mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 18:46 
Cytuj  
hm mi sie zawsze najlepiej gralo 2/2.
1/1 nie lubie, wymaga za duzo zaangazowania :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 19:52 
Cytuj  
Jak wykumać replaye z gier z tym patchem najnowszym? jest to tak wazne, ze gate robi sie teraz 65 sec a nie 50 jak bylo i troche nerfa tosi dostali.

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 20:07 
Cytuj  
Znalazl ktos linki z replayami z najnowszego patcha?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 20:45 
Cytuj  
mędól napisał(a):
usuneli firebatow?

Tak, teraz masz marine, reaper skaczacy przez klify i marauder ktory zastapil firebata. Ma duzy dmg vs heavy armor.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 20:53 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
mędól napisał(a):
usuneli firebatow?

Tak, teraz masz marine, reaper skaczacy przez klify i marauder ktory zastapil firebata. Ma duzy dmg vs heavy armor.


Mendol napisał(a):
ok.
was 2, ja sam.

a tak serio, to imo zmienily sie jednostki i ich zastosowanie.
ogolne zasady zostaly nie zmienione.
usuneli firebatow?


O czym wy piszecie bo nie mogę skleić tego? mówicie o wikingach?

Nic nie usunęli,

Kod:
Reaper


    * The damage done from D-8 Charges has decreased from 40 to 30.
    * The delay between attacks for D-8 Charges has decreased from 2.5 to 1.8.

Viking


    * The armor value for this unit in Fighter Mode has decreased from 1 to 0.
    * The damage done by this unit in Fighter Mode has changed from 6 (+8 armored) to 10 (+4 armored).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 20:57 
Cytuj  
hm armor? zealoci nie maja juz 'shielda'?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 20:59 
Cytuj  
@sobtajner
Lol czego nie rozumiesz? Jakie viking? Przeczytaj raz jeszcze. Co nas zmiany reapera i vikinga?
Idz lepiej grac.



Wytlumaczylem jedynie mendolowi ze firebata zastapili marauderem, ktory jest zajebisty vs heavy armor.


@mendol
Maja shielda, ale przeciez masz ( i zawsze miales) tez armor jednostek.


PS. USA-finlandia w tv \o/ Szkoda, ze kanada w srodku nocy gra.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:06 
Cytuj  
A ja nie wiedziałem że jakieś firebaty były, seriously ;P nie śledziłem sceny przed betą, jedynie battle reporty z kimem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:08 
Cytuj  
troche tak nie kumam, bo nie czytalem calosci. Ale z tego co rozumiem, to Sob nie wiesz, ze w SC1 byly firebaty? a wiec usunieto je w SC2 wzgledem 1?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:08 
Cytuj  
Nie dogadamy sie... A tlumaczyc takiemu nie mam sily ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:09 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
troche tak nie kumam, bo nie czytalem calosci. Ale z tego co rozumiem, to Sob nie wiesz, ze w SC1 byly firebaty? a wiec usunieto je w SC2 wzgledem 1?


No teraz zajarzyłem dopiero omg. Te gówna co pieski wymiatał z bunkrów fajnie ;P. No nie ma ich nie ma.

tomugeen napisał(a):
Nie dogadamy sie... A tlumaczyc takiemu nie mam sily ;/


Czego Wy jesteście tacy kurwa pro ja pierdole! co to jest za forum w ogóle, każdy na każdego wjeżdża. O byle gówna. Aż mnie ściska za każdym razem. Ja pierdole.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:11 
Cytuj  
firebat to byla dla mnie jedna z najbardziej klimatycznych jednostek w SC1.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:12 
Cytuj  
pieski? moze.
fajnie sie sprawdzali na zealotow.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:27 
Cytuj  
hehe H1gh prawie nic nie zostało z pierwowzoru, połowa jednostek zmieniona, mechanika odmienna, calkiem nowa gra.

"Any questions about propane?"


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:31 
Cytuj  
Mi działają na nerwa te jednostki co po klifach chodzą, reapery i colosusy, nie powinno tego być imo bo zwalnia ekonomie na wejsciu, trza postawic wieżyczki przy graniu z tyranem, a pylon przy klifie to podstawa.


Ostatnio edytowano 26 lut 2010, 21:31 przez Sobtainer, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:31 
Cytuj  
Porozstawiaj paru stalkerow. Samymi reaperami gowno ci zrobia. Cannony z przodu raczej sie stawia.
Czesto jest tak ze koles robi wlot reaperami, HOP-> salwa stalkerow -> 2 reaperow ginie -> HOP ... nic nie zdzialali.



"Wanna turn up the heat? "

6-0, nie chce mi sie dalej ogladac ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:37 
Cytuj  
Nie no ok, ale tracisz na to czas. a taki tyran np nie musi tracic czasu na to. o to mi chodzi.


Posty: 39
Dołączył(a): 26.07.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:41 
Cytuj  
Jeśli to kogoś zainteresuje to właśnie wyszedł sandbox crack pozwalajacy na ogarniecie mapek i jednostek, niestety bez AI.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:42 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Mi działają na nerwa te jednostki co po klifach chodzą, reapery i colosusy, nie powinno tego być imo bo zwalnia ekonomie na wejsciu, trza postawic wieżyczki przy graniu z tyranem, a pylon przy klifie to podstawa.

Glupoty tam. Jak ci robili dropa marinami albo zetami na tylach to praktycznie to samo wychodzilo.
Teraz poprostu sa jednostki do harashowania ekonomii i tyle, zamiast zabawy w desanty po prostu sie wchodzi czyms takim na tyly i morduje.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 21:45 
Cytuj  
denerwuje mnie, ze ktos ma keya, bo ja nie mam :/

rozumiem, ze to z teknogods nie dziala?


_________________
.


Ostatnio edytowano 26 lut 2010, 21:55 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.