Sylvian napisał(a):
o.O No lepiej późno niż wcale. Zbytnio się zawiodłem kilka raze, żeby teraz wstrzymywac oddech. Aczkolwiek jest na co czekać
Swoją drogą dziwną politykę ma ta firma. Wywalili do kosza UO:X (a wraz z nią praktycznie gotowy silnik) i po 2 latach wyskakują z takim pomysłem i nowym (słabszym?) silnikiem? Samo odświerzenie może nie wystarczyć obawiam się, bo na rynku mmo zrobiło się dość ciasno. I jeśli z głową do tego nie podejdą to może być jedna lipa i zamiasr reborn, definitywny last breath UO.
Przesadzasz.
UO zabily zmiany idace w kierunku item based game, kolejne restrykcje co do PvP i kulawa grafa.
Unikatem byl housing (tego w zadnej grze nie zrobiono tak jak w UO), bardzo fajny pomysl z calym craftingiem + "ekosystemem", system rozwoju postaci skilowo + mozliwosci "respecu".
Ta grafa ktora widac jest taka diablo type ale mi ten rodzaj rzutu izometrycznego bardzo odpowiadal - brakowalo mi go we wszystkich innych produkacjach.
Naprawde niewiele potrzeba zeby ta gre skutecznie reaktywowac