mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 01:17 
Cytuj  
Dobre, masowe PvP.

*

Posty: 66
Dołączył(a): 20.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 01:28 
Cytuj  
1 GM na każdego gracza online 24/7

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 01:30 
Cytuj  
ProX napisał(a):
1 GM na każdego gracza online 24/7

rofl ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 01:48 
Cytuj  
No i nie może zabraknąć ruskich dziwek, niemieckich samochodów i polskich złodziei.

A tak na serio?...

System petów.

No i maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa itemow różnego rodzaju bez ograniczenia typu masz za maly lvl lub nie jestes druidem by walic z axa bo on wali różdzkom.


_________________
oumn da lololegend

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 02:01 
Cytuj  
Zamki/Warownie gildiowe z mozliwoscia rozbudowy i dajace sie czesciowo niszczyc innej gildii zeby ta musiala starac sie tworzyc dobra jej obrone itd itp, wszystkie zdobyte trofea na widoku i wlasna karczma/pub na imprezy :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 02:01 
Cytuj  
Mass PVP, które znacząco wpływa na grę- walki klanów tak by zdobyć jakiś teren( który oczywiście dawałby profity), ogólnie rozwinięta polityka, zarówno między gildiami jak i miastami( i np. wybory na burmistrza miasta co jakiś czas ;))


_________________
Obrazek

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 02:57 
Cytuj  
Brak wyswietlnania nazwy postaci w grze - dopoki sie nie przedstawimy.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 03:07 
Cytuj  
nie sprowadzajcie MMO do poziomu ultimy onlajn na friszardzikach ani do gry tylko i wylacznie dla rp-fagow ;] MASSIVELY znaczy ze playerbase ma wykraczac ponad 2k osobnikow ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 03:20 
Cytuj  
mmo idealny musi byc podobny do ffxi i jak najmniej podobny do wow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 03:32 
Cytuj  
Obszar dzialania taki jak w eve, grywalnosc taka jak w wow. :>

Tak poza tym to musi byc:

-darmowy
-klient musi malo zajmowac, zeby sie na neostradzie szybko sciagalo (to dla dzieci)
-po polsku musi byc
-musi byc taki realny

Ja juz znalazlem idealnego mmorpg, rl sie nazywa.


_________________
@polygamia

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 03:42 
Cytuj  
- (full interaction) Dajacy jak najwieksza mozliwosc graczowi interakcji z otoczneiem - przesuwanie przedmiotow , niszczenie ich, wspinaczka itp

ten termin zawiera rowniez :full loot ,i open pvp

- Timing Game /albo i Player skill based



PS: Fajnie sie sklada ze wszystkie wypisane przez was cechy sa w DFO. Te wypisane przezemnie zas niewiadomo (Dla mnie sa podstawa dobrego MMORPG) , napewno interaction jest spory i player skill z zalozenia tez , ale od zalozenia do rzeczywistosci jeszcze daleko;p

A ironia jest to ze nikt z was sie nei chce przyznac ze gra dla graficzki. Pixel whores all of you

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 09:23 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
mmo idealny musi byc podobny do ffxi i jak najmniej podobny do wow.


Obrazek


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 09:33 
Cytuj  
Żeby umiejetnosc walki, dajmy na to mieczem, nie ograniczala się tylko do klikniecie na moba i patrzeniu jak go lejemy. Musi być pełny system kolizji i walka na zasadzie kombosów (jak w mordobitce).


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**

Posty: 281
Dołączył(a): 5.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 11:21 
Cytuj  
Idealne mmorpg - to tylko Ultima online R w lepszej oprawie graficznej na jakims polskim servie klimatycznym, z duza iloscia graczy ;D


_________________
Obrazek

*

Posty: 74
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 11:25 
Cytuj  
Open PVP + loot z przeciwnika jak w Asheron's Call


_________________
Onaga, Ozeen, Anemic

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 11:27 
Cytuj  
Idealny MMOG?
No to jeden z warunkow musi byc conajmniej spelniony jakimi sa: EA,SOE,Vivendi ---RECE PRECZ!!!!

*

Posty: 75
Dołączył(a): 1.07.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 11:35 
Cytuj  
roball napisał(a):
Cyberpunkowy klimat.

Bingo! Fajny byłby też klimat postcyberpunkowy, czyli inaczej postnuklearny.


_________________
Obrazek
Obrazek
Star Wars Galaxies - http://swg.pl
The Matrix Online - http://swg.pl/mxo

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 11:39 
Cytuj  
Cos co zintegruje gildie bardziej niz sam gchat.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 13:13 
Cytuj  
Duza ilosc mobow, na ktore mozna isc tylko w party :)


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 13:36 
Cytuj  
System opieki nad graczem, czyli codzienne dostawy pizzy do domu oraz dozylni doplyw coli, ale tylko light poniewaz trzeba dbac o linie.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.