Dobra, cofam whine. Zaraz wam coś napiszę. Yanglegend miałeś rację, zresztą obejrzałem parę replayi i każdy tos to stosuje, czemu ja to olewałem...
Generalnie jestem plebem ;P. Prot ma takie jednostki w gatesach, tzw. sentry, które zakładają shielda na jednostki naziemne. Teraz miałem zwarę z tyranem, wjechał mi 8 marauderami na wejście. Nie straciłem ani jednej jednostki LOL. I co najlepsze, im więcej sentry tym mocniejszy shield
(może ktoś to potwierdzić?). I w tym momencie, wyszło coo źle robiłem. Miałem 2 zwary z tyrranem i obydwa wygrane w 12 minut.
egroM napisał(a):
Sob a na jakiej zasadzie działa awans/spadek ? Długo trzeba siedzieć wysoko/nisko żeby awansować/spaść ?
Musisz być w 1-8. Ja raz awansowałem, także nie wiem od czego to zależy, ale stawiam na to że musisz być w miejscach 1-8, ponieważ poniżej 8 miejsca masz kreskę oddzielającą, więc stawiam, że to to.