mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 19
Dołączył(a): 11.07.2006
Offline
PostNapisane: 15 lip 2006, 22:52 
Cytuj  
Huxley jest produkcją typu MMOFPS, a zatem masową sieciową strzelaniną, rozgrywaną z perspektywy pierwszej osoby. Developingiem zajęli się projektanci, którzy przygotowali m.in. popularną w internetowym środowisku pozycję pt. MU Online. Autorzy nazwali omawiane dzieło na cześć słynnego angielskiego pisarza Aldousa Huxley’a - dokładnie w 1932 roku wydał on pamiętną powieść, zatytułowaną Brave New World (Nowy, wspaniały świat).

W wirtualnej rzeczywistości o postapokaliptycznym charakterze podzielono graczy na dwie odmienne rasy, czyli zwykłych ludzi (Homo Sapiens) i mutantów (Homo Alternatives). Obie strony rywalizują ze sobą, celem przejęcia kontroli nad świeżo odkrytym źródłem energii (Lunarities). Oczywiście rzeczone współzawodnictwo ma wymiar stricte militarny i ujawnia się najczęściej w formie krwawych bitew z udziałem wielu
żołnierzy. Nie brakuje więc mnóstwa rozmaitych rodzajów broni ręcznej, pojazdów transportowych etc.

Niniejszy produkt oferuje kilka przeróżnych opcji zabawy, począwszy od fabularnego trybu dla samotników, poprzez współpracę z zaawansowaną Sztuczną Inteligencją, a skończywszy na walce z żywymi przeciwnikami. Naturalnie wszystkie postaci, zamieszkujące ogromne wirtualne miasto o futurystycznym wyglądzie, ulegają systematycznemu i nieustannemu rozwojowi, zyskując wraz z upływem czasu dostęp do nowych umiejętności, dodatkowych typów uzbrojenia etc.

Za wizualne aspekty Huxley odpowiada trzecia generacja „silnika” Unreal Engine. Technologia owa sprawia głównie, iż trójwymiarowa grafika cechuje się bardzo wysokim stopniem szczegółowości. Nie zaniedbano także oprawy dźwiękowej i algorytmów, sterujących fizyką.


http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=4962 <-- orginalne źródło
http://www.webzengames.com/game/huxley/ <-- strona oficialna

Dosyć ciekawie sie prezentuje( zwłaszcza ze strony graficznej) Boję sie tylko tego jak będzie to wyglądać ze strony technicznej. Nie wyobrażam sobie bitwy na więcej niz 100 osob, lagi gwarantowane.
:wink:


Ostatnio edytowano 15 lip 2006, 22:58 przez gibek, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2006, 22:57 
Cytuj  
Już widzę te wymagania sprzętowe. ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2006, 23:03 
Cytuj  
Osz kutfa chyba bede musial zmodernizowac kompa... Naprawde screeny prezentuja sie wysmienicie obawiam sie jednak ze officjalna wersja gry nie wyjdzie z taka grafika. Tak samo mialo byc z q4 musieli praktycznie zmniejszac 3 krotnie ilosc trójkatow do kazdej postaci i nadrabiac teksturami bo zadna maszyna nie byla w stanie tego pociagnac...


_________________
oumn da lololegend

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 00:14 
Cytuj  
Boję sie tylko tego jak będzie to wyglądać ze strony technicznej. Nie wyobrażam sobie bitwy na więcej niz 100 osob, lagi gwarantowane.

Z tego co czytalem, to gra bedzie mocno instance'owana, wiec watpie, zeby kiedykolwiek znalazlo sie az tyle osob w jednym zonie/na jednej mapce.

Już widzę te wymagania sprzętowe. ;)

Akurat silnik Unreala sprawuje sie bardzo dobrze na nie takich super sprzetach. Pamietam, ze na AXP1700+, GF4Ti4200 w UT2K4 gralo sie bardzo ok, takze dzisiejszy sprzet mid-range (moze nie na highest settings, ALE) powinien sobie z Huxley'em (i przy okazji UT2k7) dac rade. Ale jak bedzie naprawde to sie przekonamy, bo na razie to tylko spekulacje...


Posty: 9
Dołączył(a): 12.07.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 10:53 
Cytuj  
Cytuj:
Data Premiery:
Świat: wrzesień 2006

Obserwuje ta gre od jakiegos czasu i rowniez nie widze mozliwosci wyjscia tej gry tak szybko, bo:
1. Jest tylko 1 filmik pokazujacy gre i to raczej wyglada na pokaz graficzny prawie pustej strefy, a nie gry, ktora ma wyjsc lada dzien.
2. Na oficjalnej stronie
Cytuj:
Release date: within 2007
Official Website: Coming this fall

takze jeszcze jest czas, ale zapowiada sie super.

http://www.gamespot.com/pc/action/huxley/media.html
To sa w zasadzie wszystkie filmiki jakie sie pojawily o tej grze - jeden pokazuje minimalne ilosci podstawy gameplaya :) .

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 11:53 
Cytuj  
na E3 pokazywano 1 mapę z bodajże 2 postaciami (playable demo)
obił mi się nawet link do filmika, zatem pozostaje tylko szukać


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Posty: 9
Dołączył(a): 12.07.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 12:55 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=O5eubFYRSDs
http://www.youtube.com/watch?v=n6Mh5nlJrb4
Troche za "quake'owo" wyglada walka :-?.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 15:02 
Cytuj  
viewtopic.php?p=383554#383554 8)


_________________
Obrazek

**

Posty: 223
Dołączył(a): 3.07.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 21:49 
Cytuj  
jakie instancje tu beda wielkie bitwy 200 graczy zobaczcie w cda


_________________
TYLKO WORLD OF WARCRAFT NA OFICJALNYM SERVERZE JEST PRAWDZIWY!!!

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 22:27 
Cytuj  
Jeszcze na glowe nie upadlem, zeby wierzyc w to, co recenzenci z CDA wypisuja nt. mmo :\ Predzej uwierze w forumowe rumory~ rozprzestrzeniane przez trolle...

A tak logicznie myslac... fast paced combat, 200 graczy na jednym ekranie i ping >100ms + engine ~UT2k7 i mozliwosci obliczeniowe dzisiejszych sprzetow = no can do.


Posty: 19
Dołączył(a): 11.07.2006
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 22:35 
Cytuj  
Cytuj:
jakie instancje tu beda wielkie bitwy 200 graczy zobaczcie w cda


Heh jak ja mogłem czytać kiedyś CDA :oops: To jest poprostu żenujące, piszą to co ludzie chcą usłyszeć, choć nie bardzo im to "sranie" wychodzi.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 22:43 
Cytuj  
konrador napisał(a):
A tak logicznie myslac.. fast paced combat, 200 graczy na jednym ekranie i ping >100ms + engine ~UT2k7 i mozliwosci obliczeniowe dzisiejszych sprzetow = no can do.


Tak de facto to nikt jeszcze nie wie jakie sa mozliwosci Unreal3 engine i jak zniosa to dzisiejsze sprzety.
IMO z ocena czy "can do" czy nie powinnismy sie wstrzymac do premiery pierwszej gry wykorzystujacej nowa technologie.

Pozatym przypuszczam ze engine bedzie (jesli chodzi o efekty graficzne( full skalowalny. Porownajcie sobie to do Obliviona (tez super zaawansowana technologicznie grafa i to w RPG'u), ktory na najnizszych detalach (a wtedy da sie go uruchomic na baaaaardzo leciwym sprzecie) wyglada gorzej niz poprzednia czesc cyklu (Morrowind) a dalej mamy Havoka, Radiant AI, itp...


_________________
Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 23:23 
Cytuj  
Rzeczywiscie nie wiadomo w tej chwili jakie sa mozliwosci engine'u U3, ale wiemy w tej chwili na pewno, ze przy dzisiejszych laczach i opoznieniach w necie w miare szybki combat (ktory zapowiadaja) z paroma setkami osob walczacych kolo siebie jest nie do zrobienia... I tego w chwili obecnej nie uda im sie przeskoczyc niezaleznie od tego jak (nie?) udany bedzie netcode.

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2006, 09:46 
Cytuj  
To bujanie się karabinu na filmiku przypomina mi Doom i trochę mnie rozśmiesza :D


_________________
O.o

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2006, 19:05 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Już widzę te wymagania sprzętowe. ;)

No cóżżżżż... Za pół roku (albo nawet i rok) nie będą to aż takie wymagania, jak teraz.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2006, 19:08 
Cytuj  
Bart668 napisał(a):
Razoth napisał(a):
Już widzę te wymagania sprzętowe. ;)

No cóżżżżż... Za pół roku (albo nawet i rok) nie będą to aż takie wymagania, jak teraz.


A za pół roku (albo nawet i rok) wyjdzie Huxley 2 z jeszcze lepszą grafiką i jeszcze wyższymi wymaganiami.

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2006, 20:12 
Cytuj  
Ja chce aby kod byl taki jak w DAoC , duzo osob i malo co sie cielo.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2006, 21:49 
Cytuj  
Heh, wez pod uwage, ze celowanie manualne w postac, to troche co innego niz stick do przeciwnika, albo click i spamowanie speciali...

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2009, 13:37 
Cytuj  
"Już" mamy stronę oficjalną dla amerykańskiej (a więc i naszej) wersji. Jeszcze nic na niej nie ma, ale powstała ;)

http://huxley.ijji.com

Gra jest na wykończeniu. Czekam na nią od 2006 (co można zobaczyć powyżej), oby wyszła porządna.

A no i to najprawdopodobniej będzie F2P z Item Mallem :cry: jak i wiele innych gier z ijji.


_________________
Obrazek

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2009, 11:42 
Cytuj  
Ooooo, update strony był. Na dole jest napisane, że 6 maja :)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.