mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 15:11 
Cytuj  
Po prostu taki jest tera trend i moda. Mysle ze w ciagu kilku najblizszych zmieni sie to troche na lepsze, bo takie podejscie calej branzy do klienta nie moze skonczyc sie dobrze. Kto wie, moze gry wroca troche do zrodel.

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 15:13 
Cytuj  
posoka napisał(a):
ja zarabiam w chuj kasy i dla mnie moze wyjsc diablo 3 z abonamentem 100$ i starcraft 2 w 10 czesciach i tak kupie, bo mnie stac i mam taki kaprys

wole tyle zaplacic, ale wiem, ze to bedzie produkt z jajami a ze trzeba tyle placic ? nikt nikogo na szczescie do tego nie zmusza


ale nawet jak zapłacisz 300$ dalej nie będzie dedyków wiec tu nie o cenę chodzi

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 15:16 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Tego typu bojkoty przy grach sprzedajaych sie w milionach egzemplarzy maja takie znaczenie jak pierdniecie slonia ma wplyw na ocieplenie klimatu. I tyle w temacie.


Cytuj:
Infinity Ward - "nie zignorujemy petycji" w sprawie Modern Warfare 2

Robert Bowling, ten sam, który obwieścił nam tą fatalną wieść o braku wsparcia Modern Warfare 2 dla dedykowanych serwerów w niedzielę, przyznał wczoraj, że Infinity Ward nie zignoruje petycji i że on osobiście postara się, by każdy w firmie ją zobaczył i zapoznał się. W sumie petycję podpisało już ponad 93 tysiące osób - ale nie za bardzo rozumiem, co Bowling rozumie przez "nie zignoruje"...



Ale mam nadzieję, że to oznacza coś konkretnego. Najlepiej całkowitą rezygnację z głupich pomysłów. Udało się siłowo przekonać Microsoft, że na PC nikt nie ma zamiaru płacić choćby grosza za ich Games for Windows Live, może uda się wymusić na IW i Activision powrót serwerów dedykowanych.


Źródło: http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... rawie.html


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 16:01 
Cytuj  
Ale jak ty to widzisz ?

Myślisz że oni nie wiedzieli że wybuchnie taka drama ? Nie spodziewali się tego ? Albo myśleli że pctowy gracz obejdzie się bez dedykowanych serwerów etc. ?

I co, nagle Robert zobaczył petycje, zrobił "omg irl", pokazał ową petycję w firme kwitując ją czymś w stylu "o boże chłopaki jak mogliśmy to tak spierdolić i zawieść naszych fanów" ?

Bo moim zdaniem to wygląda żałośnie, a on sam uważa was za bandę idiotów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 16:44 
Cytuj  
równie dobrze mogli napisać że każdy marines będzie miał na czole cyca. potem szum, sprzeciw fanów, kilkudziesięciotysięczna petycja i zajebisty wyzwoliciel który załatwi brak cyca na czole marines.

sprzedaż preorderów wzrośnie czy spadnie ? imo wzrośnie bo dlaczego miałaby spaść a każdy szum to wzrost zainteresowania.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 18:50 
Cytuj  
Moze mniej istotne niz multi, ale singiel wedlug tworcow ma byc na 6h. Czyli gra na wieczor. Ogolnie sobie nagrabili u fanow. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 19:31 
Cytuj  
no blizz i activision to rzeczywiscie w chuja lecą...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 19:44 
Cytuj  
dla mnie to jakieś bzdury, nie chcecie to nie kupujcie. to nie jest jakiś social tylko firma i to nawet nie polska żeby ją wspierać mimo to.

o czym to jest, ze co że mają robić taki produkt jak chce naród czytaj fani.

blizzard ma się zajebiście, zrobił produkt dla mas i ma masę kasy, w dupie ma nisze i hardkorowców którzy uważają ze ich euro kosztuje więcej niż euro debilo nooba. w dupie mają skila ma byc jak najwięcej biegających robaków płacących 15 eur. to jest właśnie robienie kasy i chwała im za to że robia to dla kasy a nie dla idei, bo wiadomo że mózg mają zdrowy.

dlaczego activision miałby robić inaczej. gwarantuje że zrobia tak żeby jak najwiecej ludzi kupiło. moze chodzi o to żeby konsolowcy nie kupowali pcetów, moze wiecej przycinają na kopi na konsole.

proponuje ochłońcie, najebaliście tyle treści jakby to było o niskich rentach czy braku dopłat z NFZtu na lekarstwa.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 20:06 
Cytuj  
mi tu nie chodzi o fanostwo, jesli to po prostu prawda to nie bedzie modów, nie bedzie meczy na naszym prywatnym serwerze ;] wiec klan nie moze wtedy zaistniec heha na dluzsza mete, publik w cod4... ile mozna, tylko community trzyma.

ja mam nadzieje, ze chcieli zrobic po prostu szum wokol swojej produkcji.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 20:08 
Cytuj  
ja tam widzę że chodzi wyłącznie o kasę, serwery do meczy będą ale nie będą za darmo


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 20:10 
Cytuj  
łoot Deshroom gada z sensem - polejcie mu ode mnie ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 20:19 
Cytuj  
nasz też nie jest za darmo ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 20:51 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
nasz też nie jest za darmo ;p
czyli gdzie jest problem poza tym, że w złym miejscu zainwestowaliście ? :P

nie ma co się spinać, zawsze można po prostu nie kupić gry.


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 21:05 
Cytuj  
http://kotaku.com/5385941/modern-warfar ... rs-says-iw


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 22:16 
Cytuj  
nie inwestycja jak najbardziej trafna, jedno i do tego wlasne w nieograniczonej ilosci


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2009, 00:54 
Cytuj  
Desh - Tu chodzi o to ze po co zmieniac cos co sie juz przyjelo i od xx lat dobrze dziala, zwlaszcza ze jest to duzy krok wstech pod wzgledem mozliwosci i zywotnosci gier. Oni chca kase - cierpimy my - gracze. Jakos do tej pory byly dedyki i devsi kase i tak mieli - ale Activision-Blizzard chce WIECEJ kasy a potem JESZCE WIECEJ KASY.

Ciekawe co bys powiedzial jakby ci w EVE wywalili mozliwosc fitowania i wprowadzili tak max 5 rodzajow statkow z gotowym uzbrojeniem na zasadzie "wyrownywania szans" ofc. Bo niektorzy przeciez nie ogarniaja plus niektorzy chca sobie tylko casualowo postrzelac w kosmosie. Ale nie zrobia tego bo CCP nie leci na maxa na kase - i to widac w grze, ktora cisla pare lat nawet bez reklamy (dopiero niedawno jest boom na EVE i wszedzie sa jej bannerki).
Dlatego uwazam ze twoja akceptacja "robienia gier nie dla idei a dla kasy, podczas gdy grasz wlasciwie w jedyne MMO, ktore wedlug mnie nie jest "produktem" zakrawa o hipokryzje.

Mozna byc casualem i mozna akceptowac matchmaking system ale po co rownoczesnie cos odbierac prawdziwym graczom?

Tak szczerze to ja mam na MW2 wyjebane, przejde penwie single u kumpla jak bede na kawie. :) Ale niepokoi mnie tendencja na rynku. DLC jeszce przed premierami gier, NPCe sprzedajace questy w DA (lol), gry w czesciach (SC2) i pare innych rzeczy. To jest fail tej generacji, spowodowany glownie niestety przez konsole.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2009, 06:52 
Cytuj  
Może trochę przesadziłem.
Generalnie chciałem podkreślić, że w dzisiejszych czasach i przy takiej tendencji nie wolno się przywiązywać do serii, do nazw i tytułów. Jak coś jest kiepskie to nie należy za to płacić.
Nie znam się na konsolach, ale jeżeli to nie jest sztuczna afera to musi chodzić o ceny gier na konsole - żeby konsolowcy lubili swoje konsole i nie słuchali, że PCtowcy to mają fajnie, a konsola to prostactwo - innej przyczyny nie znajduje

Ja przestałbym płacić abonament EvE - przyznaje ze mój stosunek jest może zbyt chłodny. Ogólnie trochę mnie irytuje że jedyną grą na rynku jaka ma zrobioną porządnie całą mechanikę gry pvp, craft, handel jest EvE, które już ma ponad 5 lat (nie będę o tym dyskutował, to moja opinia i w sumie nie ważne czy słuszna)

Odnośnie hipokryzji może, ale popieram wolny rynek i wolny wybór - taki bez socjalnych, bez litości i z ofiarami. Wybrałem EvE i uważam że robienie takiej gry jest inwestowaniem w nisze bo jak widać gry wowo podobne nie odnoszą takich sukcesów finansowych jak Blizzard. CCP nie robi EvE, bo lubi kosmos, oni po prostu znaleźli sobie miejsce na rynku którego pilnują.

tyle wymyśliłem przd pierwsza kawą :]


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2009, 09:29 
Cytuj  
a ja chce tylko napisac cos o rewelacyjnym systemie VAC. Ogolnie wiadomo mi, ze nie ma nic lepszego poki co od Punkbustera (niestety). A VAC jak ktoś to ode mnie okreslil "ma trudnosci z wylapaniem najprostszych czeatow, wiec będzie cheat na cheacie" ...

jesli nie mw2 to:
http://www.ea.com/games/battlefield-bad-company-2


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2009, 09:38 
Cytuj  
A to zabawne, bo ja jak gram już kupe czasu w gry z VACem nigdy w życiu żadnego czitera nie spotkałem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2009, 09:44 
Cytuj  
Cytuj:
Cytuj:
Call of Duty: Modern Warfare 2 is actually the biggest investment Infinity Ward has ever made into the PC version of our games. It’s also the most feature-rich PC version we’ve ever made. IWNET takes the benefits of dedicated servers and allows them to be utilized and accessed by every player, out of the box, while removing the barrier to entry for players unaware of how to maintain a server on their own.

How does it do this?

Matchmaking & Smoother Gameplay: When you want to player a multiplayer game on PC, in the past. You’d have to scroll through a Server Browser which listed every available server which was hosted by individual server admins. Each had their own private rules, mods, or ways of playing the game. Most players would also use the server browser to find just the best quality game (based on PING). With IWNET matchmaking, it takes all that into account for you. All you have to do is select the playlist (pre-set gametypes with custom rules) that fits the style of play you are in the mood for. When you do, it will automatically find you a game with the best performance, ping, and preferences based on your location and individual connection as well as matching you with players of your same SKILL. So you’re always guaranteed the best game performance for where you are and what connection you’re playing on as well as an equal game with other players of your same skill level, not rank, but skill level. It doesn’t mean you’ll just be thrown into a random game! It will put you in the game that will give you the smoothest gameplay possible without you having to manually find a server with the best ping.

Playlists and Private Matches: As I described above, Playlists are pre-set game modes and gametypes for public games. If you just want to jump into a public game of Search and Destroy or Hardcore Search and Destroy and you don’t care about fully customizing it, then you can utilize playlists to do that quickly for you. However, say you’re in a clan and you want to play a Clan match with another team, or you want to practice for an upcoming tournament that has specific rules in a private game. Then you can start a Private Match (which is essentially like running your own private server) where you have complete control over the rules, who can join, boot players you don’t want, and essentially control the entire game or tweak it to your liking. Once the rules are set, you can invite the other team in or just start it up with your clan to practice with the custom rules before the match. This now allows you to play custom games out of the box without the need to install mods, find a modded server with the rules you like, or worry about not being in control of the match.

Party System and Friendslist: Modern Warfare 2 on PC also makes it much easier if you want to party up with your friends, or again, with your clan for a match. You can utilize the friendslist to see when your friends are online, and invite them to your Party. A Party allows you to move from game to game as a group. It’s great for clan matches, because you can party of with your clan and move from public game to public game together. Or if you’re doing a scrim, party up and invite the other clan (who is in a party) and they’ll all join at once. Set up a private match together and play. It makes setting up scrims or games with friends easier and hassle free.

Cheat / Hack Free Games: The biggest benefit of using IWnet by far is the fact that you don’t have to worry about joining a server full of aim-bots, wallhacks, or cheaters. Or relying on the server admin of the server to constantly be monitoring, banning, and policing it. Modern Warfare 2 on PC allows us to control the quality of the game much more than ever before as well as utilizing the VAC (Valve-Anti-Cheat) system to keep games clean of hackers and cheaters.

All in all, IWNET adds a load of new features that the PC version of our games have never had before and allows us an infrastructure to continue to update and improve on the game post-launch.



Cytuj:
Positives

+ Welcomed info


Negatives and notes

- Still vague. It covers none of the technical aspects we are really interested in.
- Clan matches are still off.
- Dedicated servers are the only way.
- Unless IW.net has dedicated servers of its own dotted around the globe I can't see this working.
- Gamers outside the US and Europe have no hope.
- For those who do host it will be a total lag fest and very unstable.
- A host with a 1mb upload isnt going to be able to support a match
- No mods or custom maps (Could be you will charge for map packs and deliver all content via IW.net)
- PC gamers are not all salesmen for dedicated server providers.
- P2P is a backwards step and practically suicidle.
- Many innovations in the game today originally came from modders
- Games that have not used dedicated servers have failed
- Put dedicated servers option for clans along side this match-making facility.
- You improve as a player by learning from better players.
- Servers will be full of spammers, foul language and racisim.
- Why have you announced IWNET just 3 weeks before release?
- PC gamers spend thousands of dollars on their PCs. If they wanted a console experience they would buy one.
- PC gamers are mature players with jobs and responsibilities, not merely angry nerds.
- Who do you think buys the kids games? Us, the adults. We have the buying power.
- IW have shown a complete lack of respect with offensive and disrespectful comments in a recent interview.
- Alienated the PC geared media and highly influential journalists, bloggers and community leaders.
- Rival developers will be looking to attract disgruntled MW2 prospective buyers. BFBC2, for example.



PS. co do anti cheatow, to kazdy system sux i tak ;]


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.