mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:08 
Cytuj  
Shadowclaw napisał(a):
A ja nadal się zastanawiam nad "cudem" WoWa , mi sie udało za drugim razem odejść na stałe i taki stan trwa juz 4ty miesiąc , ale znam dużo ludzi , np z mojej strarej gildii , którzy nie chcą juz grać ale też nie mogą wytrzymać bez grania w WoW , znam też parę związków które się rozpadły przez granie "no-life" .

Nie potrafię do dnia dzisiejszego rozgryżć tego fenomenu.


To nie jest zaden fenomen wow, jak juz to fenomen mmorpg. Kazdy mmo ma swoich no-lifeow.


Ostatnio edytowano 18 sty 2007, 10:09 przez mrynar, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:08 
Cytuj  
(do skasowania)

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:13 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
To nie jest zaden fenomen wow, jak juz to fenomen mmorpg. Kazdy mmo ma swoich no-lifeow.


Tak tylko w WoW jest to ogromny % przynajmniej dla mnie to tak wygląda no ale to wymusza sam system gry (rajdy) , nie grałem w EQ więc nie wiem jak to tam wyglądało ale grałem dużo w inne MMORPG i w żadnym nie spotkałem ludzi aż tak uzależnionych .


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 427
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:24 
Cytuj  
Dzieci, osoby niedojrzałe psychicznie, zdecydowanie łatwiej ulegają uzależnieniom. Ot i cała zagadka.


_________________
__________________________
putting the 'F' back in freedom

neocron - ao - coh - cov - aa - ddo - pe - eq2 - gw - hgl - rfo - vo - swg - ps - tr - mxo - fom - fe - ga - eve - vg - lotro - aoc - war - aion - star trek - perpetum - gw2 - wot - skyforge

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:39 
Cytuj  
Constantin napisał(a):
Dzieci, osoby niedojrzałe psychicznie, zdecydowanie łatwiej ulegają uzależnieniom. Ot i cała zagadka.



Średnia wieku w mojej starej gildii 32 lata , osób ~~ 80 , no może parę było niedojrzałych ale wszyscy....??


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 427
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:43 
Cytuj  
No i?

Gdzie jest napisane, że wszyscy są niedojrzali? Czy wszyscy się uzależnili? Nie bardzo rozumiem co masz na myśli.


_________________
__________________________
putting the 'F' back in freedom

neocron - ao - coh - cov - aa - ddo - pe - eq2 - gw - hgl - rfo - vo - swg - ps - tr - mxo - fom - fe - ga - eve - vg - lotro - aoc - war - aion - star trek - perpetum - gw2 - wot - skyforge

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:48 
Cytuj  
To konstrukcja gry w ktorej masz jasno pokazane cele (nie musisz ich sobie sam tworzyc) ktore nigdy sie nie koncza, w gruncie rzeczy nigdy nei grasz w WoW tyko wciaz idziesz do punktu w ktorym bedziesz mial grac , a sama droga staje sie celem samym w sobie. A sama gra nie ma znaczenia. (next lvl, next item, itp) WoW to gra marketingowa. Hapiesz haczyk odkrywania ciagle czegos nowego.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 10:59 
Cytuj  
tak jak każdy mmorpg przecież

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 11:03 
Cytuj  
Nie UO. UO to gra end game'owa . Zaczyna sie wlasciwie po jej zakonczeniu.

( oczywiscie nei mowimy o aos+ item based)


"Tak jak kazde mmo" - wow opanowal to do perfekcji

Wartosc gry poznaje sie po tym jak juz osiagnales cele posrednie. rozwoj postaci itp. I co potrafisz z tym zrobic .
Rzesze ludu quituja na tym etapie - sad
Oczywiscie rozwoj ma swoje znaczenie dla struktury swiata MMO (dlatego nie dajemy na talerzu gotowych postaci i nie puszczamy w pole) Caly sek w tym zeby ta spirala nie zapetlala sie tylko na tym.


Ostatnio edytowano 18 sty 2007, 11:07 przez S@mael, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 11:07 
Cytuj  
No tak zapomniałem o {BACZNOŚĆ} najświętszej i najjaśniejszej UO {SPOCZNIJ}

PS. A zapomniałem z tego powodu, że 95% zapomniało, a pozostałe 5% które jeszcze pamięta i tak nie gra.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 11:09 
Cytuj  
nie moja wina ze wszystko po UO to byl joke i pomylka losu. 8) w ktory mozna grac co najwyzej dla "beki"

DFO is the future (spocznij)


edited: Bo swiat UO tez powinien sie rozwijac, niestety rozwinal sie w zla strone -zmutowal . DFO nie powinno sie nazywac DFO tylko UO dawno powinno tak wygladac...

PS: i have complited UO. w kazdym aspekcie;]
Community jedna z wazniejszych powodow dlaczego wciaz gramy / juz nie gramy gdyz to nie single player :[

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 11:32 
Cytuj  
Jeszcze dwie rzeczy które IMHO powinien mieć mmo idealny:
- profesję poszukiwacza skarbów, przynajmniej jak w UO
- profesję łowcy głów, zabijającego graczy przeciwnej frakcji na zlecenie innych graczy. Ta profesja byłaby _tylko_ pvp


_________________
O.o

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 11:53 
Cytuj  
Ciekawym elementem jest RPG w MMO czyli MMORPG.
Czesto dzieli sie server na RPG(skupiajace sie na klimacie gry) i PvP.(..na mechanice)
Dopóki dopóty te dwa elementy szly razem i nie byly rozdzielane byl zloty wiek dla UO.
Kiedy ludzie zaczeli tworzyc servery tylko
dla RPGowcow (totalnie kulawi w pvp, tworzyli rozne mechaniki na free)
i servery PvP (robimy szybko postac i sie zaczyna jadka, ) Pozniej na wyjalowione servery z RPG , trafiali ludzie ktorzy nei chca pvp24/7 i gra zaczela sie krecic w okol PvM-bij mobka dla itemka) Tak upadlo Community.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 15:29 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
nie moja wina ze wszystko po UO to byl joke i pomylka losu.

Zapytaj chocby dzialu finansowego Blizzarda (WoW) czy NCSoft (Lineage 1/2), czy to byla pomylka.
Zapytaj EA, czy oplaca im sie jeszcze ciagnac UO (tylko sie nie zdziw, jak sie dowiesz o rychlej likwidacji gry).
Zapytaj tez o to 12 mln graczy w w/w gry.
A gdzie sa gracze UO? Albo nie graja w nic, albo siedza w WoWie czy L2. A serwery UO zieja pustkami...
Faktycznie, joke i pomylka...

Joke i pomylka to jest utrzymywanie UO w prawie niezmienionym ksztalcie przez ostatnie pare lat.

X.


_________________
http://zaginiony.net

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 16:35 
Cytuj  
Moge tez zapytac McDonalda czy mu sie dobrze wiedzie. Wszyscy wiedza ze to crap a i tak to jedza.

Nie o to chodzilo Xanth.

Xanth napisał(a):
Joke i pomylka to jest utrzymywanie UO w prawie niezmienionym ksztalcie przez ostatnie pare lat.
.

Co do Uo to napisalem juz wyzej w [edited]

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 17:53 
Cytuj  
"Zegnaj Gienia, swiat sie zmienia"

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 19:51 
Cytuj  
Xanth przestań wszystko sprowadzać do kasy, mówimy o jakości gry a nie o tym, co się opłaca a co nie. W tym roku EA znów zgarnęła najwięcej, czemu? Bo co rok wydaje badziewia typu Fifa, NBA, NFL, NHL NFS. Uważasz, że Fifa jest lepsza od takiego ISS? Ja nie. Rynek poszedł w tą strone, bo ludzie sa nieuswiadomieni.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 20:42 
Cytuj  
Jak to mam przestac sprowadzac wszystko do kasy? Sadzisz, ze firmy robia gry charytatywnie? Otoz nie, robia gry, zeby zarobic pieniadze, ni mniej, ni wiecej. Nie interesuje ich, czy gracze sa uswiadomieni, nie obchodzi ich, ze gra to badziew, interesuje ich tylko bilans na koniec roku. Jesli gracze kupują, to jest ok, i tyle. Jesli nie kupia, albo slabo kupuja, to wydaja nowa gre, albo dodatek do istniejacej. Jesli gra jest popularna, robi sie druga czesc albo wydaje dodatek, bo tez sie sprzeda na fali pierwszej czesci. Chodzi tylko i wylacznie o kase, a nie o cos tak enigmatycznego jak dobro jakichs tam graczy.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 21:33 
Cytuj  
Masz racje, ale stawiasz sobie złe pytanie. Pytamy się czy gra jest dobra dla graczy, a nie czy gra jest dobra dla developera. Wszyscy dobrze wiemy, że Blizzard był i jest w stanie stworzyć dużo lepszego Mmorpga, na co zresztą wszyscy liczyli przed przemierą WoW, ale skoro ludzie dostali tylko to, to musieli to zaakceptować.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2007, 21:55 
Cytuj  
to chyba jakieś myslenie wtórne, albo logika odwrotna?? A może jest jakieś właściwsze określenie?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.