Pwael napisał(a):
OW ma sie opierac na scenie graczy, jezeli po 4 miesiacach ludzie odejda to scena padnie = smierc gry
Nie zabieralbym sie za ta gre gdybym nie widzial tam potencjalu minimum 1-2 lat aktywnej sceny, z turniejami/ligami etc.
Nie wiem co zlego jest w tym zeby od shootera multi wymagac dlugofalowego utrzymania i ciaglego naplywu graczy.
Jak się chcesz bawić w jakieś esporty to jest inna kwestia, ale mówiliśmy o tym czy 40$ za parę miesięcy grania w nową grę multiplayer jest dobrym dealem, a nie o tym czy dany tytuł jest dobry do esportu, turnieji, itp
Zresztą jeżeli chodzi o tzw. competetive gry esportowe z turniejami, tłumami graczy i całą otoczką medialną jak w LOLu, CS, itp to takie gry tylko i wyłącznie w modelu który zakłada płacenie za grę wraz z czasem jej grania (cash shop albo/i hazard albo/i regularne DLC/postacie albo/i subskrypcja, itp). To, że raz zapłacisz 40$ za boxa i nie będzie płacenia później w takiej lub innej formie wraz z graniem w grach "esportowych" które z założenia mają być na dłużej to zapomnij.