mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 21:09 
Cytuj  
no offence ale tak mi sie skojarzylo.
"kończ waść, wstydu oszczędź"

Mimo to mniej Waszmosciow plz. Niech kazdy gra jak lubi. Jesli komus fajnie sie wczuwac w goblinska ksiezniczke to niech to sobie robi... beze mnie. W kazdym razie gry dla Ciebie Szeptun chyba nie ma. LOTRO?


_________________
.


Ostatnio edytowano 7 cze 2010, 21:11 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 21:11 
Cytuj  
Szeptun napisał(a):
kolejna gra z wielkimi na 100 metrów potworami... zawsze mnie bawiło to że ludzie w swoim zadufaniu sądzą że jakiekolwiek żywe istoty o takich rozmiarach zechcą walczyć w naszej kategorii wagowej :)


Pamiętam kilka bossów w gierce pt. tantra.
Sk***ele w jaskiniach byli tak mali, że na tle całego robactwa schodziła nawet godzina żeby znaleźć schowaną za krzakiem pchłę.
A jak ujeb***a zza pleców ... to 2h podróży w plecy ^^

Ale duże potworki to jeden z patentów ułatwiających rozgrywkę, więc roztrząsanie tej opcji jest tu nie na miejscu ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Posty: 46
Dołączył(a): 5.04.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 21:42 
Cytuj  
No i dobrze, wątek można skasować lub zamknąć, a Wy możecie się cieszyć że kolejny debil się ośmieszył.
<wzruszenie ramionami>


_________________
...kiedy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem :)

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 22:01 
Cytuj  
Szeptun: 10 lat korzystania z sieci to wynik średni. 8)

Leżę i kwiczę.
Ale screenshota muszę zrobić. 8)


_________________
http://karolinacianciara.pl/

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 22:07 
Cytuj  
Szeptun napisał(a):
P.S.
Właściwie to przerzucamy się swoimi racjami i do niczego to nie prowadzi, bo o ile w rozmowach prowadzonych tradycyjną metodą jest możliwe po prostu rozmawianie lub jak kto woli dyskutowanie to po 10 latach w sieci doskonale wiem że tutaj to się ludziom tylko wydaje że porozumiewają się z innymi.

Zasadniczo na tym polega dyskusja. Skoro z góry zakładasz, ze się nie dogadasz to dziwie się, że chciało ci się wystukiwać tyle literek :roll:

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 23:46 
Cytuj  
Obrazek


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.03.2009
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 06:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Najlepszy by był MMO gdzie mobami byliby żywi gracze , taki np. Ragnaros sterowany przez żywego gracza nie mający oskryptowanych faz , już widze ten whine :P

A tak serio to imo nigdy idealnego MMO nie będzie zawsze będzie coś co się nie będzie nam/komuś podobało.

Wystarczyłoby tylko zaimpelemtnować prawdziwą AI. "Tylko". Oczywiscie byloby to dosc problematyczne. Symulacja AI ijej synchornizacja pomiedzy duza iloscia klientow byla by dosc problematyczna ale, imo swietnie by sie to sprawdzilo przy walce z bosami.

Tak, swietnie by sie to sprawdzilo, bo inteligentny boss wykosil by od razu wszystkich healerow i po sprawie.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 12:09 
Cytuj  
Warsung napisał(a):
Tak, swietnie by sie to sprawdzilo, bo inteligentny boss wykosil by od razu wszystkich healerow i po sprawie.


Bardzo dobrze. Pozostaliby na placu boju tylko myślący gracze.

imo rzadziej spotykani niż bossowie =]


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 12:51 
Cytuj  
Graj w Mortala Online - zdasz relację, czy można grać bez wpadania w textury etc. W sumie innego wyjscia nie masz :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 12:57 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Graj w Mortala Online - zdasz relację, czy można grać bez wpadania w textury etc. W sumie innego wyjscia nie masz :F.


a xsyon czy dawntide to pies ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 13:01 
Cytuj  
joshe napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Graj w Mortala Online - zdasz relację, czy można grać bez wpadania w textury etc. W sumie innego wyjscia nie masz :F.


a xsyon czy dawntide co pies ?

Dawntide to mega-epicki-fail. Nie myslalem, ze to powiem ale ta gar jest gorsza od MO. Moje wrazenia z gry;
1) nie moge sie zalogowac
2) zalogowelm omfg cool
3) tworzenie postaci
4) crash kurwa
5) stworzylem postac, gra sie laduje..
6) crash, no ja jebie
7) wkoncu udalo mi sie wejsc do gry, o ja jebie 2fps
8) wychodze z gry (bo nie ma menu opcji w grze trzeba wylczyc i wlaczyc -;- ), wylaczam cienie
9) wchodze do gry, fps w normie, stawiam jedne krok, postac sie zapdla pod mape..
10) dobra jeszcze raz, udalo mi sie wybiec z miasta, poza miastem nic nie ma, nic ie widac, wylaczylem to w cholere -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 13:11 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Dawntide to mega-epicki-fail. Nie myslalem, ze to powiem ale ta gar jest gorsza od MO. Moje wrazenia z gry;
1) nie moge sie zalogowac
2) zalogowelm omfg cool
3) tworzenie postaci
4) crash kurwa
5) stworzylem postac, gra sie laduje..
6) crash, no ja jebie
7) wkoncu udalo mi sie wejsc do gry, o ja jebie 2fps
8) wychodze z gry (bo nie ma menu opcji w grze trzeba wylczyc i wlaczyc -;- ), wylaczam cienie
9) wchodze do gry, fps w normie, stawiam jedne krok, postac sie zapdla pod mape..
10) dobra jeszcze raz, udalo mi sie wybiec z miasta, poza miastem nic nie ma, nic ie widac, wylaczylem to w cholere -;-.


Uroki beta testów, tak samo jak było w MO, DFo, AoC i wszystkich innych "mega" produkcjach.

To tylko kwestia czasu i przetrwania na rynku.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 13:21 
Cytuj  
Ale zaraz, co to są beta testy to chyba wiesz, ta?

Dla mnie gra, która zachowuje się w sposób jaki opisuje Inside to kupa gówna, a nie beta test.

Nie mogę wyjść z podziwu jak w dobie gotowych engines i rozwiązań client-server oklepanych i wyjaśnionych do granic możliwości można coś takiego w ogóle nazwać beta-testem?

Ale jak widać ktoś się jeszcze na to nabiera.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 13:24 
Cytuj  
joshe napisał(a):
iniside napisał(a):
Dawntide to mega-epicki-fail. Nie myslalem, ze to powiem ale ta gar jest gorsza od MO. Moje wrazenia z gry;
1) nie moge sie zalogowac
2) zalogowelm omfg cool
3) tworzenie postaci
4) crash kurwa
5) stworzylem postac, gra sie laduje..
6) crash, no ja jebie
7) wkoncu udalo mi sie wejsc do gry, o ja jebie 2fps
8) wychodze z gry (bo nie ma menu opcji w grze trzeba wylczyc i wlaczyc -;- ), wylaczam cienie
9) wchodze do gry, fps w normie, stawiam jedne krok, postac sie zapdla pod mape..
10) dobra jeszcze raz, udalo mi sie wybiec z miasta, poza miastem nic nie ma, nic ie widac, wylaczylem to w cholere -;-.


Uroki beta testów, tak samo jak było w MO, DFo, AoC i wszystkich innych "mega" produkcjach.

To tylko kwestia czasu i przetrwania na rynku.

Sry ale Open-Beta to produkt w ktory da sie pograc. Nawet jesli ma dwa moby na krzyz, to przynajmniej mozna do nich strzelic. A tutaj cudem wogole udalo mi sie wyjsc z pierwszej wioski..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 14:25 
Cytuj  
PvP z sensem jest w niewielu grach.

W EvE pvp powoduje niesamowity stres, wymaga kooperacji duzej liczby graczy, obawa przed porazka powoduje syndrom dresa, wiec kazdy zaprasza swoich znajomych, i bojka o 5zl przeradza sie w bitwe pod grunwaldem, bo z dwoch osob ktore chcialy sie bic, zrobilo sie 500.
Ma to swoje uroki. PvP w eve daje wymierne korzysci w postaci terytorium czy tez (tak Sou) lootu. Jak sie dopadnie freightera wypakowanego T2 stuffem po brzegi, to mozna niezle sobie takim podjesc. Ewentualnie zniszczyc morale alliance, jesli rzeczony freighter akurat wiozl stacje na miejsce gdzie miala byc ulokowana.
Eve to nie jest gra dla kerberow, i nie dla ludzi, ktorzy nie maja czasu zeby grac 4h+ dziennie. Takie sa realia.
Za zabijanie niewinnych pod okiem strazy sa ujemne punkty, w ten sposob chroni sie ta gromadke ktora chce siedziec i robic cos w spokoju.

Dalej mamy UO. Tutaj, przynajmniej na freeshardach, wszystko jest umowne. Mozna zbudowac sobie domek czy miasteczko jak sie znajdzie miejsce, i tyle. Za zabijanie ludzi bez wojny ma sie status kryminalisty czy zabojcy, i dostep do miast robi sie trudny. Tej grze chyba najblizej ze wszystkich do typowego player-driven MMO. Gracze wplywaja na wszystko tutaj. Nie ma lochow, skryptow, sa pojedyncze spawny jakichs mobkow i tyle. Przygode i polityke kreuja gracze. Systemy kto czym wlada tez, wszystko bardzo umownie.

Kolejnym swietlanym przykladem jest Neocron, gdzie pvp mialo sens, bo mialo konkretny cel, a cel dawal benefity. Przejecie i obrona swoich outpostow wymagala pracy druzynowej. Wszyscy w grze mogli zobaczyc jaki konkretnie klan trzyma jaki outpost, w ten sposob mozna bylo budowac swoj recognition, i dawalo to cel, do ktorego ludzie dazyli.
Z zabitego gracza wypadal pasek, ktory jesli sie rozbroilo dawal loot. Mozna bylo stracic prawie wszystko, poza tym co bylo w tzw. safe slotach.

W wowie tez sa outposty porozrzucane na swiecie, ale nie daja one benefitow, ktore byly by warte walki. Po pierwsze buffy, ktore dostaje sie za pvp objecives sa zazwyczaj tylko zone wide, po drugie nie daja wystarczajaco duzo 'powera'. Po trzecie, outposty skojarzone sa z frakcja, a nie gildia, wiec nie daje to graczom poczucia wlasnosci. Ergo, nikomu sie nie chce o to walczyc, bo nie daje to zadnego statusu.
WoW jest i bedzie gra zorientowana na itemy i posiadanie. Arena, mimo swojego skillowego komponentu dalej jest innym typem grindfestu.
Rated battlegrounds nadchodzace w Cataclysm daja jakas nadzieje w miare fajnego pvp w 'otwartym terenie', ale dalej nie buduja wiezi miedzy graczami ani nie daja poczucia wlasnosci czegokolwiek.

Generalnie, gry MMO post-2000 odeszly od formuly tworzenia swiata dla graczy, ktory gracze moga sobie kreowac. Gry wywodzace sie z everquesta zawsze beda stawiac nacisk na to aby gracz mogl bezpiecznie sobie pograc i cos zdobyc (itemy). PvP zawsze jest duzym ryzykiem, ktore odstrasza graczy, jesli nie jest zrealizowane w odpowiedni sposob. Nie raz widziano nowych graczy w UO, ktorzy byli szczuci smokiem zaraz za brama miasta. Albo w banku. Albo u healera ;-)

Miejmy nadzieje ze nadchodzacy WH 40k MMO bedzie bardziej pvp i goal oriented niz wow. Miejmy takze nadzieje ze nie podzieli strasznej klapy Vanguarda czy totalnego flopa Warhammera online.

A jesli chodzi o pomaganie graczom - nie ma czegos takiego, pomoc jednemu graczowi jest atakiem na drugiego. W wowie jest liczony healing done na koniec meczu, ktory jest widoczny w statystykach.


_________________
Nestor#1522

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 15:07 
Cytuj  
^ Nice post ^ Dodaj jeszcze opis DFO i można zrobić FAQ :]

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 15:29 
Cytuj  
Przetlumacz i postnij nestor.faugje o/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 16:36 
Cytuj  
Cytuj:
Eve to nie jest gra dla kerberow, i nie dla ludzi, ktorzy nie maja czasu zeby grac 4h+ dziennie. Takie sa realia.

Ale oczywiscie ze jest. Moge sobie w to gra jak w gre ekonomiczna logujac sie raz na tydzien, zeby zebraa dane o cenach ;p.

Edit;
Zapomniales jeszcze dodac GW2, które ogólnie cały oklepany przez ostatnie 10 lat schemat MMO wzięło pod buta i zmiażdzyło ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 16:45 
Cytuj  
A co ma GW do mmo? Dragon Age tez zmiazczylo w takim razie.

EDIT: my bad, myslalem ze o jedynke chodzilo.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 8 cze 2010, 17:54 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 16:50 
Cytuj  
GW1 nie bylo mmo, ale GW2 jest mmo pelna gęba, zdaje sie.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.