Oyci3C napisał(a):
Stworzenie "fajnego" mmorpg nie polega na stworzeniu pierdyliarda swiatow i poupychania tam pierdyliarda stworkow, ktore mozna do zzygania zabijac zeby wypadl item ktory ma 0,00000000001% szansy na drop.
A gdyby to dobrze napisać, np. tak by co jakiś krótki okres czasu generowany był losowo system słoneczny o losowych parametrach, zamieszkany przez potworki wygenerowane na podstawie np. 40 parametrów, ale tak dobranych by powtarzalność była nikła. W tym samym czasie inny system znikałby (wybuch supernowej albo czarna dziura - oszczędzanie zasobów serwerów).
Przedmioty też musiały by być generowane, wtedy odpadł by model farmienia dungeona/lokacji dla danego dropa. Oczywiście specjalnie generowane artefakty w sercu systemu słonecznego, tak by był sens "podbić" najważniejszą planetę i pokonać bossa.
Taki jakby kosmiczny Nethack mmo, tylko jeszcze z potworami o generowanym wyglądzie i statystykach.
A może takie coś już istnieje? Prawie jak Hellgate London?