mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2015, 22:27 
Cytuj  
Senex, używałem jej. Masz po prostu szczęście.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2015, 23:12 
Cytuj  
gram codziennie, nie pamiętam żebym spotkał ludzi z taką przewagą w BF4 - kiedyś w COD ale nie tu.
gram na official i ranked bez HC, ostatnio coraz częściej na 32 zamiast 64


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2015, 08:14 
Cytuj  
BTW jakby ktoś powracał po przerwie polecam zapoznać się z nerfem gripów i kolorowymi znacznikami trafień.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 09:16 
Cytuj  
Wciąż wygląda jak nowa gra :P

http://www.dailymotion.com/video/x3hn26 ... videogames


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 10:58 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):


Ano BF4 to majstersztyk... może to dziwnie zabrzmi ale ja nie wyobrażam sobie w jaki sposób mogli by poprawić grafikę w tej grze. Zajebista Grafika? Check, Zajebisty performance? Check, Zajebisty Gameplay? Check.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:10 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Deshroom napisał(a):


Ano BF4 to majstersztyk... może to dziwnie zabrzmi ale ja nie wyobrażam sobie w jaki sposób mogli by poprawić grafikę w tej grze. Zajebista Grafika? Check, Zajebisty performance? Check, Zajebisty Gameplay? Check.


No do takiego Battlefronta to mu daleko z tym zajebistym performance. No i pytanie, po co w takim wypadku robią 5 część :roll: No i "rewelacyjne" odpalanie gry przez przeglądarkę ala azjatyckie mmo, check :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:18 
Cytuj  
Zjebane "hit detection" - ✓


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:20 
Cytuj  
Na pewno bardzo ważne dla wszystkich pro (o ile w tej grze istnieją). Dla reszty hit detection nie był dużym problemem, żeby się pobawić.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:34 
Cytuj  
Mnie już wkurwiał od pierwszego battlefielda - chyba używają tego samego systemu do dzisiaj.
W bf2 jakoś się przemęczyłem a w 3-ce już tylko latałem heli i jetami, bo piechota mnie wkurwiała na maxa. Mi to akurat przeszkadzało, bo sporo grałem w cod1, 2, mw1 a tam była zajebista precyzja i wszystko leciało tam gdzie chciałeś. Może jak ktoś ma drewniane dłonie to nie zauważy różnicy w hit detection między tymi grami. :>
Jak ktoś nie wie ocb to polecam obejrzeć kilka filmików na yt.
https://www.youtube.com/results?search_ ... ection+bf3


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:34 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Zjebane "hit detection" - ✓

Nie jestem ekspertem ale serwery 120, 60, 45 Hz zamiast standardowego 30Hz chyba to poprawiają (częstotliwość wymiany danych pomiędzy klientem a serwerem)


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:38 
Cytuj  
Jak grałem po premierze to nie było takich serwerów, teraz z ciekawości sprawdziłem i 120hz znalazł jeden, 60hz kilka także dalej to nie jest norma.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 11:40 
Cytuj  
ja je zobaczyłem w ostatnim paczu. gram na 60hz. nie jest norma ale skoro jest w filtrze to bym się nie czepiał. myślę że to obciąża słabe PC
albo inna cena serwera


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 12:08 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Atherius napisał(a):
Zjebane "hit detection" - ✓

Nie jestem ekspertem ale serwery 120, 60, 45 Hz zamiast standardowego 30Hz chyba to poprawiają (częstotliwość wymiany danych pomiędzy klientem a serwerem)

Dokładnie. Na 120 gra się pięknie.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 12:16 
Cytuj  
Co to takiego hit detection i co to te serwery o których mówicie?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 13:16 
Cytuj  
te 120hz 60hz to ile razy na sekunde gra synchronizuje się z serwerem. Na początku to było 30:15 (download:upload). Także już 45hz powinno dać sporą różnicę. No i wprowadzono to niedawno, także trzeba poczekać na więcej serwerów to oferujących.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 13:17 
Cytuj  
No to będzie okazja wrócić i sprawdzić. :>


_________________
@polygamia

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 13:21 
Cytuj  
aha, BF4 automatycznie skaluje to w dół jeśli wasze łącze nie wyrabia. Może to też nie być do końca wasza wina. Np ja mam często ikonki straconych pakietów jak gram na zagranicznych serwerach (teraz w grze pojawiają się ikonki po prawje jak coś z połączeniem jest nie tak: stracone pakiety, duży ping etc). A na polskich jest wszystko ok.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 13:38 
Cytuj  
60Hz jest wystarczająco dużo. Nie ma kłopotu z nimi.

Cytuj:
Drusek napisał(a):
aha, BF4 automatycznie skaluje to w dół jeśli wasze łącze nie wyrabia. Może to też nie być do końca wasza wina. Np ja mam często ikonki straconych pakietów jak gram na zagranicznych serwerach (teraz w grze pojawiają się ikonki po prawje jak coś z połączeniem jest nie tak: stracone pakiety, duży ping etc). A na polskich jest wszystko ok.

Mam to samo od kilku tygodni.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 13:46 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Co to takiego hit detection i co to te serwery o których mówicie?

Tzw tick rate. Ergo ile razy w ciągu sekundy jest komunikacja klient-serwer.
Np. w csgo valve standard to 64 a można grać nieoficjalnie na 128.
Słabsze komputery i monitory poniżej 120hz nie dają rady więc większość siedzi na 64.
Poza tym nazywanie tick rate Hz rofl.

**

Posty: 490
Dołączył(a): 12.03.2006
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 13:59 
Cytuj  
Na poczatku w BF4 to tick rate bylo 10, co powodowalo ze karabiny z wolniejszym RPM potrafily rejestrowac podwojne obrazenia przy trafieniu w glowe. Miedzy innymi dlatego quitnalem BF4 bo przy takich dupalach nie dalo sie grac.


_________________
WoW - retired ...?
AoC - failed
Aion - never even started

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.