mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 11:04 
 
Zrobili by z tego Mass Effecta MMO, ale takie bardziej sandboxowe/pvp i byłoby cool, a tak znowu mamy SP/MMO.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 11:13 
 
max co by z tego zrobili to SWTOR w uniwersum ME jesli mieliby MMO robic, ale toz to sie dzisiaj nie oplaca.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 12:05 
 
MMO jak The Division!

Wyszło by Destiny i przegrałoby pewnie z Destiny 2, ale co tam!

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 12:08 
 
Dobry tekst.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 12:17 
 
Nier Automata!
http://9gag.com/gag/anb7ev5


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 12:17 
 
mowicie ze swiat ogromny, skille, eksploracja, czerowne planety z open pvp i wiekszym lootem/gatheringiem, kurde nawet wieska mogliby przerobic na mmo. toz to czysta kasa. jakis abonamencik albo p2p. mogliby nawet zalozenia mmo sciagnac z wowa czy innego shitu. kurde no pogralbym w cos fajnego ale od czasu archegae nic tak naprawde nie ma. moze bless da rade.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 12:38 
 
Piszpan napisał(a):
mowicie ze swiat ogromny, skille, eksploracja, czerowne planety z open pvp i wiekszym lootem/gatheringiem, kurde nawet wieska mogliby przerobic na mmo. toz to czysta kasa. jakis abonamencik albo p2p. mogliby nawet zalozenia mmo sciagnac z wowa czy innego shitu. kurde no pogralbym w cos fajnego ale od czasu archegae nic tak naprawde nie ma. moze bless da rade.


Nie przebolałbym themeparku w świecie Wiedźmina albo ME...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 13:11 
 
Koleś napisał(a):
Piszpan napisał(a):
mowicie ze swiat ogromny, skille, eksploracja, czerowne planety z open pvp i wiekszym lootem/gatheringiem, kurde nawet wieska mogliby przerobic na mmo. toz to czysta kasa. jakis abonamencik albo p2p. mogliby nawet zalozenia mmo sciagnac z wowa czy innego shitu. kurde no pogralbym w cos fajnego ale od czasu archegae nic tak naprawde nie ma. moze bless da rade.


Nie przebolałbym themeparku w świecie Wiedźmina albo ME...

Wiedźmina mogli by zrobić themeparka pod warunkiem, ze byłby to najbardziej szczegółowy, dopracowany, etc themepark ever. Z questami jak w W3, voice overami, zajebistą grafiką, dźwiekiem, otwartym nie podzielonym na zony i miliardem invisible walls światem, wszystkim zrobionym ręcznie i z pietyzmem.
No i po max. ok 1 roku trzeba by zamknąć jak większość playerbasu by wyczerpała cały content z releasu i post-release content patchy zanim firma by zaczeła dorzucać grind content i robić standardowy grind-szajs :wink:

Themepark MMORPG by mogło być fajne tylko to by musiałybyć gry tak jak RPG single playery przeznaczone na "do przejścia" - parę tygodni/parę miesięcy rozrywki, a nie jako produkt na lata w którym grindzisz jakieś powtarzalne pierdoły do pożygania żeby laleczkę ubrać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 13:54 
 
Nie da sie zrobić dużego themeparku bez proceduralnie generowanego contentu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 14:23 
 
Jakieś konkretne przyklady takiego proceduralnie generowanego contentu w jakis konkretnych tytułach na rynku?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 14:41 
 
Takiego 100% ? Nie ma. Ale coraz wiecej gier uzywa proceduralnych tooli to generowanie contentu. (np. Ghost Recon Wildlands, Horizon).

Ze starszych rzeczy Star Wars Galaxies mial mnostwo proceduralnie generowanego contentu (tereny, POI, resourscy etc).

Ale theme parka inaczej nie zrobisz (przy rozsadnych kosztach). Gracze, zawsze beda konsumowac content szybciej niz da sie go tworzyc. Jedyny sposob na zrobienie takiego theme parka to proceduralne generowanie tego contentu, przy minimalnym impucie designerow.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 14:45 
 
sula napisał(a):
Koleś napisał(a):
Piszpan napisał(a):
mowicie ze swiat ogromny, skille, eksploracja, czerowne planety z open pvp i wiekszym lootem/gatheringiem, kurde nawet wieska mogliby przerobic na mmo. toz to czysta kasa. jakis abonamencik albo p2p. mogliby nawet zalozenia mmo sciagnac z wowa czy innego shitu. kurde no pogralbym w cos fajnego ale od czasu archegae nic tak naprawde nie ma. moze bless da rade.


Nie przebolałbym themeparku w świecie Wiedźmina albo ME...

Wiedźmina mogli by zrobić themeparka pod warunkiem, ze byłby to najbardziej szczegółowy, dopracowany, etc themepark ever. Z questami jak w W3, voice overami, zajebistą grafiką, dźwiekiem, otwartym nie podzielonym na zony i miliardem invisible walls światem, wszystkim zrobionym ręcznie i z pietyzmem.
No i po max. ok 1 roku trzeba by zamknąć jak większość playerbasu by wyczerpała cały content z releasu i post-release content patchy zanim firma by zaczeła dorzucać grind content i robić standardowy grind-szajs :wink:

Themepark MMORPG by mogło być fajne tylko to by musiałybyć gry tak jak RPG single playery przeznaczone na "do przejścia" - parę tygodni/parę miesięcy rozrywki, a nie jako produkt na lata w którym grindzisz jakieś powtarzalne pierdoły do pożygania żeby laleczkę ubrać.



Byłbym za themeparkiem z open pvp, taki bardziej persistent surivial. Gra się jako ktoś w stylu najemnika. Robi zlecenia, questy itp. Tylko jak rozwiązać kwestie tego że każdy chce być Wiedźminem? :P Możnaby osadzić grę w "złotej erze" wiedźmiństwa i np nałożyć duże ograniczenia jak na przykład w SWG było z Jedi na początku.

Do tego zlecenia na innych graczy, jakiś nieinstancjowany houseing/budowa bazy i byłoby cudownie. Of course brak szybkiej podróży i teleportów albo bardzo mało dostępne i drobie.

Ah te konne wycieczki do Temerii ;)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 14:50 
 
Destiny 2 ponoć 8 września.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 14:56 
 
MMO przyszlosci musi klasc wiekszy nacisk na zdobywanie terenow, zasobow, a mniejszy na ubieranie ludka. Dobrze przemyslana ekonomia i mozliwosc budowania / burzenia i mamy zabawe na dlugie lata.

Jesli ekwipunek zdobywany w instancjach to jedyny, nadrzedny cel to wiadomo, ze devsi nie nadarzaja z produkcja contentu.

Glowny problem to nastawienie graczy, ktorzy w wiekszosci nie lubia tracic tego co juz zdobyli i nie lubia ginac kopiac skalki. Przez to gry open pvp sa z gory skazane na niszowosc, a niszowmi grami nie interesuja sie firmy, ktora sa w stanie wylozyc kase na zbudowanie duzego, zywego swiata z dobrze napisanym kodem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 15:06 
 
Farin napisał(a):


Bardzo fajny gameplay. Dzięki, tego mi właśnie było potrzeba. Gra kupiona i już się ściąga.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 15:18 
 
iniside napisał(a):
Takiego 100% ? Nie ma. Ale coraz wiecej gier uzywa proceduralnych tooli to generowanie contentu. (np. Ghost Recon Wildlands, Horizon).

Ze starszych rzeczy Star Wars Galaxies mial mnostwo proceduralnie generowanego contentu (tereny, POI, resourscy etc).

Ale theme parka inaczej nie zrobisz (przy rozsadnych kosztach). Gracze, zawsze beda konsumowac content szybciej niz da sie go tworzyc. Jedyny sposob na zrobienie takiego theme parka to proceduralne generowanie tego contentu, przy minimalnym impucie designerow.

Osobiście nie chcę grać w MMORPG cały czas. Bardziej by mi pasowało pograć przez parę miesięcy raz na 2-3 lata. Oczywiście zdaje sobię sprawę z tego, że taka gra musiałaby być jednocześnie droga w kupnie i masowa, a rynek nie jest na coś takiego gotowy.

Dlatego ani mi nie pasuje model biznesowy mikrotranzakcji ani model taniego płacenia za content (tzn. 40-60$+15/msc) ani ich hybrydy bo żaden nie ma szans zrobić tego co bym chciał.

Z moim stażem w gamingu grałem w wiele gier opartych na procedowanym generowaniu contentu i nie interesuje mnie coś takego w MMORPGu. W jakimś hack&slashu czy 'space simie' mogę sobie pograć parenaście/parędziesiąt godzin w proceduralnie genreowanym świecie jeżeli akurat mam ochotę, ale grać w coś takiego miesiącami w MMORPG? Brrr. Nie. Dzięki. Jeżeli inaczej się nie da - to nie będę grał w MMORPGi. Chyba, że dożyje czasów jak powstanie prawdziwe AI które będzie robiło za murzyna robiącego 'ręczny' content :wink:

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 15:35 
 
TobiAlex napisał(a):
Destiny 2 ponoć 8 września.


Czekam na oficjalną zapowiedź oraz na wersję PC :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 18:58 
 
Farin napisał(a):


http://i.imgur.com/j8ti3NA.jpg

Nier Automata.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 20:40 
 
A mogłem kupić Automate na PS4. Z lenistwa poleciałem w wersję STEAM i po prostu brak mi słów na tę optymalizację.

i7 i GTX 1080 i zaliczyłem podczas pierwszej misji kilka spadków animacji (szczególnie podczas tej ostatniej scenki). No co to kurwa ma być? To były takie solidne chrupnięcia.

I mam pytanie. Gra ktoś z was na hardzie? Bo ja chciałem, ale jak musiałem 3 raz rozpoczynać początkową sekwencję, to postanowiłem zmienić na "normal". Przeciwnicy zajebali mnie na 2 strzały, a przy drugim podejściu boss mnie ściągnął na hita (miałem z 60% HP). Tak to właśnie jest w tych jebanych grach. W jednej ustawiasz "ultra hard" i ziewasz podczas gry a w innej na zwykłym przeciwniku zapocisz całego pada.

PS. Gierka jest zajebista i już nie mogę się doczekać co dalej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 20:42 
 
Yep, port PC podobno straszny. Kaldaien wydał moda, który podobno trochę pomaga

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.