mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2017, 19:54 
Cytuj  
Pograłem z 2 godzinki i gierka ma na prawdę TONĘ tekstu. Jak kogoś nudzi czytanie to zdecydowanie powinien się trzymać od Tormenta z daleka. Ja się bawię przednio bo wszystkie dotychczasowe rozmowy były ciekawe (jak i cały ten pokręcony świat). Historia z dzieckiem na pierwszym bazarku była zajebista.

Ja też nie mam zamiaru unikać walk. Jak ktoś mi zajdzie za skórę albo będzie denerwował to od razu po mordzie :P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2017, 20:44 
Cytuj  
skonczylem zanim zaczalem .... hahahha pieknie ;D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 lut 2017, 21:27 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
skonczylem zanim zaczalem .... hahahha pieknie ;D


Tak samo. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 lut 2017, 22:09 
Cytuj  
Gra ma specyficzny art-style, nie wiem czy mi podejdzie ;/


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2017, 22:54 
Cytuj  
Polecam recenzje Polygami.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 09:35 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Polecam recenzje Polygami.


A ja właśnie nie polecam. Polygamia ma spory problem z pisaniem ciekawych recenzji ostatnimi czasy. Ogólnie poziom niektórych recek (np Tyranny jest po prostu kiepski). Dali Tormentowi 3.5 czyli "można" i przyjebali się do tego co inne "czepialskie" redakcje chwalą. Totalnie nie kumam tego jak można się było przyjebać do ilości tekstu pisanego i jego jakości. Moim zdaniem po tych kilku godzinach jest bardzo dobrze. Czytam wszystko co nie zdażyło mi się w Pillarsach. Chodzę i gadam z każdym npcem chłonąc historię świata i szukam zadań.

Pan redaktor z poly spuszcza się nad górnolotnymi pytaniami podczas gdy dla mnie od początku wiadome jest jaki jest mój cel i próbuję dociec jak mam go osiągnąć. Według osób które grę ukończyły i piszą poradniki to zakończenie jest więcej niż satysfakcjonujące.

Jak ktoś kochał poprzedniego Tormenta to tego powinien spróbować i sam się przekonać.

Jedyne do czego mogę się przypierdolić to to, że Techland taki marketing robił lokalizacji że spodziewałem się ogromnej ilości VA a tymczasem dostajemy dość mało kwestii mówionych. Sama polonizacja jest ok ale spodziewałem się, że częściej usłysze polskich aktorów (jak w BG 2 np). Podejrzewam, że budżet nie ten co za czasów CDP.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 09:49 
Cytuj  
A może to po prostu kolejny średniak żerujący na nostalgii ?
Cytuj:
Ewidentnie widać, że twórcom zabrakło czasu, pieniędzy lub chęci na doprowadzenie spraw tam, dokąd planowali.

Największy plus to chyba za Fronczewskiego.

Ludzie są tak spragnieni 'super classic cRPG' , że oburzają się na jakąkolwiek krytykę.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 10:07 
Cytuj  
High grałeś, że piszesz o żerowaniu na nostalgii? Nie dostaliśmy wydmuszki albo niedokończonej gry. Jeden hub nie jest taki jak miał być a mimo tego gra starczy na kilkadziesiąt godzin. Npce nie są tak przegadani jak to zrobiłe Chris Avelone z "szalonym kapłanem" czy płaczącą matką w POE. Dodatkowo w przeciwieńswie do takich pillarsów, większość zadań może rozwiązać na więcej niż 2 sposoby. Aby pokazać jak ta gra jest zajebista dam ci pewien przykład (bo pewnie i tak nie zagrasz):

Spoiler:


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Ostatnio edytowano 1 mar 2017, 10:29 przez zaboleq, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 10:11 
Cytuj  
Może i żerowanie na nostalgii, ale dobrze zrobione. Dla porównania ostatnio przeszedłem TLoU: liniowy gameplay, korytarz w świecie, w którym musisz się poruszać, oskryptowane wydarzenia i oklepana historia. Całość co prawda podana przyjemnie, ale mniej w tym z gry, ale więcej z oglądania serialu. Powrót do lat 90' w kwestii gameplayu nie jest taki zły.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 11:05 
Cytuj  
W moim mniemaniu średniak dzisiejszych czasów to i tak dobra gra, więc się tak nie oburzaj ;)

Po prostu wydaje mi się, że trochę mało, żeby się mocno tym jarać.


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 11:11 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
W moim mniemaniu średniak dzisiejszych czasów to i tak dobra gra, więc się tak nie oburzaj ;)

Po prostu wydaje mi się, że trochę mało, żeby się mocno tym jarać.


Obrazek


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 11:18 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Totalnie nie kumam tego jak można się było przyjebać do ilości tekstu pisanego i jego jakości.


A odpowiedz mi na pytanie, czemu kiedyś było tyle tekstu? Ze względu na ograniczenia sprzętowe tak? Dziś jest to kompletnie niepotrzebne. Co do Techlandu to się z Tobą zgadzam (a już nie wspomnę o tym, że na konsolach nawet nie ma polskiego dubbingu).
Highlander napisał(a):
Ludzie są tak spragnieni 'super classic cRPG' , że oburzają się na jakąkolwiek krytykę.


Dokładnie. Koszt produkcji gry o wiele większy niż pierwszego Tornamenta a tak naprawdę nic się nie zmieniło (tła i tak są 2D a silnik mieli gotowy). Więcej kasy spokojnie mogło iść na mówione teksty (a z Fronczeskim to już w ogóle byłby majstersztyk).
zaboleq napisał(a):
Jeden hub nie jest taki jak miał być a mimo tego gra starczy na kilkadziesiąt godzin.


Tyle powiedz mi ile w tym jest gry a ile czytania? Bo obstawiam, że jakieś 20%/80% (po pierwszej godzinie grania). Nie zrozum mnie źle. Grę kupiłem, bo lubiłem pierwszego Tornamenta i Wy mnie "namówiliście" :wink: ale faktycznie myślałem, że tego va jest więcej (tak jak napisałeś, marketing Techlandu zrobił swoje).
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Może i żerowanie na nostalgii, ale dobrze zrobione. Dla porównania ostatnio przeszedłem TLoU: liniowy gameplay, korytarz w świecie, w którym musisz się poruszać, oskryptowane wydarzenia i oklepana historia. Całość co prawda podana przyjemnie, ale mniej w tym z gry, ale więcej z oglądania serialu. Powrót do lat 90' w kwestii gameplayu nie jest taki zły.


To chyba graliśmy w dwie różne gry, bo klimat + eksploracja... ach, szkoda gadać.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ


Ostatnio edytowano 1 mar 2017, 11:23 przez TobiAlex, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 11:21 
Cytuj  
Niah, popatrz lepiej na swoje wypociny.

Po takim Wasteland 2 i jak w to pograłem to w ogóle nie rozumiałem zachwytu i przy tej grze obawiam się tego samego.


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 11:28 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Highlander napisał(a):
Ludzie są tak spragnieni 'super classic cRPG' , że oburzają się na jakąkolwiek krytykę.


Dokładnie. Koszt produkcji gry o wiele większy niż pierwszego Tornamenta a tak naprawdę nic się nie zmieniło (tła i tak są 2D a silnik mieli gotowy). Więcej kasy spokojnie mogło iść na mówione teksty (a z Fronczeskim to już w ogóle byłby majstersztyk)./quote]

Śmieszny tekst. Żenujący poziom znajomości realiów.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 11:38 
Cytuj  
Akurat tu się mylisz, realia developingu znam bardzo dobrze.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 12:26 
Cytuj  
Koszt produkcji pierwszego Tormenta z czegoś wynikał, od choćby tańszych hamburgerów do tańszego prądu.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 12:29 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Totalnie nie kumam tego jak można się było przyjebać do ilości tekstu pisanego i jego jakości.


A odpowiedz mi na pytanie, czemu kiedyś było tyle tekstu? Ze względu na ograniczenia sprzętowe tak? Dziś jest to kompletnie niepotrzebne. Co do Techlandu to się z Tobą zgadzam (a już nie wspomnę o tym, że na konsolach nawet nie ma polskiego dubbingu).


Co ty pierdolisz? To kiedyś były tylko gry z dużą ilością tekstu? Strzelanki, strategie, bijatyki, action RPG itp. to zaczęli robić w 2012 roku, tak? :)

Anyway, Torment ma dużo czytania, ale po pierwsze, gra jest dobrze napisana, po drugie, sporo czytania jest opcjonalnego, po trzecie, gra nie jest długa (25-30h) i to czytanie w ogole sie nie dluzy, jak np. w Pillarsach, gdzie ja juz pod koniec mialem kurwa dosc tych kwiecistych opisow i dialogow. W Numenrze jest pod tym wzgledem o niebo lepiej.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 12:42 
Cytuj  
Nie rozumiesz - taki Baldur's Gate zajmował 5 płyt CD. Gdyby nagrać te wszystkie ściany tekstu na ilu płytach by się znajdował? Ile by to zajmowało na dysku (dla przykładu jak kupowałem Half-Life to maiłem dysk bodajże 450MB a HL zajmował 300MB)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 13:37 
Cytuj  
A o kompresji słyszałeś? Storage trochę potaniał od tamtego czasu... Wiesz jak CDP się jebał ostro z tłumaczeniem np pierwszego BG?
Kolejny raz ktoś używa argumentu z dupy, że dużo tekstu pisanego w pierwszym tormencie było powodem... słabego sprzętu?(ja pierdole....). Trduno raczej w tym konkretnym przypadku (tła 2d) nie używać mnóstwa opisów przy próbie oddania realiów świata.

Tobi zastanów się co piszesz czasami. Oczywiście mogli by pójść w pełne 3d ale wtedy trochę by im $ brakło. Tak z parenaście baniek pewnie.
Może realia developingu znasz dobrze ale z jakiej perspektywy? Kogoś kto budżetuje i zarządza kosztami? Przypomnę Ci tylko, że zarówni Kickstarter jak i Steam oraz Sony/M$ ciągną dzisiaj srogi haracz za to, że sprzedajesz grę przez ich platformę (od 20% do 30%). Do tego różne inne opłaty i masz już obraz ile ci hajsu zostanie. Takie realia crowfundingu.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 1 mar 2017, 13:42 
Cytuj  
ale wiecie, że wy się w sumie zgadzacie tylko się nie rozumiecie?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.