no widzisz karol66 - a ja nie słyszałem.
Zapomniałeś o drugiej przypadłości NATAL-a - lagzor conajmniej 150ms. Nie będzie Ci to przeszkadzało?
I trzeciej przypadłości - precyzja bliska zeru?!?
A czwarta przypadłość NATAL-a - udawanie, że trzyma się coś w ręku też jest upierdliwe, bo można pójść na łatwiznę, i rzeczywiście trzymać, przynajmniej zwalnia nas to z udawania i podnosi reality tego co robimy.
Moim zdaniem sam pomysł jest super, ale świetnie się nadaje do modelowanie 3d pod 3d max-em lub mayą (zresztą to było w jakimś filmie SF sprzed dekady/dwóch) a nie jako sterowanie do gier. Sterowanie ma być przede wszystkim: szybkie, precyzyjne, intuicyjne i wygodne. NATAL imho nie spełnia żadnego z tych punktów.
Popierdułki na NATALu będą działać - czemu by nie. Pozycje hardcorowe tylko na move.
Zresztą co do nintendo to przekop się przez moje posty przed premierą tej generacji konsol i zobacz co pisał niespecjalista