mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 sty 2005, 20:09 
Cytuj  
Klient do open bety Face of Mankind jest juz gotowy do pobrania. Klienta mozna zassac juz dzis, ale testy rozpoczna sie dopiero w poniedzialek.

Click.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2005, 20:49 
Cytuj  
wielkie thx:)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2005, 22:56 
Cytuj  
Stworzylem sobie konto.

Podalem wszystkie dane, jedyne czego nie widze to nie widze podania 'hasla'.

Klikam na download client i wyskakuje mi formularz, jak rozumiem musze sie zalogowac i dopiero wtedy bede mogl sobie zassac klienta. No ok. Ale jak moge sie zalogowac jak nie wiem jakie jest moje haslo?

(nie dostalem juz od 30 min. nic na e-maila)

SvD.


_________________
Obrazek

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 29 sty 2005, 23:29 
Cytuj  
jezeli jest tak jak w closed beta bylo to powinienes byl dostac maila z haslem wygenerowanym.


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

*

Posty: 50
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2005, 23:35 
Cytuj  
SvD -> Ja dostałem prawie od razu. Sprawdź swoje konto pocztowe - możliwe, że wrzuciło ci maila do Spamu (np. w WP). Ja podałem adres z tlena i dostałem odp. po kilkunastu minutach - a w mailu hasło. Próbuję teraz ściągać bittorentem, ale cos mi się wydaje, że będę musiał spróbować jakiegoś mirrora z ich strony, bo ten link p2p jakiś szajsowaty jest...

Tak się tylko zastanawiam - skoro w normalnych MMORPGach pingi są średnio w granicach 100-300, to jak można grać z takimi pingami w MMOFPS. Nie grałem w Necrona, więc nie wiem jak można ominąć takie opóźnienia? Chyba, że tak się robi MMOFPSy, żeby pingi były mniejsze niż w normalnych MMO...?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2005, 23:39 
Cytuj  
Eh...

Rzeczywiście wrzuciło mi do spamu, wystarczyło tylko podac inny e-mail i od razu (minuty nie minęło) dostałem potwierdzenie.

Dzięki.

SvD.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2005, 00:00 
Cytuj  
Tymek napisał(a):
Tak się tylko zastanawiam - skoro w normalnych MMORPGach pingi są średnio w granicach 100-300, to jak można grać z takimi pingami w MMOFPS?

Mozna. Wyobraz sobie bitwe na 300 graczy, z czolgami, bombowcami, piechota, wszystko FPS, ping rzedu 150-200, lagow brak (Planetside). Poprostu gry MMOFPS maja "troszke" inaczej skonstruowany kod sieciowy, w porownaniu z takimi quakami czy unrealami.

X.


_________________
http://zaginiony.net

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sty 2005, 01:25 
Cytuj  
W takim PS jest client-side hit detection dlatego w praktyce lagow brak...


Posty: 6
Dołączył(a): 8.07.2006
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 10:26 
Cytuj  
Prosze powiecie co sie dzieje

Rejestruje sie w czasie gdy sciagam FOM
Jak sie sciagnelo na poczcie nic nie ma :wtf:

Czekam 1 dzien i nadal nic :-? :(


Posty: 6
Dołączył(a): 8.07.2006
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 10:28 
Cytuj  
Moje gg to 8875883




Prosze o pomoc!!![/b]

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 12:25 
Cytuj  
a wziąłeś to pod uwagę:
Cytuj:
Be advised that using an email address from AOL, Netscape, Yahoo or any of their affiliates might cause problems in receiving your account activation email, it is strongly advised to use an alternative email address for the time being.
?
próbuj na inne konto


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 12:59 
Cytuj  
Cytuj:
W takim PS jest client-side hit detection


Czy nie ułatwia to w sposób straszliwy pisanie wszelkiego rodzaju aim botów ?.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 14:15 
Cytuj  
Nie.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 20:57 
Cytuj  
nie ma to jak wyczerpująca odpowiedź


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 lip 2006, 22:22 
Cytuj  
Rozumiem, ze do ciebie trzeba pelnym zdaniem, zebys zalapal...

Nie, client-side hit detection nie ulatwia pisania aimbotow.

A dlaczego nie i w czym rzeczywiscie pomaga, mozna dojsc samemu na chwilke sie gleboko zamyslajac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.