Art napisał(a):
robertos napisał(a):
Ludzie gra byla fajna moze jesli chodzi o fabule, ale zle napisana. Silnik do dupy, wymagania sprzetowe kosmiczne, a graficznie rodem z poczatku 2000 roku. Wiadomo ze gra musi miec klimat i grywalnosc. Ale co mi po klimacie jak z procesorem AMD 2000+ gra przycinala jak jasna cholera? Moze gdyby nie WoW, ale chlopaki z WoWa postawili poprzeczke bardzo wysoki i Wish nawet nie doskoczyl do niej.
Jak mawial moj dziadek "to bylo do przewidzenia". Ludzie aktywowali 60 tys kont, ale w grze bylo raptem moze z 1 tys osob. Poprostu wiekszosc sciagnela, sprawdzila i dala sobie spokoj.
Chyba gralismy w inna gre bo mi na Atlonie 1600 podkreconym do 1800 gra chodzila plynnie, szczegolnie po kilku patchach, jakosc grafiki byla swietna (widziales chociaz nowe tekstury?), lasy, laki... WoW ma tak prosta grafike w porownaniu do innych gier to co sie dziwic ze nie przycina?
Na serwerze 1000 osob bylo pierwszego dnia, pozniej troche ponad 5000 testerow zalogowanych jednoczesnie.
Wish przeskoczyl poprzeczke WoW i to pod wieloma wzgledami, byla to najciekawsza gra MMORPG w jaka mialem przyjemnosc grac od kilku lat, szkoda ze jakis idiota postanowil nagle sobie odpuscic finansowanie tego projektu...
Jesliby WISH przeskoczyl poprzeczke WoW'a to nikt o zdrowych zmyslach nie zapprzestalby produkcji, wiedzac ze gra odniesie conajmniej taki sukces w sprzedazy jak WoW. Widocznie jednak tak nie jest.
Ale znajac branze to ktos i tak za miesiac oglosi ze wykupil prawa i wznawia produkcje wiec najwyzej przyjdzie tylko dluzej poczekac.
I jeszcze IMO autorzy troszeczke za duzo naobiecywali. (chcialem zapytac na stronce wisha czytalem ze nie respawnuja potworki i questy, jest tak naprawde ??).
EDIT: I nie wiem czy mozna porownywac 5000 testerow wisha z 500000 ludzi w open becie US WoW'a. Zwlaszcza ze tworcy obiecuja/obiecywali jakies Ultra MMORPG.
AHA, nie flamuje gry - po prostu wypowiadam swoje zdanie