mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

GW czy L2??
GW 39%  39%  [ 32 ]
L2 61%  61%  [ 50 ]
Liczba głosów : 82
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 21:44 
Cytuj  
l2 wiele nie ma wspolnego z piratami na ktorych nic nie dziala;)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 21:48 
Cytuj  
Nie musialem nic lapac, gralem w GW przez pol roku :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 21:48 
Cytuj  
vexan napisał(a):
powruwnujesz, muwisz, obydwuch, nażucam,

Pisz wolniej...

vexan napisał(a):
Więc powiedzicie mi gdzie tu podobieństwo do Diablo ?? O ile pamiętam w diablo sie nabijalo lvl ( tu tego nie ma ) w diablo, wiekszość przedmiotów miała bardzo rózne statystyki ( tu tego nie ma ) w diablo każdy mógł nasić taki sam armor ( tutaj nie da rady ) w diablo wydawalo sie fortuny na potiony ( tego tez nie ma ) w diablo postacie były opisywane za pomocą statystyk ( tutaj nie ) w diablo żeby zabij trzeba było jak i w kazdym H&S pożadny manual w palcach szeczegulnie w pvp, najlepszi sobie nawet mieżyli uderzenia w l. myszy na sekunde ( tutaj myszki nawet sie za bardzo nie używa ) Więc gdzie jest to podobieństwo do H&S ? Nie ma takiego podobieństwa ponieważ, wiem,wiem robi sie to nudne, GW to nie H&S.

To od poczatku.... mieszasz rozne aspekty obu gier strasznie... jezeli mowisz ze GW sprowadza sie do PvP to patrz na diablo z tej samej strony:
- engame pvp robi sie na hi lvl (ktore z kolei robilo sie 2-3 dni)
- co z tego ze bylo duzo itemow, skoro uzywalo sie okreslonych najlepszych mozliwych pod dany build.
- kazdy mogl nosic dany armor, ale tego nie robil... nie ma to znaczenia przeciez
- czyli w GW nie potrzeba umiejetnosci manualnych a w diable trzeba szybko klikac?
wydawalo mi sie (co poparly wczesniejsze wypowiedzi) ze timing i zgranie teamu to podstawa w Guild Wars.... DOKLADNIE jak w group PvP w d2 [a takze wiekszosci mmo, ale to teraz nie wazne]

Jezeli pomiac cala ta niewazna (bo mozliwa do zalatwienia w krotkim czasie) otoczke PvE grindu w diablo to idea jest bardzo podobna do GW.
Siedza osoby na kanale (miescie w GW), wchodza do zamkietej instancowanej gry (to samo w GW) i bawia sie tam w zbalansowane co do ilosci ludzi PvP (to samo) - nikt z zewnatrz nie wejdzie, nie przeszkodzi... czysty carebearyzm, mecze a nie wojna ;]
Jak widac w zalozeniach GW jest kontynuacja Diablo2, i takie dokladnie byly pierwsze zapowiedzi... potem chwileczke chcieli udawac MMO ale szybko stwierdzili ze sie to nie uda i nazwali sie CORP (co jest czystym marketingiem) - to najzwyklejsza gra multiplayer nastawiona na PvP. Oczywiscie bardzo rozbudowana i z dopracowanymi klasami, ale nadal w zaden sam system gry nie jest zadna innowacja wzgledem D2 (jezeli jest, to pokaz, bo miasto zamiast czata, dopracowane mapy, lepsze rankingi to w tej materii zadna zmiana zalozen)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 22:21 
Cytuj  
vexan napisał(a):
Cytuj:
vexan napisał:

Jak muwiłem wcześniej w L2 gralem rok


Oczywiście

hehe...

wiec kolego wyobraź sobie że z l2 się rok czasu świetnie bawiłem :) pojechać ci servami ? prosze bardzo : noobwars ( stare, dobre, greckie xaxaxa - kiedyś bardzo fajny serverek, podobno do dzisiaj jeszcze na nim nieliczni grają) , idragon, extrem, iso, beyond ( bardzo fajny Litewski serverek, jedna główna gildia polaków o ile dobrze pamietam Matkojebcy, i o ile pamietam okolo 3 wspomagające - bardzo mile wspominam). I jak wcześniej mówiłem L2 jest świetna grą, ale pvp to jedna ze słabszych stron tej gry.

1) jak wynika z powyższego nigdy tej gry na oczy nie widziałeś... ;)
2) Akurat PvP to główny aspekt L2


3) I tak: GW ma cholernie dużo wspólnego z D2


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 22:50 
Cytuj  
Jak się człowiek wysili to do wszystkiego porówna :P . Jednak prawdą jest że istnieje podobieństwo GW do D2. Nie na tyle abym mógł z pewnością porównać i stwierdzić że gw to tylko kontynuacja D2. Zaś co do carebear pvp - własnie dlatego tłucze w to tyle czasu - wreszcie pvp bez zerga, stat whores, jedynie słusznych buildów, znajomości, ilości posiadanych buff-botów na stronę, gdzie gra się tylko swoją drużyna. Tak to są z całą pewnością mecze i dlatego mi się to podoba. Ja własnie szukałem pvp na takich warunkach i podanego w taki właśnie sposób i znalazłem.
W zasadzie dyskusja jest prosta do porównania - grindfeast to L2, GW nie jest grindfeast, nie jest też H&S, to raczej taktyczne mecze. Można w zasadzie grać bez aspektu zręcznościowego, ale daleko się nie zajdzie :P . Jednak timing i prędkośc operowania nie mają aż takiego znaczenia, owszem dodguje się orby czy strzały, ale nie w takim stopniu jak w D2.

Aha co do L2 - Niech nie wypowiadają się osoby które grały na piratach nie próbując globala. Tam mamy political based pvp i to na sporą skalę. Przepychanki i stacia klanów i sojuszu i siege są pvp w tyej grze, nie znane z piratów arenowanie i PK noobków w exe, które wydaje się niektórm kwintesencją pvp w L2.

Ja wybrałem GW, wystarczyło kilka chwil spędzonych z tą grą bym wiedział że oto jest to na co czekałem. Grindfeast mi się przejadły (MMORPG było jedno i była to Ultima, większość tego co serwują nam dzisiaj to kolejne klony Everquesta i grindfeasty.)


Posty: 9
Dołączył(a): 20.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 22:51 
Cytuj  
sory ale ja byłem przekonany ż egłownym aspektem L2 jest gra party interakcja z innymi graczami itd. a pvp jest tam tylko dodatkiej, jak pve w GW. Tomugeen przyznam podobieństwa są ale nazwanie GW H&S to już jest lekko przesadzone. Ponieważ Gw z H&S nie ma nic wspólnego.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 22:51 
Cytuj  
vexan napisał(a):
wiec kolego wyobraź sobie że z l2 się rok czasu świetnie bawiłem :) pojechać ci servami ? prosze bardzo : noobwars ( stare, dobre, greckie xaxaxa -

[ciap]



No to "pojechałeś"... ale chyba siebie a nie mnie ;]

Jeszcze raz ci powiem: Jeżeli idzie o Lineage 2 to twoja wiarygodność jest ujemna. "Mniej niż zero", że tak się wyrażę.

vexan napisał(a):
ale pvp to jedna ze słabszych stron tej gry.


Oczywiście.
Na tej samej zasadzie powiem ci: PvP w GW to jest żałosne i non-existent.
Wiesz, co obie wypowiedzi mają wspólnego? To że ani ja ani ty nie graliśmy w grę o której się wypowiadamy i nie mamy pojęcia o danym aspekcie tej gry :wink:

vexan napisał(a):
jest to topik porónujący dwie gry GW i L2, grałem w obydwie,


Nie. Nie grałeś w obie.
Tak. Wytknę ci to za każdym razem jak znajdę w tekście.

vexan napisał(a):
jest to moje zdanie nikomu go nie nażucam, nikogo nie obrazilem, jak na razie to wy obrażacie mnie ponieważ "MOIM ZDANIEM" a jak juz wspaminałem grałem w obydwie gry


Teraz proszę przetłumacz to zdanie na jakąś zrozumiałą formę.

vexan napisał(a):
każda postać ma około 160 skilli, ze 160 skilli trzeba wybrać tylko 8, i tylko tych 8 będziemy mogli uzywać w danej lokacji na danej arenie itd. Więc w tej grze chodzi głównie o jak najbardziej optymalne zestawienie skilli całej drużyny co tworzy tzw build. 8 klas na, 2 klasy na postać, co najmniej 160 skilli, z nich trzeba wybrac tylko 8 dodam że nie ma skilli lepszych lub gorszych ( no poza elitami, ale na skillbar można miec tylko jednego elita ) są tylko bardziej lub mniej przydatne w danym buildzie, lub danej lokacji. Jak by ktoś nie wiedział powiem także że nia ma żadnego rodzaju Healt i Mana potionów. Nie ma również idealnych buildów.


Wall of text.
Bełkot totalny, w ogóle nie pojąłem, co próbujesz w tym kawałku tekstu przekazać O.o

Edit:

vexan napisał(a):
sory ale ja byłem przekonany ż egłownym aspektem L2 jest gra party interakcja z innymi graczami itd. a pvp jest tam tylko dodatkiej,


Hahah, ehh....

Przepraszam a pvp to nie jest forma interakcji z innymi graczami?
Anyways to doskonale dowodzi jak mało wiesz o grze, w którą rzekomo grałeś rok.


_________________
Obrazek


Posty: 9
Dołączył(a): 20.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 22:57 
Cytuj  
Yahzon a tak btw na ostatnim spaże ostro nam daliście po dupskach ( Polish Legions Guild Wars Team [PLs] ) mam nadzieje że w przyszłości uda nam sie jeszcze kiedyś zagrać spara ponieważ ostatnio wyciągnelismy z przegranej z wami sporo trafnych wniosków :] MM w wasz buildzie byl zabujczy :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 22:59 
Cytuj  
vexan napisał(a):
sory ale ja byłem przekonany ż egłownym aspektem L2 jest gra party interakcja z innymi graczami itd. a pvp jest tam tylko dodatkiej, jak pve w GW.

Tyle, ze ty przeciez nie widziales L2, tylko jakies nedzne piraty, na ktorych polowa rzeczy nie dziala, a druga polowa dziala zle.

X.


_________________
http://zaginiony.net


Posty: 9
Dołączył(a): 20.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 23:04 
Cytuj  
Goatus ok przyznaje że L2 znam jedynie z pirackich serverów i nie mam pojecia jak to wygląda na officjalnych. Większość polskich graczy zna L2 czy Wow'a jedynie z piratów. Niektórych poprostu nie stać na abonament. A że na piratach wygląda to jak wygląda ... Więc jeżeli nie miałem racji przepraszam, ale dla mnie porównanie GW do H&S jest również nieznajomością tej gry.

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 cze 2006, 23:47 
Cytuj  
Ja powiem że dla mnie H&S to Mu, Eudemos, czy Conquer, naprzód, siekanie + 3 skille na krzyż. Minimalizm taktyki i pomyślynku, naprzód byle bić więcej mobów. W Tej skali Diablo 2 jest trochę wyżej, oferuje fabułę, questy, grę wymagającą przemyślenia Buildu i kombinacji, taktyki.
Jeśli jednak za kwintesencję H&S uznać Diablo 2, czy Revnanta, to rzeczywiście, spore podobieństwa są. mamy w GW określoną fabułe, questy głowne (misje) i poboczne, mamy tabunu wrogów do pobicia, instance, zamknięty śiwat, bez możlwości spotkania kogoś itd.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 07:22 
Cytuj  
vexan napisał(a):
Większość polskich graczy zna L2 czy Wow'a jedynie z piratów. Niektórych poprostu nie stać na abonament. A że na piratach wygląda to jak wygląda ... Więc jeżeli nie miałem racji przepraszam, ale dla mnie porównanie GW do H&S jest również nieznajomością tej gry.


Dlatego sie tu malo wypowiadaja. Bo jak to mowia ryby glosu nie maja, w rodzinie nie maja dzieci, a tutaj piraci o recenzowaniu MMO.


PS. H&S to nie tylko proste zabijanie mobow, gierka staje sie H&S w momencie jak nic poza mordobiciem (jako content base) w niej nie istnieje, lub wszyscy to robia. Przykladem wyrozniajacym np. te l2 od H&S, jest siege oraz rozwiniety mocno craft. W GW to praktycznie lvl-kill-skill-lvl-kill-skill-pvp-bam-bam. Z reszta trzeba nauczyc sie dostrzegac wady gry, ja ciagle narzekam na WoWa, a teraz reroll zrobilem :/


Posty: 9
Dołączył(a): 20.06.2006
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 09:18 
Cytuj  
Cytuj:
PS. H&S to nie tylko proste zabijanie mobow, gierka staje sie H&S w momencie jak nic poza mordobiciem (jako content base) w niej nie istnieje, lub wszyscy to robia. Przykladem wyrozniajacym np. te l2 od H&S, jest siege oraz rozwiniety mocno craft. W GW to praktycznie lvl-kill-skill-lvl-kill-skill-pvp-bam-bam. Z reszta trzeba nauczyc sie dostrzegac wady gry, ja ciagle narzekam na WoWa, a teraz reroll zrobilem :/

a siege to czasem nie jedno wielkie mordobicie ?? craft hmmm... to też nie mordobicie bo przecież w MMO sie moobów nie zabja ??

Cytuj:
lvl-kill-skill-lvl-kill-skill-pvp-bam-bam

:o. Z tego co pamiętam w GW za zabicie moba dostaje sie od 0 do 100 exp., za robienie questów dostajemy od 500 do 5000. Skile sobie można kópować . Wiec GW to raczej nie tylko "lvl-kill-skill-lvl-kill-skill-pvp-bam-bam" co bardziej pasuje do gier MMO.

Cytuj:
Z reszta trzeba nauczyc sie dostrzegac wady gry, ja ciagle narzekam na WoWa, a teraz reroll zrobilem :/

Ja nie mówie że GW jest wspabniałe, wcześniej zresztą pisałem że w tej grze jest bardzo słaby tryb pve w porównaniu do L2 czy Wow'a.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 09:46 
Cytuj  
bleh lolowy temat :] tak gdzies 5/6 wypowiedzi pisana jest przez zapalencow.
Nie wiem czy misia z pierwszego postu cokolwiek tu jeszcze interesuje ale jesli masz wybierac gre to zdecyduj sie na L2. Zakladam, ze skoro pytasz to nie grales wczesniej w mmo wiec ta gra na poczatek bardziej ci spasuje. GW jest dla znudzonych ludzi zwyklym koxaniem :) i brakuje w nim za duzo elementow z typowego mmorpga (no i bark pojedynkow 1vs1 ktorych w gw nie da sie wprowadzic:(). Nie ma co udowadniac, ze GW jest lepszym mmo od wow czy l2 bo nie jest.
Z drugiej strony porownanie GW do diablo tez jest lekko chybione i tu nie dziwie sie ze gracze sie burza (coz wydaje sie lekko obrazliwe :P). To tak jakby WOW porownac bo ja wiem, chyba to tibi choc te gry i tak maja wiecej wspolnego niz GW i D2.
Natomiast najciekawsze posty dotycza porownywania pvp :). Nigdy nie lapalem tej zapalczywosci wowiakow, ze niby maja najlepsze pvp i wogole. Faktem jest ze GW ma badziewny swiat ale w kwesti samej mechaniki pvp (oczywiscie grupowego) zadna gra mu nie dorwnuje. W GW naprawde potrzeba wiecej skilla i myslenia, jest wiecej kombinacji/mozliwosci niz w WOW, L2 (co nie oznacza ze takie pvp jest superowe-brak mi tam bylo mozliwosci pekaowania-za duzo nalecialosci z innych mmo, od ktorych ciezko sie odzwyczaic:P). (btw bawilem sie w te gre na normalnych serwerach, a uwazam sie za obiektywnego tylko dlatego, iz uwazam ze te wszystkie gry sa do bani :), czekam na takie polaczenie UO, WOW, GW-z czegos takiego moze by cos w koncu sensownego wyszlo)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 09:57 
Cytuj  
No PvP w WoWie ssie i to po calosci.
Ale w PvP nie liczy sie tylko TDM, ale takze content zwiazany z PvP. Jak narazie w WoW to sa tylko itemki i rangi. Niedlugo World PvP.
W innych MMO sa siege, niby mordobicie, ale chodzi o to ze jest to urozmaicenie i cala otoczka PvP, a na dodatek cos stalego, a nie instance i next match :/

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 10:22 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):

W innych MMO sa siege, niby mordobicie, ale chodzi o to ze jest to urozmaicenie i cala otoczka PvP, a na dodatek cos stalego, a nie instance i next match :/

Tryb turniejowy posiada ostatnią planszę, czyli Hall of Heroes, gdzie wygrane sa niezwykle ważne dla świata. Bowiem zwycięskie drużyny zyskując Łaskę bogów dla swojego regionu, co pozwala graczom przyzywać Avatary bóstw, co daje międz innymi dostęp do endgame lokacji i dungenów. Jeśli łaskę bogów posiada powiedzmy Korea, żaden gracz ze STanów, czy Europy dostępu do tych lokacji nie będzie miał.
Również nowy tryb Walk sojuszy wpływa na granicę pomiędzy Luxonami i Kurzikami, zmieniając od czasu do czasu właścicieli przygranicznych miast.
WIęc nie jest to tylko instance i next match, ale ma powiązanie z resztą gry i wpływa na tryb pve.
Od premiery dodatku walki 1 vs 1 da się toczyć, poprzez system treningu wewnątrz gildiowego, posiadają tą opcję także posiadacze jedynie Prophecies.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.