Dana napisał(a):
Gokulo napisał(a):
http://kotaku.com/5607451/bioshock-infinite-goes-beyond-the-sea--into-the-skies
Zaje, kurwa, bioza. Proper steampunk fuck yeah !
2012 trochę szkoda, ale przynajmniej zdąże do piermiery kupić nowy komputer
Z tym steampunk to ja bym sie jeszcze wstrzymał ;p.
Cytuj:
Specyficzny klimat wielkiego psychiatryka pod postacią podwodnego miasta podobał mi się niesamowicie. Odkrywanie historii Rapture, fabuła, combat - wszystko grało i buczało.
Dwójka - na pierwszy rzut oka ciekawe rozwiązanie czyli gra Big Daddym, no ale trafiamy znowu do tego samego miasta, wiemy dokładnie co się dzieje i na czym mniej więcej stoimy, więc już tego "shocku" jest niestety mniej.
Więc z jednej strony żal trochę podwodnego miasta ale z drugiej - na prawdę nie mam za bardzo pomysłu co mogliby zrobić devsi aby przyciągnąć nas do tego miejsca po raz trzeci. Latający odpowiednik wygląda kusząco ale mam nadzieję, że będziemy mieli okazję obserwować to miasto o każdej porze dnia i nocy (preferuję więcej nocy/zachodu
) by nie było za bardzo cyrkowo-cukierkowo.
Fajnie jakby wrocili to pierwotnego konceptu, niemieckiej bazy, eksperymentow itd. Co prawda na sama mysl o 2WS w grze chce mi sie rzygać, ale to mi sie automatycznie kojarzyło z takim klimatem Wolfensteina a tym nigdy nie pogardze ;p.
Cytuj:
A APEX na ktorym opieralo sie 3/4 trailerow to taki fail i przereklamowany, nic nie robiacy syf ze wogole bym sie bal to do gry wstawiac i jeszcze robic z tego pierdyliard t
Dajcie juz sobie spokoj. W Batman Arkham Asylum był duzo bardziej inenstywnie wykorzystywany i co ? I chuj, i działało zajebiscie. Chyba mi nie powiecie ze peleryna, latajce truoy, wybuchajce sciany etc nie robili wrazenia no to gg ;/.