mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
**

Posty: 223
Dołączył(a): 3.07.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 11:38 
Cytuj  
To takie jakby UO2 bedzie ja mysle ze chetnie pogram.


_________________
TYLKO WORLD OF WARCRAFT NA OFICJALNYM SERVERZE JEST PRAWDZIWY!!!

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 11:48 
Cytuj  
Chyba kompilacja najgorszych pomyslow z uo (statloss) z piekna grafika ala EQ2.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 11:49 
Cytuj  
najlepiej niech dadza god mode co nie ? :D


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 11:58 
Cytuj  
Nie, niech sie ucza na bledach i sukcesach innych.
Nie trzeba byc jakims bystrzakiem zeby zaobserwowac ze w mmo sprawdzaja sie pomysly swieze, a radykalne spotykaja sie co najmniej z nieufnoscia.

Pozatym realizm prosciej osiagnac dajac wiecej swobody i czynnosci do wykonania playerowi niz wymyslajac najbardziej skomplikowany system smierci ever.

Richard Garriott napisał(a):
One time I was GM’ing in UO, watching the game while invisible. I was struck in the early UO days by how many people were engaged in the profession of fishing despite the fact that the simulation was a mere 50/50 dice roll with each use of the fishing pole.


To jest realizm. Fakt ze gra daje mi mozliwosc zrobienia zupelnie codziennej czynnosci. Moge cos zlowic, ugotowac, zjesc, sprzedac whatever.
Realizm uzyskuje sie dzieki zwiekszaniu interakcji ze swiatem, ozywianiu tego swiata a nie wymyslaniu finezyjnej mechaniki.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 20:32 
Cytuj  
@up
Każdy gra w gre ktora najbardzie mu odpowiada systemem.
Mozna wiedziec w co grasz? :P


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 109
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 22:47 
Cytuj  
Mam nadzieję, że ta gra powstanie i znajdzie się więcej niż kilka zapaleńców którzy bedą w to chcieli pograć.

Założenia są jak dla mnie super, no może nie wszystkie bo kilka uwag mam
- śmierć - w sumie chyba tylko w jednym MMO spotkałem się z bolesną śmiercią (SWG śmierć Jedi). Uważam, że śmierć powinna zaboleć i to bardzo, ale można to rozwiązać na wiele sposobów. IMO czas respawnu może rzeczywiście bardzo zniechęcać, może zamiast tego jakaś długa rekonwalescencja ?
- jedzenie i picie - wspaniały pomysł, sprawdza się w EQ2 - oczywiście w EQ2 można nie jeść i nic się nie stanie, jedzenie jest po prostu bonusem (przyspiesza regenerację i daje bonusy do skilli), chociaż pierwotnie "głodnemu" miały nie odnawiać się mana i życie
- system ekonomiczny - akurat nie znalazłem o tym za wiele informacji, ale jest to jeden z niewielu elementów gier MMO, które łatwo urealnić wystarczy prawie cały handel i usługi przenieść w ręce graczy. Dać im możliwość zatrudniania NPC i wykupywania stoisk handlowych to naprawdę może dodać wiele do realizmu gry


Posty: 1
Dołączył(a): 26.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 15:09 
Cytuj  
Widze, że większość osób skazuje projekt na porażkę. To, że Moonshine nie jest znaną grupą nie oznacza, że nie może zrobić dobrego MMORPG. Cieszy mnie, to że Polacy cos starają się zrobić i mają naprawdę dobre pomysły. Opłacałem w WoW abonament przez 2 miesiące i uważam, że wyrzuciłem pieniądze w błoto. Gdy mój warlock doszedł do 40, to zacząłem się nudzić. Ciągle moja gra polegała na chodzeniu na lepsze moby, zbieranie coraz to lepszego ekwipunku. Nie podobało mi się też, że początkowy wybór kierował naszą dalszą grą. Tutaj ma być inaczej, bo mamy wolny wybór skilli, wiec mamy multum profesji.


_________________
nbnb


Posty: 2
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 21:35 
Cytuj  
Będziemy pracować... Czas pokaże. :)


_________________
Kuba "Rexed" Bukała

Black Ice Tales designu szef...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 21:39 
Cytuj  
Crane napisał(a):
- jedzenie i picie - wspaniały pomysł, sprawdza się w EQ2

W old SWG tez bylo i to dosc mocno rozbudowane (lacznie z pojemnoscia zoladka), dzieki temu profesja kucharza byla dosc oplacalna.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 sty 2006, 09:42 
Cytuj  
- jedzenie i picie - wspaniały pomysł, sprawdza się w EQ2 - oczywiście w EQ2 można nie jeść i nic się nie stanie, jedzenie jest po prostu bonusem (przyspiesza regenerację i daje bonusy do skilli), chociaż pierwotnie "głodnemu" miały nie odnawiać się mana i życie


pomysł stary jak świat - w sumie to chyba ciężko znaleźć mmo gdzie nie ma różnych jedzonek/napoji buffujących naszą postać.

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2006, 22:42 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
@up
Każdy gra w gre ktora najbardzie mu odpowiada systemem.
Mozna wiedziec w co grasz? :P


aktualnie gram w sesje i czekam na dfo. a tak powazne to robie dziennie jeden BG w wow, potem sie nudze.

Anyway podziwiam motywacje.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2006, 23:07 
Cytuj  
ikona napisał(a):
aktualnie gram w sesje i czekam na dfo. a tak powazne to robie dziennie jeden BG w wow, potem sie nudze.

Anyway podziwiam motywacje.


takze czekam na dfo (tym bardziej ze ddo na ktora czekalem okazala sie gra srednia :har: i mialem z tego powodu problem co wybrac ddo czy dfo), teraz jak widze nie mam juz tego problemu :(
Tym bardziej czekam na dfo, gdyz chyba jako jedyna gra mmorpg ma szanse cos wnieć do tego juz imho zkostniałego gatunku gier (z tego co wiem wszystkie elementy zawarte w dfo juz byly, tylko ze nie polaczone razem w jednej grze) :(


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.