mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2005, 18:53 
Cytuj  
jakby chociaz wprowadzili lootowanie losowego itemka z "consumable" to juz byloby dobrze. jakis potionek, bandaze zarcie... cokolwiek zeby z byla przyjemnosc z tego. i do tego jestem przyzwyczajony :P
jak na razie to nic z pvp w wow i zaczyna mnie to nudzic :/


_________________
Znany jako Ponoory, Upioorny i Okrootny - cala reszta to fake

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 07:43 
Cytuj  
dzięki, ale zlootowanie bandaża czy innego śmiecia ze zwłok powodowałoby śmiech i byłoby jeszcze więcej narzekań.

***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 10:20 
Cytuj  
potionki sa dosc drogie i miloby by bylo zlootwac z cialka pota zeby odzyskac cokolwiek. zreszta co innego bys chcial zlootowac? soulbond zbroje?


_________________
Znany jako Ponoory, Upioorny i Okrootny - cala reszta to fake

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 10:39 
Cytuj  
Hearthstone ;)

A moze po prostu powinien byc np. 10% drop z goscia i randomowy 1 itemek mozna zlootowac. Ten sie duplikuje (czyli zostaje u zabitego), ale np dostaje 100% durability loss a lootujacy dostaje duplikat z soulbond na siebie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 10:41 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Ten sie duplikuje. . .

No to juz totalnie zaowocowaloby exploitami.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 10:45 
Cytuj  
ta gra się nie nadaje na lootowanie - musieliby pozmieniać wszystkie itemy - zrobić je bardziej ogólne dla wszystkich, wywalić soulboundy, umozliwić handel między frakcjami (bo AH w gadzetan jest za kiepskie), wprowadzić możliwość porozumiewania się między stronami, wywalić raidy, itemy rare, unique, ciężko dostępne (bo ludziska by quitowali grę jakby coś takiego stracili, a nikt tego nie chce) itp. itd o wszystkim pisałem.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 10:45 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Yog-Sothoth napisał(a):
Ten sie duplikuje. . .

No to juz totalnie zaowocowaloby exploitami.


ta wystarczyłoby raz zabić Onyxie i po tygodniu zabijając się nawzajem każdy miałby z niej dropy ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 10:47 
Cytuj  
... a areny byłyby najbardziej zatłoczonymi miejscami w grze :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 14:31 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
ta gra się nie nadaje na lootowanie - musieliby pozmieniać wszystkie itemy - zrobić je bardziej ogólne dla wszystkich, wywalić soulboundy, umozliwić handel między frakcjami (bo AH w gadzetan jest za kiepskie), wprowadzić możliwość porozumiewania się między stronami, wywalić raidy, itemy rare, unique, ciężko dostępne (bo ludziska by quitowali grę jakby coś takiego stracili, a nikt tego nie chce) itp. itd o wszystkim pisałem.


Na to tez jest sposob mimo, ze troche gay... ale za cene dobrego PVP mozna to ew. lyknac :< Mianowicie kolejny pomysl z UO, Insurance.
Mozesz sobie ubezpieczyc stuff, jesli ktos Ciebie zabije to go nie tracisz, a ten co Ciebie ubil dostaje rownowartosc ubezpieczenia w gold. I wprowadzic to tylko dla ludzi 57+. Bo jak wiadomo w WoW roznica 4-5 lvli to dramat w pvp :(


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 15:50 
Cytuj  
Mozna by zrobic to cos z tymi "Heroic" itamz co maja wejsc niby po Honor systemie.
Ponoc beda to najlepsze itemki w grze dostepne.
Takie cos z insurance/loot moglo by byc znakomitym pomyslem.

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 20:33 
Cytuj  
Czy ja wiem czy taki znakomity? Wg mnie akurat insurance bylo najbardziej beznadziejnym pomyslem w uo.
Co do lootingu w wow... wiadomo, ze wzgledu na specyfike przedmiotow, looting taki jak w uo jest albo nie do wprowadzenia, albo bylby masakrycznie frustrujacy (podejrzewam ze gdyby cos takiego wprowadzili to blizz stracilby o wiele wiecej userow niz teraz odchodzi z powodu nie mozliwosci lootowania zwlok w pvp :) ) Natomiast chyba nie glupim pomyslem byla by mozliwosc lootowania zlota, ew. utrata pt xp ktore przechodzily by wtedy na wygranego.Na pewno wprowadzilo by to pewien dreszczyk emocji przy wychodzeniu na contested :D

pozdrawiam

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 22:39 
Cytuj  
Oczywiscie, ze Insurance w UO byl beznajdziejnym pomyslem...
Ale w WoW to by w jakis sposob ratowalo PVP nie rozpieprzajac obecnego systemu gay-newb-iPWNj00-rezkilling-camping-60lvlSoloDestruction-PVP :(((
EDIT: POZA TYM @@@!!! jeszcze raz pisze... jeden, dwa serwery pr0 pvp. Jakie straty blizz? O czym Ty/Wy mowicie? :C Przy takiej ilosci serwerow US+EU wprowadzenie jednego czy dwoch vet shards (jak w UO) nawet nie tkneloby statusu blizzarda... bo gralby tam ten kto chce :(


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 22:44 
Cytuj  
jeden server pvp z lootem itp zaloze sie ze byl by full po 1 dniu.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 22:45 
Cytuj  
Dokladnie tak ;) Szczegolnie na US.... full pvp to oaza grieferow i innych bad boyz :<


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2005, 23:27 
Cytuj  
Naah, ja mowilem o wprowadzeniu takich zasad na wszystkich serwach pvp. Co do jednego dwoch to jak najbardziej, ale nie mnie o tym decydowac ;)

pozdrawiam

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 06:15 
Cytuj  
Peanzor Aenima a teraz zastanówcie jak ten serwer by wyglądał. Samo wprowadzenie lootowania zwłok rozwaliłoby cały istniejący content w tej grze. Taki serwer do szybkiego grindowania + założenia byle shitu na siewbie i napierdalania się nawzajem, bo przecież raidy czy robienie questów to byłby bezsens. To już nie byłby WoW - musieliby to wydać pod jakimś innym tytułem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 427
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 09:43 
Cytuj  
czy o tym ze gra nosi nawe WoW decyduje sposob rozgrywki pvp czy cos innego... :wink:

poza tym jakos nie moge sobie wyobrazic tego, ze jakas forma lootowania zwlok inych graczy mialaby ograniczyc slynne rajdy czy questy. jest kilka gier w ktorych wlasnie takie zasady rozgrywki pomiedzy graczami dodaja niezbednego do dobrej zabawy dreszczyku emocji... zestawienie dobrego party - gwarantujacego niemalze 100% na sukces - i bicie moba czy czegos w tym stylu to nie wszystko czego duza liczba graczy oczekuje od gier..


_________________
__________________________
putting the 'F' back in freedom

neocron - ao - coh - cov - aa - ddo - pe - eq2 - gw - hgl - rfo - vo - swg - ps - tr - mxo - fom - fe - ga - eve - vg - lotro - aoc - war - aion - star trek - perpetum - gw2 - wot - skyforge

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 11:00 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Samo wprowadzenie lootowania zwłok rozwaliłoby cały istniejący content w tej grze.


Zajebiscie mi sie podoba te zdanie lol
Oczywiscie mowiac o lootingu mowimy o... ... ... ITAMZ!

Wersja dla slepych: cały istniejący content w tej grze ----ITAMZ!

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 11:18 
Cytuj  
Inaczej bym to rozwiazal. Z ciala ubitego mozna by lootowac przedmiot (vide ucho w Diablo), po zebraniu pewnej ilosci mozna by to wymienic na itemy. Oczywiscie wprowadzilbym jakis level cap - przedmiot wypada z ofiiary max 5 lev nizej. Zapobiegloby to rzezni low levelowcow. Dla hardcorowcow wprowadzilbym areny - po przegranym pojedynku ofiara traci najlepszy przedmiot jaki ma i dodatkowo troche XP. Wygrany bierze przedmiot, dostaje jakis bonusowy buff. Oczywiscie pojedynki takze by byly uzaleznione od levelow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 11:43 
Cytuj  
onionpl napisał(a):
Z ciala ubitego mozna by lootowac przedmiot (vide ucho w Diablo), po zebraniu pewnej ilosci mozna by to wymienic na itemy. .


o to to :) zeby mozna bylo elfom obcinac uszy :) :) :)


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.