mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 525 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2017, 15:51 
Cytuj  
Zeby bylo jak rogue, stad nazwa "roguelike" ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2017, 16:54 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Darkest Dungeon to nie zaden roguelike :)


No jak, giniesz na amen, losowo generowane podziemia. Co jest trzeba?


Jak giniesz na amen to grasz dalej. I od kiedy losowe generowane podziemia to atrybut roguelike? :) Rogulike to gry, w ktorych giniesz i masz napis game over i zaczynasz od poczatku. DD jest baaaaaaardzo daleko od tego scheamtu. Ba, on tu w ogole nie wystepuje - chyba ze stracisz caly team, co jest wysoce nieprawdopodobne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2017, 17:52 
Cytuj  
Nie czepiajmy sie slowek. Powstaly tez terminy jak roguelite itp.
Takie Dead Cells to tez nie taki roldz.

Zalozyc temat 'gry prawie jak rogue ale nie do konca'? ;)

Ktore to tam gry byly 'rogue na 100%'? ;)


_________________
.


Ostatnio edytowano 19 cze 2017, 18:07 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2017, 17:58 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Darkest Dungeon to nie zaden roguelike :)


No jak, giniesz na amen, losowo generowane podziemia. Co jest trzeba?


Jak giniesz na amen to grasz dalej. I od kiedy losowe generowane podziemia to atrybut roguelike? :) Rogulike to gry, w ktorych giniesz i masz napis game over i zaczynasz od poczatku. DD jest baaaaaaardzo daleko od tego scheamtu. Ba, on tu w ogole nie wystepuje - chyba ze stracisz caly team, co jest wysoce nieprawdopodobne.


Już w tutorialu możesz stracić cały team i zakończyć grę.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2017, 18:07 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Highlander napisał(a):
jest na mojej wishliscie ;) widziałem to polecane obok TOME.

Tak w sumie to w tego steamowego ADOMa nie gralem http://store.steampowered.com/app/33330 ... f_Mystery/
a w Darkest Dungeon też nie grałem :<


Darkest Dungeon jakoś zupełnie mi nie podszedł mimo, że robiłem ze 2-3 podejścia. Nie mój typ widocznie.


Ja mógłbym napisać tak samo, mimo nabicia ponad 40 godzin w Darkest Dungeon. Gierka to jeden wielki mozolny grind, żeby walczyć z tymi samymi bossami (z lekkimi zmianami) i na końcu zrobić ostateczny loch (trzy razy). Ostatnio pograłem nawet kilkanaście godzin na tym łatwiejszym poziomie trudności, który znacznie redukuje cały ten mozolny styl rozgrywki, ale i tak mi się to wszystko znudziło w pizdu po zabiciu 2 wersji każdego bossa. Dlatego ten dodatek co teraz wychodzi, to omijam szerokim łukiem. Trzeci raz nie mam zamiaru podchodzić do tej gierki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2017, 22:41 
Cytuj  
Ja bym chciał kiedyś ToME skończyć ale nie mam dość skilla :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2017, 05:48 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ja bym chciał kiedyś ToME skończyć ale nie mam dość skilla :D.


Mi "skończenie" ToME zajęło 80 godzin. I wiele, wiele podejść :D Za każdym razem bawiłem się zajebiście. No i ten dodatek jest całkiem spoko, przy walce z ostatnim bossem prawie rozjebałem w nerwach biurko :D
Świetna giereczka, szanuje autora DarkGod mocno.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 20 cze 2017, 06:36 
Cytuj  
Generalnie tych roguelike'ow nie powinno sie "konczyc" po prostu grac i dochodzic jak najdalej.

Nie ma sie dzisiaj juz co czepiac, ale najbardziej klasyczne cechy gier typu roguelike to: procedural generation, permadeath, turn-based, tile-based.

Tylko ze tak jak z pojeciem MMO - pojecie zaczelo sie zmieniac z kazda wydana troche trudniejsza gra z jakimis random elementami nagle stawala sie RL.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2017, 06:46 
Cytuj  
W erpegach to były dungeon crawlery i tak bym podpisał Darkest Dungeon. Imo klimatem, grafiką i mechaniką świrowania to wygrywa ze wszystkimi indiasami, ale nuda levelowania pod próg bosa jest jednak problemem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 25 lip 2017, 18:58 
Cytuj  
Fajna gierka w stylu FTL - Cosmoteer - https://cosmoteer.net/
Za darmo, na bierząco rozwijana, pogrywa się całkiem przyjemnie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2017, 23:08 
Cytuj  
Na dniach (chyba 28?) wychodzi Sundered. Dawno nic nie preorderowałem ale to po prostu wygląda i zapowiada się zajebiście.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 30 lip 2017, 00:01 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Sprawdź sobie to: http://store.steampowered.com/app/288120/Dungeonmans/
Całkiem fajne i z jajem ;)

Dungeonmans oprócz trailerów całkiem słabe, wydałem kiedyś 10 ojro i niestety nie polecam. :har:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2017, 19:09 
Cytuj  
Dawno temu o czyms takim wspominalem:

Jupiter Hell - DoomRL Spiritual Successor
https://jupiterhell.com/
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =804488499
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... -roguelike

https://twitter.com/ID_AA_Carmack/statu ... 0241720320
"A modern 3D game that also has an ASCII rendering mode. (BTW, I think a first person roguelike for GearVR would be a good idea...)" by Carmack

Zamierzam spróbować Caves of Qud, bo ma dobre opinie.
http://nightowl.pinback.space/qudguide.html


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 09:42 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Dawno temu o czyms takim wspominalem:

Jupiter Hell - DoomRL Spiritual Successor
https://jupiterhell.com/
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =804488499
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... -roguelike

https://twitter.com/ID_AA_Carmack/statu ... 0241720320
"A modern 3D game that also has an ASCII rendering mode. (BTW, I think a first person roguelike for GearVR would be a good idea...)" by Carmack

Zamierzam spróbować Caves of Qud, bo ma dobre opinie.
http://nightowl.pinback.space/qudguide.html



No ale ten Jupiter Hell chociaż wygląda fajnie, to jakoś wolno się rozwija. Zebrali szmal i co? Ostatnia aktualizacja u nich na stronie jest z kwietnia. Wcześniej tylko informacje o kickstarterze.W takim tempie to gierka zapewne nie pojawi się w ogóle i będzie kolejny scam.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 13:18 
Cytuj  
http://store.steampowered.com/app/628770/Tangledeep/
Z tego shovelware co ma premierę na steamie ciężko znaleźć coś ciekawego jeśli chodzi o rogaliki ale Tangledeep zdecydowanie się wyróżnia jeśli chodzi o jakość wykonania.
Gra ma bardzo fajną 16-bitową grafikę+ciekawy system mieszania skilli różnych klas.Mimo iż jest to EA to i tak polecam tą grę.Naprawdę warto.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 14:41 
Cytuj  
Kaban- to fakt, cos wolno kolesiom idzie. Trzeba by poczytac co sie z tym dzieje. Ale graficznie no fajnie sie zapowiada.

Swoja droga ten ADOM z tego linka czyms sie rozni od tego na steam?
http://www.adom.de/home/downloads.html

Swoja droga jakie 'bardziej' klasyczne roguelike wam bardziej podeszly? DCSS (widzialem, ze jest na android)? ADOM? nethack? Moria? Caves of Qud? Angband? Cos innego?

http://foont.net/moria/ :d


_________________
.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 14:55 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Swoja droga ten ADOM z tego linka czyms sie rozni od tego na steam?


ADOM on Steam will take ADOM gameplay to the next level by introducing the following features (among others) in the next couple of months:
70+ achievements,
game customization features (e.g. turning corruption off, increasing treasure rates adjusting monster lethality),
ghost creation and exchange between players - be haunted by dead player characters and try to win their treasures,
story mode - save and reload your games,
exploration mode - use a wand of wishes to discover completely new sides of the game,
challenge mode - try to score highest under complex conditions in weekly challenge games,
shared and global highscores (TBD),
point-based character generation (TBD),
star sign selection (TBD),
cloud based save files and so much more (TBD).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 19:54 
Cytuj  
Thx o info o Adom, w sumie za wiele to nie daje ta wersja steam.
Zaratul napisał(a):
http://store.steampowered.com/app/628770/Tangledeep/
Z tego shovelware co ma premierę na steamie ciężko znaleźć coś ciekawego jeśli chodzi o rogaliki ale Tangledeep zdecydowanie się wyróżnia jeśli chodzi o jakość wykonania.
Gra ma bardzo fajną 16-bitową grafikę+ciekawy system mieszania skilli różnych klas.Mimo iż jest to EA to i tak polecam tą grę.Naprawdę warto.

Niby spoko i widać, że to dopracowane. Chociaz do mnie ten styl graficzny raczej nie trafia. Takie troche to 'milusińskie'.

Chyba póki co zostane przy Caves of Qud. Jakoś przebrnąłem by ogarnąć podstawy, udałem się na pierwszego questa, ostatecznie zginąłem. Czuć, że to duża gra. Fajna atmosfera i muzyka. Ten styl grafiki ma swój urok.

Random recka ze steama.
Cytuj:
I've been playing roguelikes since Rogue came out, though around those days I mostly played Nethack.
The genre has exploded, and the term "roguelike" has been greatly deprecated to mean something like "a fantasy or sci-game with some randomization each game." Sometimes, for extra special authenticity, the devs will include "permadeath" as a feature.

This is so far from what makes these games so fun and why they endure almost 40 years (!!!) later. Roguelikes are not only vastly different each play, the sheer number of possible combinations and the infinite dynamic terrains make each game an immersive and often hilarious experience. Caves of Qud captures everything fun about classic roguelikes, such as the seemingly infinite variability in how the game can be played, the diversity of character classes that puts Skyrim to shame, the vastness of dynamically generated landscapes, but with fascinatingly original features, factions, items, and stories. This is obviously a labor of love for the developers, who patch the game with new features EVERY WEEK.

I love coming back to this game after letting it sit for a few months and seeing all this new stuff in it. It's already a classic in the genre and it's just going to get bigger and weirder as time goes on.

http://steamcommunity.com/app/333640/re ... 5_reviews_

Fajnie jakby dali mobile http://toucharcade.com/2016/03/01/caves ... g-on-ipad/

PS. w stone soupa mozna grac przez przegladarke od pewnego czasu http://crawl.develz.org/play.htm - tez mi podeszlo.


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 22:10 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
PS. w stone soupa mozna grac przez przegladarke od pewnego czasu http://crawl.develz.org/play.htm - tez mi podeszlo.


no juz jakies 7 lat :P

wolno interfejs dziala niestety, fajne do "streamowania" albo ew. grania z kims, ale znacznie lepiej sie gra na cliencie, zwlaszcza early game jest duzo szybszy

Caves of Qud polecam, na RL nalozony jakby cRPG w fajnym settingu.

Jak cos takiego lubisz to Neo Scavenger tez daje rade.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2017, 22:52 
Cytuj  
Nie kojarzylem, ze DCSS mozna pykac przez przegladarke od tak dawna. A moze wczesniej cos bylo ale ascii? Zawsze uzywalem klienta. I w sumie dla mnie DCSS taki 'safe bet' roguelike. Wygodny w obsludze, fun i nie męczący az tak ;)


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 525 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.