Mark24 napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Nie liczylbym na 60fps na pro w MEA. Taka funckja bedzie w 1% gier.
no jezeli to jest 1% to nawet nie wiedzialem, ze tyle tytulow wyszlo na PS4.
http://www.videogamerplus.com/2014/09/6 ... t.html?m=1btw. lista dotyczy PS4, bez PRO.
Nie zrozumiales o co chodzi. Mowimy o grach, ktore na normanym PS4 dzialaja w 30fps, a na PS4 Pro maja tryb 60fps. Z duzych gier obecnie sa chyba tylko takie dwie - Rise of the Tomb Raider i Nioh.
@Razoth Tu chodzi raczej o podejscie developerow, a nie mozliwosci danego silnika graficznego. Studia wola podpakowac grafe i trzymac sie 30fps niz isc w 60fps. Wiadomo ze ladniejsze gry sie lepiej sprzedaja/prezentuja na pokazach, itp. Samo Sony tez pewnie zacheca wlasnie do takiej polityki promowania grafiki nad fpsy (i to samo robi Microsoft). Poza tym, gdyby developerzy chcieli, to wszystkie gry dzialalby w 60fps na konsolach, tylko bylyby oczywiscie o wiele brzydsze.
Zreszta juz wiadomo, ze Andromeda dziala w 30fps na konsolach, a przeciez Battlefront czy Battlefield 1 pokazuja, ze jakby BioWare chcialo, to by pewnie dzialalo w 60. Ale nie chce