mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2057 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 103  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 20:10 
Cytuj  
WithnesS napisał(a):
Z innej beczki.

Ten skill Arachny (2gi od lewej) dający magic resista i zdejmujący debuffy...Zdejmuje też doty?
dot to tez stan, wiec tak


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 09:28 
Cytuj  
Version 0.1.38.1
--------------
- Fix channel admin commands

Version 0.1.38.2
--------------
No patch notes supplied

A teraz mi sie zasysa 0.1.39, chlopaki pra do przodu.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 09:34 
Cytuj  
Version 0.1.39
--------------

General:
- Added PSR and clan information to the in-game player stats screen
- Changed requirements for Remake vote to pass
* It now requires the total number of players minus 2 to vote yes. If less than 4 people are voting, it requires
* If more than 4 people are voting, (total players - 2) votes are required to pass. If more than 2 people are voting, (total players - 1) votes required. Otherwise, 100% required to pass.
- Restricted game data not relevant to a players' team
* This will prevent map hacks from working in HoN
- Fixed several effects showing up through the fog of war
- Updated Portuguese translation

New heroes:
- Wretched Hag, based on DOTA's Akasha, the Queen of Pain
- Succubus, based on DOTA's Bane Elemental

General Gameplay:
- Added team-based skills, Demonic Fortification for Hellbourne and Fortification of Sol for Legion
* These skills are accessed by clicking on any team structure then clicking on the corresponding button in the info pane in the lower right of the screen
* These skills share a global cool down time. Anyone on the team may activate them, but then they go into cool down for everyone
* When used, these skills apply +9999 armor to all allied structures

Arachna:
- Slightly increased visual size of the Spiderling
- Fixed a bug causing Spider Sting to not hit stealth units if they go stealth before the projectile hits them

Behemoth:
- Fixed some issues with fissure not impacting properly on higher level terrain or impacting units standing near the behemoth

Magmus:
- Added more detailed cast effects to Eruption and modified the animation. It should now be clearer when Magmus starts this skill

Pebbles:
- Reworked Chuck, it should now deal its damage consistently
- Units affected by Chuck will now take double the damage from Stalagmites
- Chuck will no longer be greyed out when no valid units are nearby to throw
- Reworked Stalagmites to properly delay based on distance
- Stalagmites now has a 600 base cast range, to match its DOTA counter-part
* Enlarge still increases the range of this skill by 50/100/150, making the maximum range now 750, from 700

Pestilence:
- Fixed a bug causing Swarm to not hit stealth units if they go stealth before the projectile hits them

Swiftblade:
- Swift Slashes will no longer hit siege units or gadgets

Bug fixes:
- Fixed a missing icon for Kongor's Cheese


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 12:33 
Cytuj  
Succubus niszczy totalnie. Na poczatku jest baaardzo mocno irytujacy, malo many, zenujacy regen, spelle ktore zzeraja absurdalne ilosci mana.
Mid game zaczyna swiecic dopiero, a late to juz w ogole jest straszne.

Pierwszy skill takiego skauta wylacza z gry na 20 sekund, -120% base damage i po temacie, w zasadzie kazdy auto atak nie ma sensu.

Heart break swietne do finishowania i healowania.

Mesmerise, dopoki nie ma sie w teamie kretynow, wylacza z akcji na 7 sekund. Chociaz, milo popatrzec jak sie rozchodzi po walce i coraz kolejni ludzie stoja w miejscu:D

Ultimate, drain, total disable, az sie prosi zeby dobic ofiare.

Genialny supporter, spodziewam sie niesamowitego whinu na forum.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 13:25 
Cytuj  
wcale nie jest taki imba, jak każda postać wymaga dobrego teamu


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 13:44 
Cytuj  
hmm do tej gry mozna jakies mody wgrac?
jest jakies wiki tej gry, aktualizowane, co by mozna sobie o roznych hero poczytac (spelle itp.) ? oprocz forum? Np. zebym mogl o tych 2 nowych hero poczytac ;)

thunder i defiler miazdza ;) ale dzwieki defilera mnie dobijaja...


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 13:48 
Cytuj  
Version 0.1.40
--------------
NOTE: If you have custom interface mods installed, you may need to remove them until the authors can distribute updated versions. Failure to do so may prevent some of your item slots from functioning.

Pebbles:
- Fixed Enlarge modifying attack speed as a percentage rather than just subtracting attack speed
- Added additional information to Enlarge's tool tip

Bug fixes:
- Fixed Remake vote passing with one vote
- Fixed stats drop down in CC Panel not displaying level properly
- Fix Succubus tool tip for Heartache referencing Magic damage instead of True damage
* Note that the ability was actually dealing True damage as it was intended, this was simply a typo in the tool tip itself
- Fixed Wretched Hag and Succubus showing up as teapots on lower detail model settings


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:03 
Cytuj  
Rozpoczęli prepurcharse. 30 dolarów od łebka.

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:07 
Cytuj  
Juz dawno, ale jakis koles mowil ze tylko frajer kupuje gry s2. Poprzednie podobno zmienily sie w free to play bardzo szybko.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:57 
Cytuj  
to delete


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:21 
Cytuj  
Huba napisał(a):
Juz dawno, ale jakis koles mowil ze tylko frajer kupuje gry s2. Poprzednie podobno zmienily sie w free to play bardzo szybko.

to pewnie po becie zrobie delete wszystkich acc niewykupionych, a gra zostanie darmowa tyle, ze bedzie trzeba zaczynac od nowa.
Czyli miodzio bo mam slaby ptr ;p


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:38 
Cytuj  
Było napisane na forum, że konto będzie aktywne przez jakiś czas po starcie retaila i potem będą je sukcesywnie usuwać jak ktoś nie zarezerwował.
Jak chcesz zresetować staty to trzeba będzie za to zapłacić (reset k:d albo leavów). I to była prośba graczy a nie widzi mi się S2.


_________________
Duh, winning

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 16:15 
Cytuj  
Ten ranking rowniez nie jest mi na reke. Ludzie nieslusznie przywiazuja do tego najwieksza wage. Niektorzy nie potrafia zrozumiec, ze czlowiek najpierw musi pograc paroma postaciami aby zobaczyc ktory typ najbardziej mu odpowiada ( w sumie i tak postac wybiera sie pod zapotrzebowanie teamu, wiec dobrze jest miec ogarniete conajmniej pare postaci ). Aktualnie nie moge wchodzic juz na "Noobs Only" tak wiec ludzie w wiekszosci kickuja mnie bo mam mniej niz 1500 psr...bajecznie. A juz zaczynalem ownowac;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:18 
Cytuj  
zostalem wyzwany od noobow za to, ze widzialem scouta w stealthu, bo uzylem dust... i koles wyszedl z gry. wtf? psr to gowno... wedlug k/d byloby lepiej, szukac gier.


_________________
.


Ostatnio edytowano 22 sie 2009, 23:20 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:19 
Cytuj  
80% Scoutów to nooby. Jak użyłeś dusta, to znaczy że myślisz ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:21 
Cytuj  
noob question, czy scout moze sie jakos bronic przed dustem?


_________________
.

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 00:14 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
noob question, czy scout moze sie jakos bronic przed dustem?


Pozostaje jedynie ucieczka z pola zasiegu. Ten jego cholerny stealth jest i tak juz wystarczajaca obrona.
Za kazdym razem gdy przeciwna druzyna bierze scouta to ja na zlosc mu biore Thundera i ide na jego lane;] Musze przyznac, ze nienawidze tej klasy, podobnie zreszta jak Magmusa, ktorym juz zupelnie nie trzeba myslec grajac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 00:48 
Cytuj  
co do magmusa...
http://forums.heroesofnewerth.com/showt ... hp?t=10122 :P

Obrazek


***
pogralem troche bloodem i mam wrazenie, ze jest troche lamerksi ;p 2 skille pasywne, masakryczne ulti- Hemorrhage (czasem starczylo to jedno i byl kill). W sumie poza klikaniem blood crazy i Hemorrhage jak tylko sie skonczyl cd zbyt skillowe chyba nie jest ;) taki nighthound to dust hemo i nara ;p


_________________
.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 11:01 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
zostalem wyzwany od noobow za to, ze widzialem scouta w stealthu, bo uzylem dust... i koles wyszedl z gry. wtf? psr to gowno... wedlug k/d byloby lepiej, szukac gier.

Po przemyśleniu sprawy i obadaniu dynamiki zmian w K/D ratio myślę że PSR to jedyne co pozostaje na uznanie kogoś za pro czy nooba. Załóżmy że ktoś uczy się gry od zera - K/D ratio będzie miał fatalne, poniżej 0.5, ale z czasem będzie się poprawiać. Tylko że po paruset grach zmiana K/D ratio może wymagać kilkudziesięciu gier z bardzo dobrymi statami żeby w ogóle choć o 0.1 to ruszyć. A PSR mówi nam tak naprawdę jak mniej więcej się kształtował Win/Loss ratio w ostatnich grach.
Wiadomo że ktoś może po prostu ciągle trafiać na noobów i przegrywać albo być noobem i trafiac na pro teamy. Tak czy siak w zestawieniu np. 100 gier na pewno jest to lepszy wyznacznik niż K/D. Bo nawet mając 2 noobów w teamie trzeba naprawdę się starać i grac jak pro żeby wygrać. Ergo, w random pubach ktoś kto jest dobry GENERALNIE będzie miał po prostu wyższy PSR.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 13:33 
Cytuj  
pooma napisał(a):
Highlander napisał(a):
zostalem wyzwany od noobow za to, ze widzialem scouta w stealthu, bo uzylem dust... i koles wyszedl z gry. wtf? psr to gowno... wedlug k/d byloby lepiej, szukac gier.

Po przemyśleniu sprawy i obadaniu dynamiki zmian w K/D ratio myślę że PSR to jedyne co pozostaje na uznanie kogoś za pro czy nooba. Załóżmy że ktoś uczy się gry od zera - K/D ratio będzie miał fatalne, poniżej 0.5, ale z czasem będzie się poprawiać. Tylko że po paruset grach zmiana K/D ratio może wymagać kilkudziesięciu gier z bardzo dobrymi statami żeby w ogóle choć o 0.1 to ruszyć. A PSR mówi nam tak naprawdę jak mniej więcej się kształtował Win/Loss ratio w ostatnich grach.
Wiadomo że ktoś może po prostu ciągle trafiać na noobów i przegrywać albo być noobem i trafiac na pro teamy. Tak czy siak w zestawieniu np. 100 gier na pewno jest to lepszy wyznacznik niż K/D. Bo nawet mając 2 noobów w teamie trzeba naprawdę się starać i grac jak pro żeby wygrać. Ergo, w random pubach ktoś kto jest dobry GENERALNIE będzie miał po prostu wyższy PSR.


Wiekszosc osob ma swoje zgrane teamy z pro graczami z doty wiec wiadomo ze jego psr bedzie lepszy niz kogos kto ciagle randomowo trafia na druzyne bezmozgow, pomimo faktu ze jest pro.
Majac jednego nooba w teamie ciezko jest wygrac, dwoch to juz raczej pozostaje concede.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2057 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 103  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.