Nestor napisał(a):
Argument jest taki ze najwiekszy fun to raidowanie miasta wrogiej gildii, a tutaj to mozna do NPCow postrzelac.
Battlekeepy to jakies urozmaicenie jest. Moze cos w rodzaju opwarow rzeczywiscie
Drunken brawl to jakis minigame
A blood money to zerzniecie honoru z wowa jak sie patrzy.
Dalej nie ma lootingu i housingu jak trzeba.
Nah, bloodmoney słuzy tylko do wykupowania pvp skilli/featow, ewentualnie komponentow do craftu .
O housingu devsi wspominal ze na dodatek, ale full lootu napewno nie bedzie bo po jednym oblezeniu battlekeepa wszyscy lataliby nadzy i casuale byłyby złe
Małe szanse że w najblizszej przyszlosci wyjdzie skillbased cos z full lootem etc bo na dobrą sprawę się nie opłaca. Przynajmniej tyle ze w AoC sprzet nie bedzie miał aż tak dużej roli i jeśli ten model (bądz co badz troche odbiegajacy od standardow) mmo sie sprawdzi to może popchnąc rynek do przodu na tyle że firmy zaczną myśleć nad wyjsciem ze schematu 'omg farmuj sprzęt i pwn noobs critem za cale ich hp!11!1'
Czuje sie jak jakaś święta obronczyni wielkiego FunComu