Witam jestem członkiem teamu DD i pomyślałem, że się wypowiem
Czaszka napisał(a):
Jak narazie wszystko stoi i znów zapomnę o tej grze heh,,,
Zapewniam, że nie stoi...
Aktualnie pracujemy nad wczytywanem mapy utworzonej w edytorze (którego część już mamy) oraz nad serwerem gry.
Undmeen napisał(a):
Miked napisał(a):
- grafika 2D (podobna do tibi)
Już to odstrasza
Miked napisał(a):
Jeśli gra się rozwinie i będzie grało w nią wiele graczy to wprwadzimy system podobny do "Premium Account" w Tibii czyli dodatki róźne w grze i z tego będziemy zyskiwać kase.
Jeśli pieniądze będą na nasze konto świetnie przypływać to każdy członek Teamu będzie dostawał wynagrodzenie
Wątpie żeby ktoś poświęcił czas i włożył w coś dużo wysiłku jeśli wynagrodzenie jest tylko gdybaniem i jeśli ma się je zacząć odtrzymywać dopiero po zakączeniu projektu ...
PS: Pewnie natchnoł cię/was OTS... I 'przypuszczam' że własnię na tym opiera się cały engine (hahaha)
Dużo ludzi poświęca tej grze czas jest nas prawie 25 osób. Ja jestem głównym programistą i wcale nie licze na kase. OTS'a nigdy na oczy nie widziałem a w Tibie zagrałem już po zaczęciu projektu aby zobaczyć co to za gra o której tak głośno (zawiodłem się na niej). Nasz engine opiera się o czysty DirectDraw. Natomiast grafika nie będzie podobna do Tibi niestety tamto napisał ktoś kto nie był do tego upoważniony. A to przykład jak będzie wyglądała grafika:
http://img46.imageshack.us/img46/2857/domtest0wb.jpg
raczej 100% różnic od Tibi podobnie walka będzie animowana a zmiana ekwipunku odbije się na postaci w grze.
Fabuba równierz posunęła się do przodu oto ona:
Pięć wieków temu potężny cech magów, postanowił wykorzystać moc kryształu urytu. Kryształ ten był niezwykły, ponieważ posiadał moc kreowania rzeczywistości. To jest potrafił zmieniać każda rzecz, miejsce według widzimisię posiadacza kryształu. Jedynym problemem był fakt niestałości takiej kreacji. Ponieważ osoba kreująca była niedoskonała, to kreowany świat był pełen wad.
Cech magów, postanowił połączyć siły najlepszych członków by opanować moc kryształu i ograniczyć niedoskonałość tworów do minimum. Jak każdy wie życie nie jest tak proste i łatwe. Cech musiał skorzystać z usług jednego z Nekromantów, który miał zapewnić magom bezpieczeństwo w powrocie do tego świata w przypadku ich śmierci. Magowie popełnili poważny błąd, nekromanta nie dochował przysięgi i podczas wyzwalania mocy kryształu sam podszedł do niego i dotknął go destabilizując rzeczywistość, lasy zamieniły się w upiorne puszcze, zwierzęta w potwory, a ludzie...No właśnie ludzie pozostali ludźmi, osoby znajdujące się najbliżej katastrofy zmieniły postać, lecz reszta niebędąca pod bezpośrednim wpływem kryształu nie zmieniła postaci. Kryształ pękł, na siedem części. Nekromanta jako twórca tego chorego świata posiadał boską moc, zniknął on z innymi sześcioma magami, którzy stali się jego sługami. Upiorny duch spowił te niegdyś urodzajne ziemie. W ciągu następnych dni zaczęły znikać miasta, sto lat później pewien podróżnik odkrył bramy do innych wymiarów, okazało się, że miasta, które wcześniej znikneły przeniosły się do innego wymiaru. Niestety tamte światy okazały się jeszcze mniej gościnne niż ten obecny. Ludzie tam byli silniejsi, a potwory straszniejsze. Dlatego tylko najsilniejsi się tam wybierali. Badanie cechu magów nad tą tragedią doprowadzały ich do wniosku, że uryt, kryształ, który doprowadził świat na skraj apokalipsy, jest składnikiem portali oraz wszystkich magicznych przedmiotów w napotkanych krainach. Dalsze badanie pozwoliły określić lokalizacje 7 części urytu. Aby przywrócić świat do dawnej świetności, trzeba zebrać siedem części kryształu, znaleźć górę, na której doszło do tragedii, pokonać Nekromantę, doprowadzić dusze sześciu magów i nekromanty na górę, połączyć kryształ. I samemu go dotknąć przywracając stary ład, stając się nowym bogiem.
W razie pytań co jakiś czas będe tu zaglądał. Jak ktoś ma pisać posty w stylu "nie skończycie tego" niech sobie daruje
już wiele takich czytałem.