Mendol napisał(a):
Wezcie pod uwage ze coraz wiecej ludzi gra w mmorpg i ograniczenia (instances) wynikaja miedzy innymi z braku fizycznych mozliwosci .
WoW - ponad 5 milionow graczy i serwery jakos stoja. I to na pewno nioe koniec bo po dodatku znowu bedzie "fala naplywowa".
Naprawde da sie zrobic gre bez instanceowania na bardzo duza liczbe graczy, tylko ze gra musi byc dobra (czyt. musi sama na siebie zarabiac - tak jak WoW wlasnie).
Mendol napisał(a):
Gry sa robione dla pieniedzy w glownej mierze a nie po to zeby sprawiac przyjemnosc graczom
(WoW).
Ponad 5 milionow to masochisci?
A na serio przy dzisiejszym rynku to gry robione "z pasji" IMO mozna pisac "do szuflady".
Inna sprawa ze gry robione dla pieniedzy tez moga byc dobre.
A instanceowanie calej gry smierdzi. NP Guild Wars to bardzo dobra gra by byla gdyby nie instanceowanie.