mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 18:10 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Vercin napisał(a):
W takim razie to gra nie dla ciebie bo skupiaja sie wlasnie glownie na singlu

Z tego co zdazylem sie wywiedziec, multi ma byc podobny do tego z Nwn.

A skad sie tego dowiedziales bo ja czytalem co innego?. Moze mam nieaktualne informacje ale czytam forum DA od dwoch lat i wiele razy podkreslali zeby nie spodziewac sie tego co bylo w nwn jesli chodzi o edytor i wsparcie dla gry multi

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 18:55 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
iniside napisał(a):
Vercin napisał(a):
W takim razie to gra nie dla ciebie bo skupiaja sie wlasnie glownie na singlu

Z tego co zdazylem sie wywiedziec, multi ma byc podobny do tego z Nwn.

A skad sie tego dowiedziales bo ja czytalem co innego?. Moze mam nieaktualne informacje ale czytam forum DA od dwoch lat i wiele razy podkreslali zeby nie spodziewac sie tego co bylo w nwn jesli chodzi o edytor i wsparcie dla gry multi

To moze masz racje, w sumie tam pisalo na styl NwN. Moze troche zbyt doslownie to potraktowalem :(.
Moze sie jeszcze chlopaki opamietaja ? Gra bez multi zdechnie po paru miesiacach :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 19:42 
Cytuj  
hm.......

Intro takie sobie, spodziewałem się czegoś lepszego.

Co do samej gry, oby nie było możliwości naciskania space i ustawiania czarów, bo tu nudy nudy nudy i jeszcze raz nudy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 19:47 
Cytuj  
Przecież to logiczne, że będzie taka możliwość, skoro Bioware chce wrócić do korzeni. Pełnoprawny drużynowy cRPG bez aktywnej pauzy? Niezły pomysł.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 19:50 
Cytuj  
sob chcialby pewnie ctrl+a plus right click na mapie i heja.
wszystko samo ginie ;-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 19:57 
Cytuj  
Nie nie, grałem w Baldura 1 i 2, Escape coś tam coś tam i NWN, także mam obczajony ten system i w 3 tytule już mnie nudził... fajny klimat miały te gierki.

No i Dungeon Siege jeszcze, ale doszedłem pamiętam do krainy mrozu i komp mi grafiką nie wyrobił :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 20:06 
Cytuj  
no prosze cie. DS bleeee.
ja chce bg3 turn based teraz juz :-)

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 20:32 
Cytuj  
to teraz zagraj sobie w knight's of the old republic i zobacz jak to wyglada w 3d :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 20:33 
Cytuj  
Singleplayer to strata czasu? Jak się gra w jakieś crapy to nic dziwnego. Obecnie gram w Bloodlines i gra wymiata. Grafika, świat i dialogi, szczególnie jeśli gramy Malkavianem :D


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 20:34 
Cytuj  
Bloodlines to pierwszy crpg przy ktorym mi tetno niezle podskoczylo (nawiedzony dom ;))


Gra ma zajebisty klimat, ale zbyt liniowa, krotka i za maly swiat :(


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 20:50 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
nawiedzony dom ;))


To już misja z zlikwidowaniem wytwórni filmowej DMP (Death Mask Production) jest już bardziej straszna :P


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 20:50 
Cytuj  
Gdyby nie jebane Activision, gra byłaby hitem na miarę Baldursów, Tormentów itd. Została ponoć wydana rok przed planowanym czasem premiery, co objawiło się nie tylko w postaci niezliczonej liczby bugów, ale także w ograniczeniu świata.

Też niedawno przerabiałem tą produkcję. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów mrocznego klimatu, przy czym mroczny to nie wcale obniżony kontrast czy inny syf w stylu ograniczonej liczby kolorów.

Aha i motyw muzyczny z Chinatown jest świetny, zaś piosenka z napisów końcowych była dla mnie najlepszą zachętą do rozpoczęcia przygody z zespołem Lacuna Coil.

Czekam na kontynuację, bo naprawdę połączenie czasów współczesnych ze światem mroku i widokiem FPP/TPP wyszło niesamowicie dobrze.

*

Posty: 108
Dołączył(a): 25.06.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 02:36 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Singleplayer to strata czasu? Jak się gra w jakieś crapy to nic dziwnego. Obecnie gram w Bloodlines i gra wymiata. Grafika, świat i dialogi, szczególnie jeśli gramy Malkavianem :D


Ja się jednak zgadzam z inside - totalne MMO crapy (gratisowe OFC) vide np. nieznany nikomu Wshispers In Akarra potrafiły mnie przyciągać nie gorzej niż taki Oblivion czy Gothic 3 - grafika wprawdzie do dupy, ale całkiem nienajgorsza mechanika i znośna fabuła sprawiały, że, choć sam się sobie dziwiłem, potrafiłem godzinami latać za tymi gigantycznymi robalami w kształcie kupy (zupełnie jak w WM) :]
Eeeh, te stare, piękne czasy...


_________________
gufnowapnjasz napisał(a):
eleeist jestes beznadziejny

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 11:01 
Cytuj  
http://pc.ign.com/articles/890/890260p1.html


Cytuj:
As an old school Baldur's Gate fan, I'll get the key parts of what I saw, first. Dragon Age can be played two ways. For most of the demonstration, it had a Mass Effect or Knights of the Old Republic style of camera, where you watch from third-person as your character runs around the level. Conversations happen in Mass Effect style, with cinematic angles and cuts. However, the game features what is called a pause-and-play feature for combat, which lets you pause the game at any time and give orders to your squad. You can also pull the camera back to top-down point of view similar to that of Baldur's Gate. Zeschuk told us that you could play the game entirely from that angle, as well.


Cytuj:
This is based on an original intellectual property created by BioWare, which means that it doesn't have to operate under the restrictions of a license. As a result, Dragon Age is going to be a dark fantasy, with subject matter that will get it an M rating on purpose. Dr. Greg Zeschuk, one of BioWare's co-founders and its general manager and president, told us that the company didn't want to do a PG-13 style of fantasy full of the familiar and tired fantasy clichés



Cytuj:
The combat system looks like a close-up Baldur's Gate style of combat, as you can pause the game at any time, give orders, and then unpause the game and watch the action unfold. What's important is using tactics. In this case, a shield bash to stun an opponent and then toggling assault, which orders up four rapid sword strikes. Magic effects the environment, so the heroes rushed into a trap with the floor covered in grease and the enemy lit it with fire. The elf magic user used a blizzard spell to extinguish the blaze. It's important to use teamwork and coordinate attacks, so you'll use pause-and-play quite a bit, just like in Baldur's Gate.


Brzmi to wszystko jak idealny crpg jak dla mnie :P

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 20:11 
Cytuj  
no co tu duzo mowic :) kotor style sterowanie w crpgu od bioware ? jak najbardziej chce :>>


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 paź 2008, 22:10 
Cytuj  
Bumpne troche - filmik z gameplay'a
http://www.gamespot.com/pc/rpg/dragonag ... alls;img;3

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 19:36 
Cytuj  
@up

Swietny jest ten motyw jak podchodzi elfka do tego kowala (?) i zaczyna z nim rozmawiac... kowal ja zmiata z blotem a potem sie tlumaczy ;)


_________________
Obrazek

*

Posty: 192
Dołączył(a): 18.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 15:55 
Cytuj  
nasza postac wogole nie odzywa sie podczas dialogow z npcami ? super

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 00:26 
Cytuj  
Jak na moj gust, swiat bardzo stateczny... za malo dynamiki wsrod postaci. 4-5 lat temu to bylo dopuszczalne, ale teraz swiat poszedl definitywnie do przodu. Mam negatywne odczucia do tej gry, sterowanie oraz 'miasto' wzorowane na grach mmorpg( rzeklbym wziete z archlord czy innej niszowej produkcji ). W BG czy NWN, swiat nie tyle co byl ogromny, co byl barwny, kolorowy, intrygujacy. I przedewszyystkim byl stworzony z rozmachem. Wydaje mi sie ze to limitacja nalozona TPP oraz swiatem 3d, o ile w BG mialo sie kawalek mapy, bylo tam wiele detali, i generalnie skladalo sie to z najbardziej interesujacych miejsc. Natomiast w swiecie opartych na typie TTP, jednej mapy itd... wszystko jest ubite w jedno miejsce, i kazdy glupi npc musi byc blisko siebie. Jezeli swiat jest za duzy to gra staje sie nudna, bo podroz aby kupic nowe miecze zajmuje niepotrzebnie duzo czasu. Ciekawe rozwiazanie bylo podzielenie mapy na segmenty, rodem z konsolowych RPG, zastanawia mnie czemu to sie nie przyjelo w CRPG na komputerach, pomimo wielu limitacji, oraz czasami 'irytacji' system dziala zgrabnie. Niemniejednak istnieja gry w ktorym TTP zostalo stworzone nienagannie, chociazby Gothic, czy KOTOR chociaz w kotorze strasznie mnie irytowalo ograniczenie swiata, a raczej jego wielkosc.. za male i za krotkie i za duzo liniowe :P.

Wychowywalem sie na tytulach jak Fallout, BG, Final Fantasy ; moze moja ocrna jest mocno subiektywna, niemniejednak w wiele CRPG gralem, jakies doswiadczenie z tymi grami mam :D.

P.S. Pamieta moze ktos gre 'summoner"? z 8 lat teraz ma jak nie wiecej :D, jedna z gier ktora miala naprawde ogromny potencjal, niemniejednak, w pewnym momencie tworcy gry stracili wene, i na szybko dokonczyli ostatnie misje. Czemu przywoluje ten tytul? to byl bodajze pierwszy CRPG ze sterowaniem TPP.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2009, 18:43 
Cytuj  
gameplay fajny klimat maja dungeony. Mam nadzieje, ze to wyjdzie w marcu jak chodza sluchy.


_________________
Χ Ξ Σ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.