Na raz ? Nie sądzę. Przeszedłem to demo kilkadziesiąt razy i nadal mnie to bawi.
Fajnie że rozmieszczenie mobów/miejsc ataku hord zombi przez AI reżysera jest całkowicie losowe. Np. w ciągu tych kilkudziesięciu podejść do gry, tylko raz spotkałem wiedźmę koło schodów, za ostatnią bramą którą otwiera się przyciskiem.
Z kolei broń i sprzęt jest rozmieszczany losowo w predefiniowanych miejscach, ale i tak dodaje to survivalowego smaczku.
No i w retailu będzie aż 20 map + zaplecze mapperskie jest już na tą grę przygotowane
Na plus należy też wymienić zmiany w samym engine Source (który mimo że ma swoje lata, cały czas sprawia pozytywne wrażenie). Paredziesiąt (a wystarczy odpalić CSS i wrzucić 24 boty by porównać wydajność), świetnie animowanych i reagujących realistycznie na postrzał zombich wygląda naprawdę miodnie.