mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 15:32 
Cytuj  
jeszcze go nie zbanowali ? :(


_________________
retired...

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 15:42 
Cytuj  
OMFG Beast, rozumiem ze jestes zajety, ale chyba 2ga reke masz wolna wiec please zrob dobry uczynek ;/


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(


Posty: 17
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 17:47 
Cytuj  
......a więc trzeba podsumować
Większość osób na forum nie wierzy w powodzenie tego "extra" mmorpg,
Moim zdaniem to ktoś wymyślił sobie niezłe gowno!!!
Chociaż nie ukrywam że chciałbym bardzo pograć w polskiego dobrego MMORPG ,ale obawiam sie że nie dożyję 2292929294829 roku............. :cry:
Jak to sie mówi LIFE is brutal and full of ZASACKAS.

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 18:29 
Cytuj  
:O Jezu skad sie tacy biora
Dzieki ze podsumowales:/ Teraz to juz chyba tylko zostaje zamknac temat:/


Posty: 17
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 19:17 
Cytuj  
JA..........
jestem po prosu REALISTĄ

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 19:26 
Cytuj  
lubisz kolory?


Posty: 17
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 19:29 
Cytuj  
tak szczególnie niebieski, ale nie byłby widoczny na tym tle...........

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 19:40 
Cytuj  
bullshit


Posty: 17
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 19:41 
Cytuj  
no ja nie wiem razi się troche w oczy..............

*

Posty: 53
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 19:57 
Cytuj  
Pierwsze "prymitywne" screen'y z engin'u mają pokazać się 30 stycznia 2006, w rocznice powstania idei projektu będą ukazywać tymczasowy poziom szczegółów mipmap, bumpmap, shader cubemap (na wodzie), wielowarstwowe chmury, particle grass (tymczasowo na niskim poziomie) oraz inne shader’y, które ewentualnie zdążymy wtłoczyć do sceny (głównie pracujemy nad lightmap’ą). Prace nad shader'ami cały czas są w toku, więc w przeciągu najbliższych miesięcy scena będzie uaktualniana o nowe efekty. Sama „scena” i poziom modeli i tekstur tymczasowo nie mają nic wspólnego z tymi, które będą w grze.


Posty: 17
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 22:05 
Cytuj  
a jeśli można spytać...........
kiedy zamierzają skończyć tą grę i oddać do powszechnej sprzedarzy??

*

Posty: 120
Dołączył(a): 6.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 22:30 
Cytuj  
Najwczesniej za dwa lata. Prosze sie nie dziwic, to jest duzy projekt, na ktorego zrealizowanie potrzeba mase czasu. Poza tym poza projektem kazdy ma rowniez swoje zycie prywatne, szkole, prace. A jesli wydawaloby Ci sie to dlugo, to powiem Ci ze np. taki Baldurs Gate byl tworzony az 5 lat ;]

A i mam dobra nowine ( ;) ) - skrocilismy czas resa do 5 min, gdyz doszlismy do wniosku ze system przewiduje czeste zgony postaci, przynajmniej na poczatku (jesli bedzie nieostrozna). A ten czas bedzie mozna jeszcze bardziej skrocic, jesli wykonamy w sferze dusz specjalnego questa ktory pozwoli nam powrocic do swiata zywych.


Posty: 17
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 22:46 
Cytuj  
no.............
a nie myśleliście o zatrudnieniu paru osób??
A jeszcze ważne pytanie.... czy trzeba będzie płacić za to miesięcznie jak np. wOWie czy w SWG :cry:

*

Posty: 120
Dołączył(a): 6.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 22:52 
Cytuj  
Kogo poszukujemy znajdziesz na forum w odpowiednim dziale ;) Odrazu mowie ze nie przewidujemy wynagrodzenia.

A co do abonamentu to poki co nie jestem w stanie nic powiedziec.

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 23:26 
Cytuj  
kazysie napisał(a):
no.............
a nie myśleliście o zatrudnieniu paru osób??
A jeszcze ważne pytanie.... czy trzeba będzie płacić za to miesięcznie jak np. wOWie czy w SWG :cry:

to nie troll, to n00b !


Posty: 2
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 23:13 
Cytuj  
Witam wszystkich odwiedzających i udzielających się w powyższym temacie :)

Ciekawi mnie dyskusja na temat BIT na tym boardzie, gdyż wiedza użytkowników i ich wypowiedzi prezentują naprawdę sporą klasę.

Przeczytałem dokładnie wszystkie wypowiedzi i jestem wdzięczny za wszelkie słowa krytyki.

Zaciekawiło mnie żywe podejście tutaj obecnych do tematu śmierci i respawna... Otóż jest to temat trudny do wykonania stylistycznie, ale nie sądziłem, że wstępne założenie 40 min. oczekiwania wzbudzi tak żywe emocje :)

Śmierć i powrót bohatera budzą dużo emocji. Nie mogliśmy podejść do tego jako do zgonu po którym gracz cudownym czarem wskrzeszony wraca do świata żyjących, gdyż kłuciło by się to z kreowanym przez nas dość... ciężkim światem dark fantasy. Czy na świecie było by cierpienie, gdyby ludzie nie umierali ? A tak by się działo, gdyby ludzie po śmierci, prostym zaklęciem wracali by do życia. A my stawiamy na spójność i realizm, co dla niektórych graczy wychowanych w ogniu MMORPG dla Koreańców (bez obrazy dla tego dzielnego narodu zza 38 równoleżnika) nie rozumieją w ogóle znaczenia cRPG, a co dopiero RPG z Mistrzem Gry, atmosferą skupienia i pełnego zaangażowania w postać.

Ustawienie czasu respawna na 40 min. miało również na celu zatamowanie nawyku bez sensownej walki, ala' "idę za miasto sieknąć se jakiego potworka".

Jednak słowa krytyki wymusiły na nas jakoby zmianę stanowiska w tej sprawie. Obecnie prowadzone rozmowy ustalają czas tzw. "nowego respawnu" na czas 5 min. kiedy to gracz może wykonać proste zadanie by skrócić czas oczekiwania. Po upływie 5 min. gracz budzi się w najbliższym respawn poincie, których jest zwykle 2 na region i słyszy, że został znaleziony przez nich (klasztorników dla przykładu) i wydawało się, że już nie żył, ale jednak tliła się w nim iskierka życia więc przynieśli go tu i wyleczyli z ran. Gdy gracz pozostał nietknięty po śmierci (zmarł zraniony przez potwora) to dostaje po przebudzeniu swe wyposażenie. Gdy jednak jego ekwipunek został zgrabiony, gracz budzi się i słyszy, że ktoś zabrał jego dobytek, ale niech się cieszy, bo żyje.

Cóż, bardzo obszernie opisałem tu nasze podejście do śmierci gracza. Jak zwykle wywoła ona entuzjazm u jednych, fale krytyki u drugich. Ale krytyka hartuje i jest potrzebna :)

30 stycznia odbędzie się jubileusz BIT, z tej okazji przedstawimy screeny z gry i kilka innych ciekawostek.

Wszystkich użytkowników serdecznie zapraszam !


_________________
Kuba "Rexed" Bukała

Black Ice Tales designu szef...

*

Posty: 110
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 10:13 
Cytuj  
Realizm to każdy ma za oknem... Juz nie jedna dobrze zapowiadająca sie gra została zarrznięta przez realizm...

Rezpawn 5 min? Idę se kawy zrobię. Sprawdzę pocztę...

Oczywiście życzę powodzenia


_________________
Czarz :: Warr ::

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 10:23 
Cytuj  
Imho lepiej zamiast respawn 5min, to
Jesli postac umarla, wtedy przez np. 10 min, skill / 4 + strata wszystkich przedmiotow + strata exp-u


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 11:27 
Cytuj  
Imo powinna od razu (po wcisnieciu przycisku, bo chyba inni gracze rezowac tez beda mogli ?) budzic sie w klasztorze czy gdzie tam.
miec tylko dajmy na to 30% hp, i minus do statow przez iles tam minut.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 11:34 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Imo powinna od razu (po wcisnieciu przycisku, bo chyba inni gracze rezowac tez beda mogli ?) budzic sie w klasztorze czy gdzie tam.
miec tylko dajmy na to 30% hp, i minus do statow przez iles tam minut.


czy czekamy iles tam minut i tyle?
strata kilku minut czy raczej mniejsza sprawnosc bojowa przez iles tam minut?
po co kupowac nowa gre, meczyc sie nad postacia jesli bedzie to kolejny klon jakies tam gry (w ktora juz wczesniej gralismy? po co?)


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.