :) też są takie sztuczne kolory na trawie, polanie. Jeżdżę do pracy rowerkiem jak pogoda ładna jest i serio, specjalnie zacząłem zwracać na to uwagę :)

Przyznaj się porównywałeś trawę w realu z tą na ss z W3 :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:24 
Cytuj  
No ale screenów w łapie nie miałem jak porównywałem :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:34 
Cytuj  
Szkoda, że tego bujania drzew nie "znerfili", bo już w gameplayach, które nam serwowali miesiącami było widać, że za bardzo się huśtają. ;>
Póki co największy minus to dla mnie mechanika, walka, sterowanie gerhardem, kuniem.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:36 
Cytuj  
Ja sie chcialem na tanka zrobić i walic mocne ataki, jak narazie sensowne jest skakanie na boki i szybkie serie ;[


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:42 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
A jedź do lasu albo na łąkę :) też są takie sztuczne kolory na trawie, polanie. Jeżdżę do pracy rowerkiem jak pogoda ładna jest i serio, specjalnie zacząłem zwracać na to uwagę :)


Trawa trochę z dupy, ale reszta ok. A jeśli chodzi o jakaś zbroję to kolejny plany na set można znaleźć:
Spoiler:


_________________
Χ Ξ Σ


Ostatnio edytowano 20 maja 2015, 19:44 przez Tor-Bled-Nam, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 19:43 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ja sie chcialem na tanka zrobić i walic mocne ataki, jak narazie sensowne jest skakanie na boki i szybkie serie ;[


Ta mechanika nie pozwala na tankowanie, unik-cios-unik-cios i tak do zjechania hp, to jest taktyka. ;>


_________________
@polygamia

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 20:15 
Cytuj  
bzdura, tankować można, tylko quen trzeba używać co chwile.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 20:20 
Cytuj  
Szczególnie jak nas opadnie 4 przeciwników. ;>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 21:18 
Cytuj  
tip dla fetyszy podpatrzony na innym forum

"Jak chcecie zwiększyć liczbę fps z włączonym HW to wystarczy zmienić AA dla HW, które domyślnie ustawione jest na 8.

\The Witcher 3\bin\config\base\rendering.ini

HairWorksAALevel = 8"

np. na 2


_________________
@polygamia

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 21:39 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Szczególnie jak nas opadnie 4 przeciwników. ;>


zwiększanie mocy znaków i mocy znaku quen zwiększa ilość obrażeń pochłanianych przez ten znak ;) ja quena nie rozwijam a przeciwnikom na moim poziomie quen mityguje ze 3 - 4 uderzenia.

Pograłem trochę na tych sweetfx'ach i wszystko pięknie wszystko ładnie dopóki nie było deszczowej pogody. ona normalnie jest ciemna, ale z sweetfx to wyglądało jakby była noc co mnie wkurwiało. więc wyjebałem.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 21:57 
Cytuj  
Dobra, odpaliłem Wiedźmina na swoim rzęchu (GTX 750 TI, i5 4570 3.2Ghz, 8 gb RAM) i przeżyłem wielki szok. Ta pierwsza lokacja po tutorialu na high mam ponad 40 fpsów. Myślę sobie, że skoro jest tak zajebiście to zobaczę czy dam radę ultra. Odpalam bez Hairworksów, z foliage distance na high i cieniami na medium, wszystkie postprocessy na maksa i jeszcze większy szok - 33 fpsy nawet w walce. Szczerze nawet jakoś nie przeszkadza mi taka ilość fpsów, gra działa w miarę płynnie, a wygląda niesamowicie. Dzisiaj już mi się dłużej nie chce bawić w tweakowanie, ale jutro dobiorę jakieś optymalne ustawienia. Słyszałem, że tekstury ultra nie różnią się niczym od high poza ilością pamięci alokowanej na nie, więc też pewnie zjadę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 22:23 
Cytuj  
Ilość detali i zróżnicowania w tej grze mnie rozpierdala...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 22:32 
Cytuj  
Wie ktoś, czy jak rozwijam znak Aksji, aby łatwiej było go stosować podczas dialogów, to muszę go mieć włożonego w jeden z dostępnych slotów?

W ogóle to rozjebało mnie, jak na tablicy ogłoszeń odczytałem wzmiankę o pewnym starym, zapijaczonym znajomym z drugiej części gry i o tym co odjebał :D Genialna gra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 22:34 
Cytuj  
Mnie rozpierdala trochę movement i feeling, który jest chujowy nie przebierając w słowach. Nie wiem dlaczego poszli w poruszanie oparte o momentum, powinni wziąć przykład z najlepszych i zrobić responsywną kontrolę jak w Soulsach.

Szczególnej chujni doznałem podczas pierwszego
Spoiler:


No nic, może jakiś moder poprawi.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 23:05 
Cytuj  
jep.
probowalem grac na myszce+klawa i jednak na padzie jakos wygodniej.
poustawialem czesc opcji na high i zjebaly sie tekstury hehe.
fpsy tez dziwnie skacza.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 23:08 
Cytuj  
Da się jakoś sprawdzić time played?

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 23:12 
Cytuj  
Asus 751jt z 970m - wszystko na ultra z wylaczonym HW- 35 fps stabilne - co oplaca sie zmniejszac aby dobic do 60 fps? Shadows to wiem...:P
Byle nie obnizalo jakosci grafiki...:P

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2015, 23:15 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
Da się jakoś sprawdzić time played?


Tak jest w charakter info bodajże.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 212  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.