mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 190  Następna strona

Kupujesz BF:BC2?
Tak, na PC 48%  48%  [ 95 ]
Tak, na PS3 6%  6%  [ 12 ]
Tak, na Xboxa 7%  7%  [ 13 ]
Nie 39%  39%  [ 78 ]
Liczba głosów : 198
Autor Wiadomość
******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 12:20 
Cytuj  
Noz miazdzy. Ostatnio wpadlem do budynku gdzie bunkrowalo sie 4 gosci. Zanim wyczaili o co chodzi mialem 4 tagi za kille z noza :) ...
Apteczka dziala tak jak koledzy wyzej napisali. Stoisz kolo niej i Cie healuje ...

T.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 12:33 
Cytuj  
http://www.battlefield.pl/news-2890-Jez ... nfigurator


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 13:28 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Deshroom napisał(a):
wytłumaczcie zdrowie wraca sami po chwili czy to tylko plamy na ekranie znikają


Dobre pytanie. A poza tym nawet chyba nie można używać apteczek od medyka, przynajmniej ja nie moge. Po prostu cały czas na ziemii leżą.
działa tak samo jak ammo to wiem ale pytanie jest czy jak ammo jest potrzebne bo ammo samo nie wraca a zdrowie chyba tak.

potwierdzacie czy zaprzeczacie ?

nie chodzi o nabijanie punktów tylko o sens leczenia generalnie.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 13:32 
Cytuj  
zdrowie tez nie powinno samo wracac, generalnie bardziej niz te apteczki przydatny jest defibrylator. Ale apteczki rowniez sie przydaja. Zdrowie samo wraca i apteczki dzialaja jak ammo. W kazdym razie piechurzy dzieki apteczkom i ogolnie medykom zakampieni w skalach potrafia wytrzymac o wiele dluzej.


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 13:37 
Cytuj  
nienawidzę defibrylatora, _zawsze_ jest taki sam scenariusz:
- You have been revived
- You have died

Raz mnie jakiś psychol podniósł wprost pod nadjeżdżającego tanka ...


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 13:45 
Cytuj  
czy jak ktos mnie "wskrzesi" to liczy mi zgon czy nie? ;)


mogliby dac jakas animacje podczas czekania na wskrzeszenie i klawisz jakis by moznabylo umrzec od razu. No i lezac wzywac medyka jak w ET.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:24 
Cytuj  
na glupiego medyka nic nie poradzisz.
ja po poprzednich bf'ach oduczylem sie zbierania punkcikow, bez wzgledu na sytuacje :)
chociaz teraz tez czasami zdarza mi sie rzucic w srodek wymiany ognia i podnosic kolesi, ale dzieki temu dosc czesto udaje sie wygrac pojedynek :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:28 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
mogliby dac jakas animacje podczas czekania na wskrzeszenie i klawisz jakis by moznabylo umrzec od razu. No i lezac wzywac medyka jak w ET.


chyba kpisz :x nie ma nic gorszego dla medyka niż trupki robiące tap-out jak już do nich dobiegasz, dobrze zrobili jak jest teraz

ogólnie zrobili kilka dużych zmian w stosunku do BC1, część jest dobra (np spawnrape fix - nie można gwałcić atakujących na spawnie, tzn. mozna ale ciut dalej 8) ) a część to nowe trendy, które są już standardem właściwie i niekoniecznie mi się podobają (brak paska health ---> health regen, w BC1 była strzykawka dla assaulta, walił selfheala w kanał ale wywalili to w 2, może uznali że mało osób gra medami)

ale nie wiem nadal jak to jest z tym szybkim umieraniem, na ps3 becie zdychało się tak samo szybko jak w mw2 (dlatego też ludzie whinowali że DICE robi xero mw2), tutaj jednak trzeba chwilkę przytrzymać trigger, mam wrażenie że tweakowali coś w tym temacie, jak myślicie?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:33 
Cytuj  
Cytuj:
ale nie wiem nadal jak to jest z tym szybkim umieraniem, na ps3 becie zdychało się tak samo szybko jak w mw2 (dlatego też ludzie whinowali że DICE robi xero mw2), tutaj jednak trzeba chwilkę przytrzymać trigger, mam wrażenie że tweakowali coś w tym temacie, jak myślicie?

jest ok w tej kwestii, jak ktos chce instagiby to niech gra na hc

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:49 
Cytuj  
A to nie jest tak że hp regeneruje się samo tylko ponad poziom obrażeń krytycznych (plamy na ekranie) a dalej już nie? Więc dalej bez medyka jesteś na 1-2 strzały jak już byłeś ciężko ranny.

Edit: Co do obrażeń to trzeba się do broni po prostu przyzwyczaić. Na początku myślałem że coś jest nie tak bo 1vs1 assultem nie mogłem prawie nigdy rozwalić medyka, engi czy nawet recona ze zwykłym pistoletem jak obaj dostrzegliśmy się w tym samym momencie. Wyczaiłem jednak że karabinek assulta ma po prostu największy rozrzut i trzeba walić bardzo bardzo małymi seriami, no i teraz zdarza mi się zdjąć jedną serią zespotowanego przeciwnika którego praktycznie nie widzę bo tak daleko jest (np z okolic pierwszego mcoma w domku rozwalić snajpera na wzniesieniu ;)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 15:10 
Cytuj  
Generalnie dobrze usadzeni: 2x medyk + 1x assault + 1x engi sa nie do ruszenia. Ostatnio przy obronie zasadzilismy sie za pierwszym domkiem i odwalalismy akcje jak w "Helikoperze w ogniu". Nawet czolgami Nas nie mogli zdjac :) ...

T.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 15:14 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
Cytuj:
ale nie wiem nadal jak to jest z tym szybkim umieraniem, na ps3 becie zdychało się tak samo szybko jak w mw2 (dlatego też ludzie whinowali że DICE robi xero mw2), tutaj jednak trzeba chwilkę przytrzymać trigger, mam wrażenie że tweakowali coś w tym temacie, jak myślicie?

jest ok w tej kwestii, jak ktos chce instagiby to niech gra na hc

Nieprawda, ze jest ok. Bo to jest bardzo losowe na "normal", u siebie strzelasz, a w rzeczywistosci nie.
poczytaj sobie
http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... iring.html


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 15:34 
Cytuj  
ee czytałem
to tylko znaczków mniej na ścianie zostaje, ale np jakąś tam paczkę rozwalasz 1 magazynkiem obojętnie full auto czy pojedynczymi strzałami


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 15:37 
Cytuj  
pistolem szybciej zabijasz :)
a dlaczego mniej znaczkow na scianie? bo kule nie lecą. Krzyzyk pokazuje Ci ze million razy trafiles, ale nie trafiasz. I Ci z ps3 powiedza CI ze tam sie normalnie zabijalo, wiec w czyms musi byc przyczyna.


_________________
.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 16:07 
Cytuj  
Assaultem jak tylko kogos widze to od razu kucanie i POJEDYNCZE strzaly ;] 2-3 ludzi tak mozna sciagnac na jednym magazynku. Tak samo snajperow sciagam assaultem pojedynczymi strzalami. Kazdy celny jest mimo ze pol mapy miedzy nami. Klikasz tylko jak najszybciej w fire a nie trzymasz i gotowe :D

Uzywam tego najcelniejszego karabinu bez red dota, jak red dota mu podlacze to w ogole nie wiem co sie dzieje ale nikogo nie moge zabic o_O Calkowicie sie zmienia "mechanika" i jakos tak dziwnie mi celownik "plywa".


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 16:15 
Cytuj  
assault jakos serio dziwnie dziala. ja rozumiem, ze gun ma rozrzut itd. itp.
ale jak stoje 2m od kolesia to mysle, ze po magazynku powinien pasc.
tym bardziej, ze z daleka kolesia mozna zdjac doslownie paroma strzalami.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 17:02 
Cytuj  
jak full auto celujesz w nogi to gościa zabijesz, jak w okolice głowy to 90% kul poleci w niebo

@ High
liczba śladów po kulach na ścianach jest zredukowana z powodu niedomagania engine'a graficznego (ponoć)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*
Avatar użytkownika

Posty: 166
Dołączył(a): 21.09.2009
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 17:50 
Cytuj  
Jak w każdym BFie tak i tutaj jest jeden golden rule: always take cover. Ja osobiście latam swoim medykiem z shotgunem saiga i całkiem nieźle mi idzie bo w starciu z bliska to tylko ktos z pistoletem tym 3 czy 4 z drzewka daje radę. Każdy res medyka przywraca ticket (punkt życia).


_________________
O Lord, help me to be pure, but not yet.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 17:57 
Cytuj  
mnie tylko denerwuja sytuacje, widze kolesia od tylu z 3 metrow ja do niego napieprzam, skonczyl mi sie magazynek odwraca sie i mnie zabija. Z takiej odleglosci chyba full auto powinno dac rade?

Albo 3 strzalu z shotguna w ryj i koles przezyl...
w kazdym razie troche przypomina to to:
http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2010, 19:26 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
pistolem szybciej zabijasz :)
a dlaczego mniej znaczkow na scianie? bo kule nie lecą. Krzyzyk pokazuje Ci ze million razy trafiles, ale nie trafiasz. I Ci z ps3 powiedza CI ze tam sie normalnie zabijalo, wiec w czyms musi byc przyczyna.


Dlatego że versja PS3 rózni sie od versji x-box a te od versji na PC , np. jak sami napisali na x-boxie jest zmieniony damage i ludki klękają szybciej.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 190  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.