Kolejny po Asheron's Call 2 "duzy mmo" zostaje zamkniety. Gra, ktorej produkcja zajelo sie studio NetDevil, a dystrybucja NCSoft przezyla zaledwie troche ponad rok. Nie pomogly patche, nie pomoglo laczenie wszystkich serwerow w jeden i zwiekszenie zasiegu chata, zeby zblizyc coraz bardziej kurczace sie community... 31 sierpnia serwery gry zostana wylaczone.
Pomysl na gre byl dosc ciekawy, bowiem gra byla jedynym w swoim rodzaju jezdzonym MMO. Szkoda tylko, ze reszta elementow nie byla juz tak innowacyjna. W grze czekal na nas nudny quest/mob grind, levelowanie postaci, robienie quest instancji, slabe, dodane jakby na sile PvP. Do tego gra wprowadzala podzial na districty (podobnie jak w miastach/outpostach GW), ktore z tego co mi wiadomo poza beta testami nie byly wykorzystywane, poniewaz w jednej zonie nigdy nie zebrala sie wystarczajaca ilosc graczy, zeby stworzyc jej kopie.
:'(