Aenima napisał(a):
wszystkie rozrywki maja bawic, ale co fajnego jest w powielaniu ch schematow?
Blood money? npc atakujacy miasta, tylko pare pvp zone i jeszcze milony innych glupot ktore atm nie przychodza mi do glowy.
dla to-die-for rasowych pvperow rzeczywiscie AoC jest za malo liberalny , brak loot , wow-like punkty za kille , za duzy wplyw npc . Gra napewno swoj sukces w swojej sekcji rynku odniesie , dzieki zrecznosciowym elementom (mialem przyjemnosc sie bawic mmogiem z podobnym real-time combat i wygladalo to dosc ciekawie) , ma byc tez mroczna i krwawa
co sie moze podobac fanom gore na ekranie , problem w tym ze tworcy moga przekombinowac , Vanguard pokazal ze grafika nie gwarantuje sukcesu produktu i jeszcze bardziej uwidocznil dysproporcje w uzywaniu levelingu w pvp , przynajmniej w moim odczuciu . Czekamy dalej na dfo Ae