Gameplay caly praktycznie jest i to by bylo na tyle. W menu byly 3 przyciski - tutorial, 2v2, 3v3 i bylo widac, ze to mocny placeholder jest. Bohaterow ile dokladnie bylo nie pamietam, ale cos kolo 10 i 2 areny do gry. Postacie mimo, ze podobne to jednak troszke sie mechaniki ogolne zmienily. Nie ma juz progu healowania, tylko heale maja cooldown(dla przykladu Lucie-Alchemist ma 3 stacki heala, gdzie po wyrzuceniu na szybko 3 heali musimy czekac na odnowienie). Mocno zmiejszony range - praktycznie nie ma skilli, ktore by mialy zasieg wiekszy niz to co widzimy na ekranie). CC wydaje sie slabsze i gra na chwile obecna jest tak z 15% wolniejsza byla niz BLC. Kazda postac ma 2 exy zamiast 3, ale dodano dla kazdej nowy skill, ktory jest takim mini ulti - kosztuje 1/3 energii normalnego ulta i tez spory impact daje.
Z nowych mechanik to przed walka mamy preparation room jak w arenach w WoWie, gdzie sa target dummy w ktore mozemy sobie pobic dla rozgrzewki i uwaga doszla nowa mechanika z tym zwiazana. Przed kazda runda(a gra sie do bo5) wyskakuja nam 4 wzmocnienia umiejetnosci do wybrania co ma chyba na celu pomoc nam dostosowac sie do konkretnych matchupow. Jest kilka kategorii tych buffow - Support, Mobility, Offensive, Defensive, Mixed. Przykladowe buffy dla Ranida wygladaly tak: Wiekszy movement speed w stealthie(mobility), pierwszy atak na zatrutym targecie nas healuje(support), redukcja dmgu o 25% na 2s po leapie(defensive), bonus dmg na cced targecie(offensive) itp. Jednymi slowami sa to takie tech cardy, ktore teoretycznie powinny pozwolic na granie duzej ilosci kombinacji(dzieki techowaniu sustainu mozna bedzie grac dluzsze walki jako dbl dps itp).
Kolejna nowinka jest bullet time w momencie gdy ktos zalicza zgona. Duzo to nie wnosi, ale osobiscie bardzo mi sie podoba. Otoz w momencie kiedy ktos na arenie zginie na ~2s zwalnia czas o dobre 80%. Jest to taki czas na przeanalizowanie sytuacji i ew. zmiane planowanych zagran. Dodano tez mounty, ktore dzialaja identycznie jak w arenach w WoWie. Ich glownym celem jest szybki wyjazd z preparation rooma na arene i zajecie dogodnej pozycji(niby nic, ale dodaje kolejna opcje monetyzacji przez sprzedaz mountow). Jesli ktos nas atakiem sciagnie z tego mounta to dostajemy mega slowa.
Jesli chodzi o performance czy oprawe to jest moim zdaniem zajebiscie. Oprawa audio-video bardzo mocno przypomina surowy stan z doty2, a gra dziala mega plynnie wliczajac w to animacje postaci.
Co do minusow to spadla troche dynamika, a wkladanie dmgu jest latwiejsze niz w BLC(glownie tyczy sie to postaci melee, gdzie ich slash radius w Battlerite jest duzo wiekszy anizeli w BLC). Jednak jest to alpha build, wiec to wszystko pewnie jeszcze sie zmieni o 180 stopni i to dobre kilka razy.
_________________ Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.
|