mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 11:55 
Cytuj  
Ash napisał(a):
troche bardzo czit ;]

imo troche w ogóle ;-) Chyba że masz trzecią rękę, bo raczej panel dotykowy jest mniej wiarygodny i wygodny od klawiatury..


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:41 
Cytuj  
Mogliby podrasować zerga, zostawić tossa i nerfnąć tanki u terka i byłoby git, a tak wygenerowali kolejne chore rozbieżności.

fu

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:43 
Cytuj  
Powinni imho wprowadzić cooldown zamiast energii dla Protossa na Chrono boost i dla Terrana na Mule/Scan żeby było sprawiedliwie względem Zerga w macro.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:52 
Cytuj  
Czy ja wiem, zerg ma queen z larwami. Na kilku expach ładnie może nagle z ground nasrać air.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 13:49 
Cytuj  
Powinni dac spawn larw mozliwosc autocastowania...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 13:51 
Cytuj  
Zerg ma latwosc przestawiania produkcji naziemne/powietrze. No i mutaliski sa zajebiste do harasowania,a do tego ladnie klepia takie vikingi na przyklad. Zmiany poza tankami jak dla mnie na sile, ale moze dla pro graczy rzeczywiscie bylo imbalas.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 14:00 
Cytuj  
Najbardziej po dupie dostał toss :(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 14:03 
Cytuj  
imo toss powinien troche dostac po dupie, ale zupelnie nie w tym miejscu.
ja bym nie nerfowal zealot rusha, tylko stalkery.


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 14:04 
Cytuj  
Dlatego teraz będzie pump my stalker moar.

Ja wiem, że ciężko się balansuje taki produkt ale kurna albo robią po całości albo wcale.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 14:17 
Cytuj  
Oyci3c, jak spojrzysz na changelog SC1 to tam było to samo - jedna/dwie zmiany na patcha, za to łatek w cholerę.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 14:36 
Cytuj  
No wiem, tak sobie narzekam. :)

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 16:50 
Cytuj  
raven , planetary fortress na expie i turrety :P


Posty: 27
Dołączył(a): 5.01.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 16:52 
Cytuj  
scan ? :roll:


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 16:53 
Cytuj  
lol? wszystkim? marinsami? tylko pizgasz tego swojego detectora z command center i zdechna ;p ja ich tylko uzywam do jakiegos harassu albo jak widze, ze koles w ogole nie ogarnia detectora. Ogolnie to jakkolwiek mi ich przeciwnik nie wykryl to zdazyli pasc. A mass DT jeszcze nie widzialem ;p


_________________
.


Posty: 27
Dołączył(a): 5.01.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 17:02 
Cytuj  
ghost i EMP


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 17:12 
Cytuj  
Maalw napisał(a):
ghost i EMP

yep.
Poza tym wieksze jednostki sa mniej wrazliwe na stormy (np. mass marudery), ale generalnie jak ktoś dobrze ogarnia zele + ht + immortale to ciężko jest (vide ostatni finał sc cup).


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 17:53 
Cytuj  
jak sie obronic w p vs p gdy koles szybko leci pod moja rampe buduje jak najszybciej pylona i gate i wpierdziela mi sie 1 zetem ? ;d


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 17:55 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
jak sie obronic w p vs p gdy koles szybko leci pod moja rampe buduje jak najszybciej pylona i gate i wpierdziela mi sie 1 zetem ? ;d


Ummmm, forge i canon? :p


_________________
Obrazek

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 18:03 
Cytuj  
3 probki atakuja pylona reszta normalnie , koles przegrany w eko na starcie ;)

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 18:11 
Cytuj  
mistrzem taktyk nie jestem, nie moge sie wyrwac z bronze :lol: ale ostatnio fajna taktyke w T/T wymyslilem, niby nic odkrywczego, ale nie widzialem zeby ktos tak robil - lece scv'ka na jego rampe i zabijam mu jego scv budujace akurat depota czy tam raxy, troche micro trzeba ogarnac bo jeden raz rmb nie wystarczy, ale profit jest mega

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.