mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2008, 18:29 
Cytuj  
W listopadzie dowiedzielismy sie w liscie od game directora, ze Funcom pracuje nad nowym silnikiem graficznym dla AO:
viewtopic.php?t=27616

Wczoraj na Youtube pojawil sie trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=bRmk0hZam7A

Jak widac, prace nad silnikiem sa mocno zaawansowane, a plotki glosza, ze bedzie to ten sam silnik, co w AoC.

X.

PS. Szczerze mowiac, jak ten silnik wejdzie, to chetnie odmroze swoje konto i zobacze jak wyglada AO w nowym obliczu :)


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 sty 2008, 18:32 
Cytuj  
I założę się że będę miał więcej fpsów niż na starym silniku...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2008, 18:47 
Cytuj  
IMO, gdyby Blizzard zrobił taki engine w WoW teraz, to bym się poszczał.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2008, 19:08 
Cytuj  
Cytuj:
The video was prepared for the press tour attending a press tour for Age of Conan here in Oslo on Friday. I admit I wasn't expecting them to get it up so fast but yes, it is official and it is footage from the alpha version of the new rendering engine.

One slight correction is that I believe some of the sites have credited as being the Conan engine, which isn't the case, the updates to the new anarchy engine are being developed independently and its not the same engine tech as we have said before the engine for Conan isn't backwards compatible with the AO engine.

It is looking fantastic and the guys here are doing a great job on it so we wanted people to be able to see the progress so far


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2008, 19:38 
Cytuj  
Jak to wypuszcza to tez sobie odmroze konto z moim 220 Keeper ^^
Mam dobre wspomnienia z AO :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 sty 2008, 21:09 
Cytuj  
Wyglada niezle.

Jak gameplay w AO mial sie do Neocrona? Pvp, land control, etc?

Jedna z rzeczy na ktore czekam poza DFO to reinkarnacja neocrona w jakiejs postaci :)

Podoba mi sie smaczek na samym koncu tego filmiku z youtube :)


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:21 
Cytuj  
Linki do filmików w lepszej jakości:
- low res
- hi res

Jak na moje oko, update'nęli engine żeby mógł obsługiwać efekty graficzne typu woda, światło, cienie, realistyczna trawa, itp. Na tym właśnie się koncentruje prezentacja. Nie pokazali na przykład żadnych postaci. A to jest problem, bo modele postaci (graczy szczególnie) wyglądają strasznie archaicznie, ich animacja też wiele do życzenia pozostawia. No i powinni jeszcze zmienić trochę tekstur pamiętających release gry (bo te w SL i wyżej są całkiem OK).
Ale najbardziej mnie interesuje, jak to w ogóle będzie działać. Bo w tej chwili AO potrafi przycinać na kompach czterokrotnie przewyższających wymagania minimalne. Już nie powiem, co sie działo na moim athlonie 2k+, radeonie 9600 i 512MB pamięci.
Taka prawda, w AO nie ma żadnej optymalizacji engine'u. Miejmy nadzieję, że coś z tym zrobią.

edit: nowe linki do filmików


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny


Ostatnio edytowano 25 sty 2008, 12:05 przez Pipboy, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:24 
Cytuj  
dokładnie, chce zobczyć jak wygladaja postacie - moja kariera na mmorpg.pl zaczęła się od AO :P


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:26 
Cytuj  
Jesli bedzie to silnik Chetach 2 to mozna spodziewac sie wysokiej jakosci animacji i grafiki postaci, jednak watpie by to bylo szybko zrobione i w roku 2008 moze byc ostatecznie wprowadzenie na jakies testy tych zmian.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 15:18 
Cytuj  
Bylo pare postow wyzej:

One slight correction is that I believe some of the sites have credited as being the Conan engine, which isn't the case (...)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 15:33 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
IMO, gdyby Blizzard zrobił taki engine w WoW teraz, to bym się poszczał.

Duzo roboty. O ile modeli nie trzeba by calkowicie przerabiac, o tyle wszystkie textury trzeba by bylo zrobic od zera. :<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 12:22 
Cytuj  
Nie ma co. Trzeba bedzie odblokowac konto :P


_________________
Znany jako Ponoory, Upioorny i Okrootny - cala reszta to fake

*

Posty: 96
Dołączył(a): 10.03.2003
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 17:06 
Cytuj  
Ciekawe czy dalej podstawka będzie za darmo, łatwiej byłoby mi ściągnąć paru przyjaciół(puzniej pewnie kupili by dodatki i opłacali grę :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 17:15 
Cytuj  
Nie ma się co napalać. Po wypowiedziach Funcom'u można stwierdzić, że jeszcze w pizdu roboty przed nimi. Oby się nie przedłużyły do 2009 roku...


Cytuj:
How long have you been working on this new engine?

We have been working on the engine for some time in terms of research and preliminary work, probably close to a year already (as we have to also focus on the live product as well), but we are now in full production with it and dedicated resource assigned to it.


Do you have a timeframe for release?

We are currently close to what we think is a good alpha version internally and our QA teams will soon be going over it. This version is feature complete as it were, but without the gfx effects incorporated, as all of the effects in the game need to be converted to work in the new engine. That is the next phase of development that we hope to complete over the coming months. We haven’t set a firm release window yet as with an update like this a lot of testing is required. We hope to start comprehensive beta testing sometime in the late summer and then we will assess when we might look to release it to our live servers. The team is definitely aiming for later this year.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 cze 2008, 14:19 
Cytuj  
Mowia cos o "later this year".

Podobno juz w nast update ;]

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2008, 10:58 
Cytuj  
Skąd takie info? W 17.9 nie ma o tym mowy.
No chyba, że 18.0, jak przystało na okrągłego patcha :). Ale 18.0 może równie dobrze wyjść za miesiąc, jak i za trzy.
Eh, trzeba będzie się odmrozić i pooglądać jak wygląda świat, w którym się spędziło tyle czasu.


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2008, 09:12 
Cytuj  
Cytuj:
The new engine is coming along well. We are slowly being able to strip out the work done by the old engine and soon all basic/core functions will be provided by the new engine entirely. The removal of the old engine means a complete removal of the old effects system...and the re-creation/improvement of all the effects in game. This is of course a very significant amount of pure time consuming work. At the same time work will be done to improve the look of the game where possible...things like character model alterations, new trees etc are all adding to the time required to get this done...and get this done right. We really want to take our time with this to make sure it lives up to all of our expectations. Our current goal is "Summer 2009". I'd like to promise it will be ready...but all I can really promise is that I will not release it until I am certain it looks amazing and is well optimized to ensure excellent performance on the vast majority of systems.


Źródło: AO Bulletin Board


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2008, 09:16 
Cytuj  
Skoro głupi Funcom zrobił patcha z nowym enginem, to dlaczego Blizzard tego nie robi? nie rozumiem kompletnie tego... przecież ponad 50% graczy ma już maszynki do uciągnięcia AoC.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2008, 09:29 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Skoro głupi Funcom zrobił patcha z nowym enginem, to dlaczego Blizzard tego nie robi? nie rozumiem kompletnie tego... przecież ponad 50% graczy ma już maszynki do uciągnięcia AoC.


widzę że nie rozumiesz, a przecież sam sobie odpowiedziałeś "przecież ponad 50% graczy"


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2008, 09:34 
Cytuj  
Ponad 50% graczy ma maszynki do directx 10. Co za problem zmodyfikować engine w taki sposób, żeby korzystał tylko częściowo z efektów dx10? głównie opierałby się na dx9, tak jak najnowsze produkcje. Kompletny dx10 jest nie do przyjęcia w mmo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.