mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 17:19 
Cytuj  
Co do housingu w Horizons, to poltora roku temu odpalili na nowo po 2 miesiecznym stopie na servie (revamp spawnow, lokacji, dropow, a takze house plots).
Ale do sedna:

Ziemia (plots)
W momencie zainteresowania sie housingiem przez gracza i podjeie decyzji o zbudowaniu sobie domku trzeba wykupic ziemie. Jest to naprawde rarytas na serwerze, poniewaz gracz moze posiadac tylko dwie "dzialki budowlane" z pre-made miejsca, wraz z limitem mozliwosci budowy (nie kazdy plot mial zezwolenie "geodety" czy poprostu planu serwera na budynek"). -na caly serwer okolo 5% graczy jest w stanie posiadac nieruchomosc.

Kupno ziemi
Proces kupowania dzialki polega na "bidowaniu", w przyslowiowym urzedzie miasta/rejonu (inaczej vendor odpowiedzialny za rejon).
Z gory trzeba zaplacic takze za 6 miesiecy podatku, czyli trzeba sie liczyc z tym ze nie wystarczy wykupic ziemie.


Rodzaje budynkow
Gracz jest w stanie wybierac miedzy:
Zwyklymi domkami

Dwarven small house
Obrazek

Fiendish Large House
Obrazek

Oraz wiele innych domkow innych ras jakimi sa Dryads, Elves, Gnomes, Half-Giants, Human, Saris, Satyrs, Sslik.

Sklepami

Sslik medium trade shop
Obrazek

Saris General Store
Obrazek

A takze Alchemist, Blacksmith, Clothworking, Confectioner, Jewerly, Leatherworking, Mill, Pottery, Scholar, Stoneworking, Tinkerer, Woodworking -shop

Smocze jaskinie

Obrazek
Obrazek

Oraz cale osiedla zaprojektowane przez devsow, aby wygladaly znakomicie (np. miasto do zbudowania na jednej z gor, wokol ktorej zawija sie w gore plac budowy, konczacy sie smocza jama).


Posty: 17
Dołączył(a): 20.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 19:53 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Najlepiej zrobione PvP - WoW. Na pewno przeczytasz, że walka w WoW jest bez sensu bo nie możemy zlootować przeciwnika. Pomijając całą otoczkę i sens takiej walki stawiałbym WoW-a na pierwszym miejscu a potem długo długo nic. Po pierwsze o wygranej decydują aż trzy rzeczy:
1. skill w operowaniu myszą/klawiaturą
2. znajomość skilli własnych i przeciwnika - czyli tzw. głowa/plan
3. nasz sprzęt


Chyba zartujesz... WoW i dlugo nic? Raczej Ultima Online, dlugo nic i WoW.
UO ma duzo lepsze, bardziej dynamiczne, roznorodne i emocjonujace PvP niz WoW, co do tego nie powinno byc zadnych watpliwosci.

Mark24 napisał(a):
Housing to tylko SWG i może jeszcze jakiś tytuł. Ale SWG chyba pada i nie warto w ten tytuł inwestować.


Szczerze mowiac za krotko gralem w SWG, zeby dorobic sie domku, ale housing wygladal na w miare ciekawy.
Ale tym 'moze jeszcze jakims tytulem' na pewno moze zostac... Ultima Online. Wlasne projektowanie domkow, ogromny wybor elementow i dekoracji - miodzio.
Tak wychwalam UO i bede chyba zawsze, bo po co mi jakas cukierkowa grafika w grach, w ktore nie da sie grac z braku najwazniejszej rzeczy - grywalnosci?

I oczywiscie cala nadzieja w DFO, ktory ma zawierac wszystko, co wymieniono + tysiace innych rzeczy.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 20:34 
Cytuj  
ham1eT napisał(a):
Szczerze mowiac za krotko gralem w SWG, zeby dorobic sie domku.


To musiales naprawde krotko grac :o


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."


Posty: 17
Dołączył(a): 20.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 21:41 
Cytuj  
tak, niestety dosc szybko uswiadomilem sobie, ze to nie jest to czego bylo mi trzeba.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 00:38 
Cytuj  
ham1eT napisał(a):

Chyba zartujesz... WoW i dlugo nic? Raczej Ultima Online, dlugo nic i WoW.
UO ma duzo lepsze, bardziej dynamiczne, roznorodne i emocjonujace PvP niz WoW, co do tego nie powinno byc zadnych watpliwosci.

....

I oczywiscie cala nadzieja w DFO, ktory ma zawierac wszystko, co wymieniono + tysiace innych rzeczy.


Ta uo bardziej dynamiczne ahahahamuhahahakkakakak
Czy lepsze i bardziej emocjonujace to coz moze ciebie dalej ten straroc kreci wiec nie dyskutuje.
Pls czy moglbys linknac tu jakis filmik aby wszyscy mogli zobaczyc to dynamiczne i emocjonujace pvp w uo?
Ja rozumiem ze masz do uo sentyment ze zyjesz wspomnieniami jak to bylo cudownie ale prosze cie zejdz na ziemie:D

A na Dfo to sie mysle nie doczekasz wcale albo doczekasz sie zbugowanego na potege niedopracowanego gowna.
Narazie to naobiecywali cuda a nic nie pokazali

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 01:34 
Cytuj  
Vercin, z tego co sie orientuje to pokazali o_O

Na szczescie w DFO jeszcze nikt nie gral i nie mogl ocenic. Wow juz wiele razy zostal oceniony przez ludzi ktorzy znaja sie na MMO i nie wypadl najlepiej ;)

Grales w ogole a jakies mmo poza WoWem ?;>


_________________
Obrazek

***

Posty: 826
Dołączył(a): 20.07.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 09:30 
Cytuj  
Vercin raczej wygląda z tych, o których mówi sygnaturka 'person from WoW talking about PvP, priceless', nie mam zamiaru nic udowadniać bo naprawdę nie wiem zbyt dużo o WoW, wiem tylko, od wielu przyjaciół co grali w UO, że PvP do pięt nie dorasta staremu PvP z UO :)

Tyle.


_________________
Shador von Dal napisał(a):
Podpisując się moimi inicjałami głaszczesz moje ego :*

SvD.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 09:38 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Ta uo bardziej dynamiczne ahahahamuhahahakkakakak
Czy lepsze i bardziej emocjonujace to coz moze ciebie dalej ten straroc kreci wiec nie dyskutuje.
Pls czy moglbys linknac tu jakis filmik aby wszyscy mogli zobaczyc to dynamiczne i emocjonujace pvp w uo?
Ja rozumiem ze masz do uo sentyment ze zyjesz wspomnieniami jak to bylo cudownie ale prosze cie zejdz na ziemie:D

A na Dfo to sie mysle nie doczekasz wcale albo doczekasz sie zbugowanego na potege niedopracowanego gowna.
Narazie to naobiecywali cuda a nic nie pokazali



Nastepny ktory ma zerowe pojecie o prawdziwym pvp.
Jak ja lubie takich wow kido, nigdy w zyciu nie widzieli zadnego innego mmorpg i maja klapki na oczach.
Zejdz na ziemie, pvp w wow to kpina, jedyna liczaca sie rzecza sa itemy i na tym cale pvp polega. Skill potrzebny do do zabicia kogo kolwiek jest zerowy. Juz w SWG pvp bylo bardziej wymagajace...
Najlepsze PvP bylo oprocz uo w NC i AC1 a reszta to mierne popluczyny.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 09:47 
Cytuj  
ranking mmorpgów masz tutaj:
www.mmogchart.com
MMORPG to gra komputerowa, a nie dzieło sztuki. Więc o sukcesie "marki" decyduje tylko jedno - sprzedaż. Oczywiście trzeba wziąć pod uwagę, że nie każdy się zgodzi z tym rankingiem, bo każdemu podoba się trochę co innego. Trzeba wziąć pod uwagę znudzenie tytułem, czy rozczarowanie. Trzeba wziąć modę - a ostatnio trendi jest "stanąć okoniem" czyli powiedzieć np., że wszystkie komercyjne mmo zasysają, a najlepszy jest ten:
http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=20586
wtedy tłum przyklaśnie i zacznie podziwiać nasz wysublimowany gust całkowicie odporny na komerchę dla zwykłej szarej masy. :D

Aenima - owszem WoW to item based MMORPG, więc itemy musiały się liczyć inacze cała gra nie miałaby sensu . To gra RPG więc balans musiał być tak zrobiony, że chłop w szmatach miał marne szanse na wygraną z rycerzem w full plate. Ale nie można pisać, że skill w ogóle nie był ważny, to nie Eve gdzie odpalasz działa i popijając kawkę patrzysz komu wcześniej struktura zejdzie (a ponoć ta gra ma genialne PvP). Skill w WoWie to podstawa moim zdaniem - skutecznie niwelował różnicę o cały 1 tier w ubiorze (dobry skillowo zawodonik w greenach mógł zabić nieskillowego w blue) - wielokrotnie byłem tego świadkiem.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:19 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Więc o sukcesie "marki" decyduje tylko jedno - sprzedaż.


OK tylko teraz sie sprzeczamy o best pvp itd a nie o sukces marki wiec pisz na temat;)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:22 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Vercin, z tego co sie orientuje to pokazali o_O

Na szczescie w DFO jeszcze nikt nie gral i nie mogl ocenic. Wow juz wiele razy zostal oceniony przez ludzi ktorzy znaja sie na MMO i nie wypadl najlepiej ;)

Grales w ogole a jakies mmo poza WoWem ?;>


Co pokazali ? Filmiki jakies i kilka screenow gowno tak naprawde oprocz grafiki pokazujacych?
I aha skoro nikt jeszcze nie gral i nie widzial gry w akcji to smialo mozna porownywac ja z innymi tytulami:D?Tylko na podstawie bajek devsow i niczego innego?

U mnie w gildi jest kupa ludzi z daoca z ultimy i jakos im sie podoba tak samo jak milionom innych. ( wiem wiem zaraz p[ojdzie tekst u muchach i gownie)

Aenima sorry ale jak dla ciebie gra gdzie czasem trzeba obrocic sie we wlasciwa strone i uzyc odpowiedniego skilla w ulamkach sekund a pozniej kolejnych kilku w odpowiednich co do sekundy momentach nie wymaga skilla to nie mamy o czym gadac.Zaslepienie na maksa:D
To co mozna magiem, hunterem, rogalem zrobic nawet w gorszym sprzecie przeciwko noskillowi to poezja. Trzeba obraac odowiednio nie tylko swoja postac ale i kamere ze wzgledy na silnik3d mozna wykorzystac teren chocby do ucieczki czy schowac sie za murek an sekunde zeby zepsuc komus rzucany czar.Raz w azasharze skoczylem z klifu do wody a goniacych mnie 4 skillowatych alliantow wyladowalo na skalach:D WSg z dwoma rownymi teamami to niesamowita zabawa
Owszem itemy >skill czesto ale co z tego skoro gra sie przeciwko komus z identycznym prawie sprzetem? Wiec co to za argument?
Ktos kto obraca sie na strzalkach i klika na skille raczej nie wygra z z badzo dobrym graczem chocby tamten mial sporo gorszy sprzet.
Jako hunter potrafie uzyc w jednej walce 9-10 skilli albo i wiecej w tym kilka musze naprawde wymierzyc w czasie idealnie (mark, flara,scatter fd pluapka, stomp , concusiv,zmiana aspektow szybka, wing clip)Do tego jka widzialem nie kazdy potrafi opanowac jump shooty. Bo nie tylko musze uzyc skilli w odpowienim czasie ale musze zachowac miedyz soba a nim odpowiednia odleglosc madrze uzywajac stunow i aspektow .

Uo to gra z innej epoki i porownywac to do czegokolwiek ciezko. Mowiac o pvp w uo bardziej macie na mysli to jak sie kiedys swietnie bawiliscie niz to jak faktycznie dobre to jest patzrac w tym momencie.


Ostatnio edytowano 5 sie 2006, 11:33 przez Vercin, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:30 
Cytuj  
Nie mowie, ze pvp jest zle. Sam lubie czasem wyskoczyc z JP na brennera. Przez pewien czas pogrywalem tez w GW. PvP daje duzo funu, to jest bezdyskusyjne.

Uwazam jednak, ze nie da sie zbudowac dobrego mmorpg na samym pvp, bo to sie poprostu szybko znudzi przecietnemu graczowi. Do pvp trzeba dodac leveling, roznorodne itemy, crafting, mining itp, a wtedy znika tez idea "czystego skilla", bo ktos w uber sprzecie prawie zawsze wygra z kims o pare leveli nizszym bez dobrych itemow. Kolko sie zamyka.

Jesli uwazacie, ze pvp sie nie nudzi to czemu nie gracie w DAoC ciagle? Czemu SB zdycha? Przeciez grafika nie jest najwazniejsza.

Mmorpg musi byc roznorodny, jak masz ochote klepiesz moby, innym razem masz ochote ponapierdalac sie z innymi graczami, innym razem cos pocampic, pofarmowac, pocraftowac, wyskoczyc na rajd z gildia itp

Jesli Darkfall wyjdzie kiedys i nie bedzie spieprzony na maxa to na 100% wykupie konto i was pogankuje troche. :D
Jednak narazie to jest dla mnie kolejna gra NA KTORA SIE CZEKA, od czasu kiedy zaczalem kiedys grac w AO (moj pierwszy mmo) bylo takich gier kilkanascie.

Zawsze wszystko fajnie sie zapowiada, fajne screeny, super plany devsow, rewolucyjnosc, tylko, ze z czasem silnik sie starzeje, screeny juz nie wygladaja tak fajnie na tle nowych gier, devsi pracuja i pracuja i w koncu, zeby uratowac choc troche kasy wypuszczaja gniota, z mase bugow i bez polowy rzeczy, ktre mialy byc takie rewolucyjne. Nie kazdy ma takie fundusze jak blizz, zeby spokojnie dac pracowac nad gra przez dlugie lata.

Sam czekalem na na Dark and Light, teraz wole sie dobrze bawic w FF XI, zamiast marzyc o grach, ktore sa fajne, ale tylko w opisach devsow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:34 
Cytuj  
do pewnego stopnia i przy pewnych klasach tak , hunter w green moze zabic rogue nawet w full t3 bo tamten do niego nawet nie podejdzie
UO tez nie bylo na to odporne , np fencer z daggerkiem kosil rowno , a latanie ze szmata i spearkiem jakims gownianym wcale nie bylo rzadkie bo zysk z pk mogl byc duzo wiekszy niz ryzyko utraty tej dupiatej broni i jakies szmatki . Ale UO mialo pewien margines balansu nie opierajacy sie na noz , kamien , nozyce jak 99% mmogs obecnie , w UO miales kontre na praktycznie kazdy spell , kazdego buffa mogles skontrowac debuffem
w dodatku procz many miales ograniczenie z uwagi na regenty , za Ultima stala wspaniala seria gier Orgin a takich rpg jak oni robili to juz nie ma i nie bedzie dopoki nie wstana z popiolow...Ultimie 7 : black gate do piet nie dorastaja rozmachem Obliviony , Gothiki , Jap rpg i inne g.. , te gry maja juz tylko grafike zero glebi

Vercin pieprzysz , DFO teraz nosi wszystkie znamiona ze bety sie moze doczekamy w koncu jeszcze w tym roku , jeszcze raz powtorze , darkfall to garstka ludzi , gdzie im do zaplecza Blizzarda czy SoE , nie beda tez mieli subs base jak WoW , nie sadze zeby ktos pobil ten rekord w niedalekiej przyszlosci .

W UO byla ta magia ktora pozwalala sie bawic swietnie bez jakis questow czy innego badziewa , startowales z szmata na karku i newbie bronia i swiat stal przed toba otworem bo wszystko tam bylo na tyle logiczne i realistyczne na ile gra komputerowa na to pozwalala , dfo to ostatnia szansa zeby pokazac ludziom ze ciagle warto inwestowac w wolnosc wyboru gracza a nie pve based , item hunt .


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:35 
Cytuj  
Dokladnie jak takie super pvp jest w uo i nic nie dorasta do piet to grajcie w to dalej i czekajcie do usranej smierci na dfo lal.
Nie to ze im zle zycze tylko tak to wygalda ze porwali sie z motyka na slonce. JEsli spelnia te wszytkie obietnice to ofc sam w to zagram:)
Ale o ile wiem zrobienie dobrego mmorpga to teraz koszt wielu milionow a za nimi nikt chyba nie stoi aby wylozyc taka kase?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:43 
Cytuj  
Vercin jak ja zaczynalem grac w wow to 90% tego form nie wiedziala co to jest. I nie musisz mnie uczyc jak wyglada tam pvp naprawde mialem to dosc dobrze opanowane.
Skill tam byl potrzebny ale tylko ale na poczatku, potem zaczely sie uber items i skill<itemy i nadal dla mnie glupota jest pvp tak rozwiazane jak w wow. Gra miala potencjal ale go zmarnowali niestety...
Ja dziekuje za gra ktore jedynym celem jest zdobywanie coraz to lepszych itamz...

Mark dobry skillowo zawodonik w greenach mógł zabić nieskillowego w blue

wiem bo ile razy bilem cie w duelach:)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 12:19 
Cytuj  
aenima+me >elfiki w ashenvale :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1042
Dołączył(a): 27.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 13:19 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Dokladnie jak takie super pvp jest w uo i nic nie dorasta do piet to grajcie w to dalej i czekajcie do usranej smierci na dfo lal.


Jesli tylko mialbym lepszego neta na chacie(na szczescie planuje powoli zmiane) oraz na kompach OSI serwer oparty o UO:R nie zastanawialbym sie dlugo :/


_________________
"I forgot that I might see,
So many beautful things.
I forgot that I might need,
to find out what life could bring."

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 13:29 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Wow juz wiele razy zostal oceniony przez ludzi ktorzy znaja sie na MMO i nie wypadl najlepiej ;)

Moze przytoczysz jakies konkretne przyklady (gazety branzowe, serwisy internetowe), ktore wg. Ciebie nisko ocenialy produkcje Blizzarda? Pytam bardziej z ciekawosci, a nie ze zlosliwosci (nie ukrywam, ze jestem maniakiem WoW), gdyz sam nie spotkalem sie nigdzie z niskimi ocenami ww. gry.
Pozdrawiam 8)


Posty: 17
Dołączył(a): 20.07.2006
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 15:33 
Cytuj  
W mediach sie jej nie krytykuje, bo gra odniosla sukces i ludzie by tych 'krytykow' po prostu wysmiali. Ale w rozmowach i na forach bardzo czesto sie mowi, ze wow i inne tego typu gry sa kiepskie. Argumentow i porownan tez nie brakuje.

mrynar napisał(a):
Uwazam jednak, ze nie da sie zbudowac dobrego mmorpg na samym pvp, bo to sie poprostu szybko znudzi przecietnemu graczowi. Do pvp trzeba dodac leveling


Levelling? po jaka cholere? jezeli masz tak zajebiscie rozbudowany system skilli i czarow jaki jest planowany w DFO, to levele wszystko by tylko popsuly. A reszta rzeczy, ktore wymieniles, z pewnoscia bedzie. Crafting ma byc najbardziej rozbudowany ze wszystkich mmorpgow. W porownaniu z zalozeniami DFO, pvp i crafting w WoWie po prostu nie istnieja.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 15:44 
Cytuj  
Bo widzisz Wedge, wywodzisz sie z grona osob dla ktorych WoW to pierwszy mmo (czasem drugi po L2 itp), takze dla ciebie gra ta jest przyjemna, pvp fajny, swiat duzy, etc. Natomiast dla ludzi ktorzy zaczynali wczesniej z mmo i maja porownanie, ta gra to tylko marne popluczyny po prawdziwym mmo.

Tez na poczatku WoW dla mnie byl fajny, ale z biegiem czasu ta gra nie oferuje nic wiecej procz nastepnych itemkow do zdobycia a to niestety nie o to do konca chodzi.

Odnosnie opinii - przeczytaj posty Aenimy, Aldathy i innych, ktorzy pisza naprawde sensownie. Niestety na dzien dzisiejszy nie ma zadnej gry mmo, ktora by mogla mnie przykuc do kompa na dluzszy czas, nadal pamietam gameplay UO :)

edit: swoja droga gra, ktora miala spore szanse na sukces w gronie graczy UO to s.p. Wish. System oparty na skillach, brak itemizacji (az do bolu), calkiem niezle pvp jak na bete (te walki z psami :> ), szczerze mowiac Wish imo byl kalka UO, tym bardziej zaluje ze projekt upadl, bo nawet mobki byly like UO.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.