Razoth napisał(a):
Tbh to obniżenie użyteczności tarczy + ilości estusów (i CAŁKOWITE wyrzucenie itemów typu grass z DeS czy Life gemów z DS2) to najlepsze, co mogliby zrobić.
Dlatego właśnie podoba mi się koncepcja Bloodborne - nie da się wygrywać walk poprzez zajebiście skillowe trzymanie L1.
Nie miałem przyjemności grać w Bloodborne, ale styl gry tarcza + broń odpowiadał mi już od Demon's Soul. Blokowanie tarczą trzeba było też odpowiednio stosować, bo inaczej wypłukiwaliśmy się z staminy i dostawaliśmy po twarzy. Lubiłem zawsze przyjąć 2-3 strzały na tarczę i dopiero wtedy odskakiwać albo wyprowadzać kontrofensywę. Mając na sobie zestaw Havela można było poczuć się jak tytanowy janusz
Chyba najbardziej "cheesy" było granie jako pyromancer i zabijanie bossów na kilka strzałów z bezpiecznej odległości. Podobnie w PVP. Kurde, tak bardzo bym chciał już pograć, a trzeba jeszcze czekać ponad 2 tygodnie