mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2015, 20:46 
 
Sobtainer napisał(a):
Deshroom napisał(a):
ja się cieszę bo spodziewam się strasznie słabej gry - sprawdzę sobie za free.


Dlaczego? to jest specyficzny gatunek gry, jak będą fajnie rozwiązane budynki i rundy z efektownymi wybuchami i destruction to się złapię w to, brakuje generalnie gier ze starego rainbow six ze swatem w roli głównej.


Tak btw, jak ktoś już grał w alfę to dostęp do kolejnych faz jest zagwarantowany z automatu.
Sob jak będziecie grali to daj znać sprawdzę kolejny raz, też bym pograł w jakiś fps ale żeby nie siedzieć kilkadziesiąt godzin i uczyć się strzelania headshotów z połowy mapy. ;p


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2015, 06:42 
 
na podstawie ghost-in-the-shell

http://www.gametrailers.com/videos/0tjy ... ay-trailer


_________________
psn

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2015, 08:23 
 
F2P PvP FPS ze 'skórką Gits' to nie jest to co przychodziło mi na myśl kiedy myślałem gra na podstawie Ghost in The Shell.

Pass.

***

Posty: 861
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2015, 16:48 
 
@Atherius

A w Renegade X grales? Ja jak nie mam co robic to odpalam to albo wyscigi w MTA (GTA:SA).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2015, 13:34 
 
SC2 beta klucze, będą tu podobno o 18.30

http://www.gry-online.pl/promocje.asp?ID=193


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2015, 15:17 
 
http://www.vg247.com/2015/09/18/konami- ... es-report/

RIP Konami

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2015, 22:50 
 
Pograłem ze 2-3 godzinki w head-starcie Sword Coast Legends i .. jestem mile zaskoczony. Co prawda na tym etapie dostępny jest tylko random dungeon generator (kampania będzie po premierze) to jednak pozwala to ogarnąć mechanikę gry i zorientować się w systemie. Sam character creator nieźle mnie wciągnął - sporo możliwości, dużo trudnych wyborów. Sama rozgrywka też niełatwa, a wybrałem na początek tylko poziom Medium. Dla wielbicieli D&D będzie to niezła gratka.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2015, 23:48 
 
A ja mam zupelnie odwrotne odczucia :) Combat slaby, rozwoj postaci sredni (Magic Missiles 1, Magic Missiles 2, Magic Missiles 3 i tego typu czary - nuda!), grafa, animacje, dzwieki - slabo, brak jakiegos sensownego podzialu lootu - kto 1y przy skrzyni ten wygrywa internet, a bieganie randomowych dungeonow przeciwko AI mobkom bez zadnej fabuly to zadna frajda. Edytor tez sredniawy, malo opcji do tworzenia fabularnych kampanii, a raczej do typowych questow nastawionych na combat. Mowiac krotko: uwazac z zakupem :)

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 00:13 
 
Jeśli tak i nie zmienią tego do premiery to shit jakich mało.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 09:46 
 
pisza ze kampania ma byc dobra. pogralbym chyba :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 15:47 
 
raggnarok napisał(a):
A ja mam zupelnie odwrotne odczucia :) Combat slaby, rozwoj postaci sredni (Magic Missiles 1, Magic Missiles 2, Magic Missiles 3 i tego typu czary - nuda!), grafa, animacje, dzwieki - slabo, brak jakiegos sensownego podzialu lootu - kto 1y przy skrzyni ten wygrywa internet, a bieganie randomowych dungeonow przeciwko AI mobkom bez zadnej fabuly to zadna frajda. Edytor tez sredniawy, malo opcji do tworzenia fabularnych kampanii, a raczej do typowych questow nastawionych na combat. Mowiac krotko: uwazac z zakupem :)


Combat typowy dla D&D 5th ed w tym przypadku. Tu nie da się nic wymyślić, wszystko zgodne z zasadami gry. ROzwój postaci też typowy dla tej edycji D&D. Np. Wizard ma 7 drzewek rozwoju powiązanych z różnymi szkołami magii (Arcane, Frost, Lightning, Flame, Manipulator, Transmuter, Summoner) Każde z nich ma od 4 do 7 skilli i czarów, gdzie każdy czar ma od 2 do 4 wersji + jedno duże Skills & Proficiences z kilkanastoma skillami, z których większość ma znowu kilka wersji. Jest tego w sumie kilkaset, liczyć dokładnie mi się nie chce, ale sporo w porównaniu z pierwszymi wersjami D&D.
System lootu już został zmieniony w porównaniu z pierwszym head-startem z przed tygodnia. Devsi słuchają co mają do powiedzenia gracze i zmieniają grę na lepsze.
Grafika całkiem ładna, animacja bardzo płynna, dźwięki całkiem poprawne. Gram już w to trochę i przyczepić się nie mogę (niestety nie jestem wiecznym malkontentem).
Edytor ma dwa "tryby". Dla leniwych można sobie wygenerować przygodę kilkoma klikami wybierając rzeczy typu gdzie ma się toczyć przygoda, jakie typy przeciwników mają się pojawić, można wygenerować kilka prostych questów, dodać jakiegoś bossa gdzieś pod koniec i wio, jedziemy z zabawą.
Można też budować wszytsko klocek po klocku, dokładnie to co chcemy, jak w NWN, chociaż obecne możliwości edytora są mniejsze niż w NWN, szczególnie jeśli chodzi o pisanie skryptów. Niemniej jednak jest to godny następca NWN w obecnych czasach. Już teraz powstają ciekawe i stosunkowo skomplikowane i dopracowane kampanie.

Więcej pisać mi się nie chce, ogólnie gra nie najgorsza o nieskończonej żywotności, bo grać w nowe kampanie można do usranej śmierci tyle tego już jest, a będzie więcej. Tryb DUngeon Mastera jeszcze poprawia zabawę.
Pozycja ciekawa i tyle.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 15:58 
 
raggnarok napisał(a):
Edytor tez sredniawy, malo opcji do tworzenia fabularnych kampanii, a raczej do typowych questow nastawionych na combat.

To mnie najbardziej smuci. Edytor bez możliwości innych niż walka i proste combat oriented questy źle grze wróży.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 16:07 
 
sula napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Edytor tez sredniawy, malo opcji do tworzenia fabularnych kampanii, a raczej do typowych questow nastawionych na combat.

To mnie najbardziej smuci. Edytor bez możliwości innych niż walka i proste combat oriented questy źle grze wróży.


Kurewsko źle wróży. Taki hns, a ja chce kurwa generatora bg2


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 16:07 
 
Perrin napisał(a):
Można też budować wszytsko klocek po klocku, dokładnie to co chcemy, jak w NWN, chociaż obecne możliwości edytora są mniejsze niż w NWN, szczególnie jeśli chodzi o pisanie skryptów. Niemniej jednak jest to godny następca NWN w obecnych czasach. Już teraz powstają ciekawe i stosunkowo skomplikowane i dopracowane kampanie.


Przeciez wlasnie nie mozna budowac map, bo wszystkie lokacje sa odgornie randomizowane. O roznbudowanych dialogach w edytorze tez zapomnij - nasza druzyna moze powiedziec dwie rzeczy: We Accept (przyjmujemy questa) albo See you later, lol. Owszem, gra na pewno lepiej wyglada jak sie gra z dungeom masterem, ktory aktywnie uprzyjemnia nam zabawe ale i tak jest imho slabiutko. No i ten combat - baaaaaaaardzo slabo zrobiony.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 17:08 
 
Perrin napisał(a):
Combat typowy dla D&D 5th ed w tym przypadku. Tu nie da się nic wymyślić, wszystko zgodne z zasadami gry. ROzwój postaci też typowy dla tej edycji D&D. Np. Wizard ma 7 drzewek rozwoju powiązanych z różnymi szkołami magii (Arcane, Frost, Lightning, Flame, Manipulator, Transmuter, Summoner) Każde z nich ma od 4 do 7 skilli i czarów, gdzie każdy czar ma od 2 do 4 wersji + jedno duże Skills & Proficiences z kilkanastoma skillami, z których większość ma znowu kilka wersji. Jest tego w sumie kilkaset, liczyć dokładnie mi się nie chce, ale sporo w porównaniu z pierwszymi wersjami D&D.
System lootu już został zmieniony w porównaniu z pierwszym head-startem z przed tygodnia. Devsi słuchają co mają do powiedzenia gracze i zmieniają grę na lepsze.
Grafika całkiem ładna, animacja bardzo płynna, dźwięki całkiem poprawne. Gram już w to trochę i przyczepić się nie mogę (niestety nie jestem wiecznym malkontentem).
Edytor ma dwa "tryby". Dla leniwych można sobie wygenerować przygodę kilkoma klikami wybierając rzeczy typu gdzie ma się toczyć przygoda, jakie typy przeciwników mają się pojawić, można wygenerować kilka prostych questów, dodać jakiegoś bossa gdzieś pod koniec i wio, jedziemy z zabawą.
Można też budować wszytsko klocek po klocku, dokładnie to co chcemy, jak w NWN, chociaż obecne możliwości edytora są mniejsze niż w NWN, szczególnie jeśli chodzi o pisanie skryptów. Niemniej jednak jest to godny następca NWN w obecnych czasach. Już teraz powstają ciekawe i stosunkowo skomplikowane i dopracowane kampanie.

Więcej pisać mi się nie chce, ogólnie gra nie najgorsza o nieskończonej żywotności, bo grać w nowe kampanie można do usranej śmierci tyle tego już jest, a będzie więcej. Tryb DUngeon Mastera jeszcze poprawia zabawę.
Pozycja ciekawa i tyle.


+1 whatever he says ;)

Najlepiej sprawdzic samemu. Nadal podtrzymuje, ze ci co lubia D&D beda zadowoleni. Poza pewnymi jednostkami, ktore zestarzaly sie przedwczesnie i nic juz ich nie zadowoli ;)


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 18:29 
 
No jest refund na steamie to mozna sprawdzic. Ja tylko ostrzegam, bo jestem w 100% pewien, ze bedzie o wiele wiecej osob niezadowolonych z tej gry, niz zadowolonych. Chyba ze kampania singlelayer bedzie zajebista :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2015, 21:02 
 
hmm kupilem te sword i pisze ze head start acces closed ;/ czyli co dopiero na premiere zagram?

jaki kal chyba 29 dopiero zagram;/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2015, 06:15 
 
Piszpan napisał(a):
hmm kupilem te sword i pisze ze head start acces closed ;/ czyli co dopiero na premiere zagram?

jaki kal chyba 29 dopiero zagram;/


Kod:
The third session will run September 24th through the game’s release on September 29th and will once again feature the Dungeon Master modes for all pre-order customers while Design Council members will also have access to the Story Campaign.


Od tego czwartku aż do premiery będziesz miał dostęp do DM Mode, potem będzie pełna gra.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2015, 06:18 
 
Kod:
Head Start Two begins for all pre-orders this Friday 09/18 at 2:00 pm EST and will run until the evening of Sunday 09/20.


Heh, nadal mogę się logować - jestem ciekaw czy samo mnie wywali z sesji :P


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2015, 06:39 
 
yabaddi napisał(a):
Heh, nadal mogę się logować - jestem ciekaw czy samo mnie wywali z sesji :P


Patchowali grę w nocy i przedłużyli headstart 2 do 9/21 12 EDT.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.