Kabu napisał(a):
Areny - GW, movement - GW, cc - GW (coz mozna polemizowac, ale uciszanie monka pod to moze podejsc), switchowanie targetow - GW, pozycjonowanie - GW.
A teraz Ty mi powiedz co wprowadzil blizzard - tylko bez tego ze char moze skakac...
w moim odczuciu movement i pozycjonowanie z GW znacznie rozni sie od tego z wowa czy blc. wszystko jest bardziej dynamiczne, a line of sight, filary itp, mniejszy rozmiar aren temu sprzyja. uciszanie? afaik w GW sa tylko interrupty (moge sie mylic, dawno nie gralem). co do switchowania - zgodze sie. chociaz gild lorsowe spajki wygladaja troszeczke inaczej niz zwyczajny swap w wow.
kazdy kto gral arenil w wowie i gral w blc dostrzeze podobienstwo, ktore jest ogromne. roznica jest tylko w grafice i 'targetowaniu'; i nie ma zadnej innej takiej gry, ktora jest do blc czy wowa podobna pod tymi wzgledami wbrew temu co twierdzi szanowny Quetzacotl czy Kabraxis-zjadlem-wszystkie-rozumy.