mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 14:07 
Cytuj  
Carriery i Siege tanki ;-)


_________________
Nestor#1522

***

Posty: 588
Dołączył(a): 12.02.2006
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 14:53 
Cytuj  
Ok, noobskie pytanie - co to jest Career? :P Nigdzie nie mogę znaleźć, a chyba na ostatniej misji Terran jestem.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 14:56 
Cytuj  
ClouD napisał(a):
Ok, noobskie pytanie - co to jest Career? :P Nigdzie nie mogę znaleźć, a chyba na ostatniej misji Terran jestem.


widać, że wybrałeś doktorkę a nie protosów :har:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 588
Dołączył(a): 12.02.2006
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 15:02 
Cytuj  
A miałem jakiś wybór? :P
Możecie się śmiać, bo tak jak pisałem - pierwszy raz mam w ogóle styczność z SC :P. Wychodzę z założenia, że lepiej późno niż wcale :D.

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 18:12 
Cytuj  
2 winy, 15 lossow, w round 2 dylar cup odpadlem od cloak banshee. Rece opadaja, co bym nie zrobil to kazdy ma kontre szybciej, zal kurwa dupe sciska. Nawet jak harrasuje to mam wrazenie ze wiecej trace niz wrog.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 18:45 
Cytuj  
terran imba


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 18:55 
Cytuj  
A tam terran imba, nie umiem grac zergiem na pewnym poziomie i tyle. 5 roach rush nie dziala na diamond. A fast expy itp kazdy kontruje byle pushem.

***

Posty: 588
Dołączył(a): 12.02.2006
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 15:00 
Cytuj  
Zaczynam kampanie Zergów w SC1 i ponownie pytanie: w co inwestować, żeby misje kończyć szybko, łatwo i przyjemnie :).

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 15:18 
Cytuj  
W jednostki.

edit: a tak serio, hydry w sc1 sa calkiem dobre.

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 20:02 
Cytuj  
amg huba w diamond, gz!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 07:59 
Cytuj  
ktos sie znna na tych ladderach w esl? wczoraj zapisalem sie z kumplem do jakiejs 2v2 ligi, i udalo nam sie wygrac ale kolesie cos niechca potwierdzic naszej wygranej albo to tak dlugo trwa.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 08:01 
Cytuj  
Powinni potwierdzic wygrana asap, ty poprostu wysylasz repy, i dajesz wynik od siebie, a jak koles nic nie robi to piszesz protest. Admin sie powinien tym zajac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 08:09 
Cytuj  
jak szybko protest?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 08:11 
Cytuj  
Wczoraj graliscie? Do dzis nic nie wpisali? To pisac imho protest. Takie rzeczy sa o ile wiem zobowiazani zrobic zaraz po meczu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 22:13 
Cytuj  
Na US jest już patch.
Changelog:
Cytuj:
General:

• The Standard (US) and Standard for Lefties (US) hotkey configurations are now available in all regions.

• A new game clock has been added. Players can now instantly see how long they’ve been in their current mission or match. This feature can be turned on or off in the Gameplay Options menu.

• A new Quick Save option is now available for the single-player campaign. Players can now quickly save their mission progress by pressing Ctrl + Q.

• A new System Panel has been added. Players can now view their local time and FPS while in game by mousing over the Menu (F10) button in the upper-left hand corner of the game screen. Laptop users can also view Wi-Fi signal strength and battery levels.

• Sight granted by death reveal no longer lifts Fog of War. Units revealed in this manner are not targetable.

• (Mac only) Moved StarCraft II data files and settings from the Documents folder into the Application Support folder.

• Support for NVIDIA 3D Vision has been added. To experience StarCraft II: Wings of Liberty in 3D on your desktop or notebook, you will need 3D Vision. For more information, visit www.nvidia.com/Starcraft3D



Balance Changes:

• PROTOSS

• Zealot

• Build time increased from 33 to 38.

• Warp Gate cooldown increased from 23 to 28.



• TERRAN

• Battlecruiser

• Ground damage decreased from 10 to 8.

• Bunker

• Build time increased from 30 to 35.

• Reaper

• Build time increased from 40 to 45.

• Siege Tank

• Siege mode damage changed from 50 to 35 (+15 armored).

• Upgrade damage changed from +5 to +3 (+2 armored).

• ZERG

• Ultralisk

• Ram ability removed. Ultralisk will now use normal attack against buildings.

• Damage decreased from 15 (+25 armored) to 15 (+20 armored).

• Maps

• Desert Oasis

• Destructible Rocks have been added to make natural expansions easier to protect.

• Center Xel'Naga Tower area has been narrowed.



StarCraft II Editor Improvements:

• Added new requirement types: Odd, Divide, Mod, Multiply.

• Added a chance field to effect data.

• Added support for the Slider dialog control type.

• Added a trigger to deal damage from a unit.

• Added a trigger event response to provide the amount a player or unit property changes.

• Added a trigger event when an effect executes.

• New Trigger Editor functions:

• Save Data Conversation State Value (Action).

• Load Data Conversation State Value (Action).

• Players On Team (returns Player Group associated with teams in game lobby).

• Unit Owner Changes (Event).

• Old Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).

• New Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).

• XP, Level, and Bounty unit properties can now be modified by triggers.

• Banks now save/restore XP, learned abilities, and items.

• Message Window now includes a time stamp for each message.

• An actor event is now dispatched when a missile cannot hit its target.

• When loading documents with Battle.net-only dependencies, you will now be prompted to log in and download the dependency data, rather than failing to load.

• Game variants now automatically use the default melee variants for new maps, without requiring manual generation. This will not take effect for maps created prior to this patch.

• The Custom game variant is no longer automatically included when other non-default variants are defined.

• Increased the maximum recharge vital rate for heal effects.



Bug Fixes:

• Battle.net

• Chat windows no longer vanish when exiting a multiplayer map or campaign mission.

• Fixed an issue where players would still receive toasts when their status was set to busy.

• Custom Games

• Default race in a game lobby is now properly set to Random.

• Players can now configure the lobby for 1v5 matches.

• The search functionality for map searches has been improved.

• Lobby hosts will now receive a toast when an invited player declines an invitation.

• Custom game lobbies will now remember the game mode chosen under a category.

• Fixed an issue where changing the category to "Custom" would default the teams to 5v3.

• Fixed an issue where custom maps could not be reported from the map preview screen.

• Gameplay

• General

• If a unit loads into a transport, missiles targeting it will no longer target similar units in the area.

• Structures damaged during construction will no longer count towards structures lost.

• Fixed an issue where builders waiting for an area to clear could block units trying to leave the area.

• Fixed an issue with inventory drop range checks.

• Fixed an issue that, in certain cases, allowed a command to be issued that did not appear on the command card.

• Interface

• Queue tooltips now display information about what is in progress.

• Fixed an issue where the back button would not always return players to the score screen properly.

• Terran

• Marines trained at multiple Barracks will now prefer a Barracks with a Reactor over one with a Tech Lab or no attachment.

• SCVs will now load into the closest Command Center if multiple are within range.

• Zerg

• Creep now recedes properly when an AI-controlled Hatchery, Lair, or Hive is destroyed.

• StarCraft II Editor

• The Player Leaves Game event now fires when a player leaves or they are defeated/victorious.

• Loading screen progress bar option now works when using Melee loading screen type.

• Test Document now works properly on maps with Battle.net-only dependencies.

• Publishing a new file using Major revision will now properly set the document version to 1.0.

• Publish dialog now properly remembers the Show Real Name setting from previous publish.

• File preview panel now displays author's real name if that option was set during publishing.

• The Import module will now allow importing an override Assets.txt file.

• Undoing a terrain object modification will now also undo associated terrain changes.

• Editor will display document text from another locale if no text for the active locale exists.

• Copying points with custom models will display the model properly on the pasted point.

• It is no longer possible to have multiple default variants in the Game Variants dialog.

• Removed icon support for attribute and variant definitions, as Battle.net does not display these.

• Fixed issues with invalid map bounds when creating 32x32 maps.

• Fixed issues with poor performance in the Terrain Editor when scroll bars are visible.

• Fixed issues with drag-and-drop in Trigger Editor when tracking is not enabled.

• Fixed an issue that would cause a crash if multiple unit forms had too many abilities.

• Fixed an issue with temporary publish names in the Publish dialog still verifying the original name.

• Fixed an issue with the Unit Manipulates Item trigger.

• Fixed excessive delays on some systems when saving files using the Smaller Files option, and also when publishing Locked files.

• Fixed preview panel display in Terrain Editor palettes.

• Fixed performance issues in Terrain Editor when modifying terrain with many road tiles on the map.

• Fixed initial display of variables in the Trigger Debugging Window.

• Fixed generated script for built-in attribute values, which caused them to not be accessed properly.

• Fixed action list when modifying a Custom Script action without sub-views enabled.

• Fixed loading map dependency data.

• Fixed an issue where loading complex bank files would cause the client to disconnect from Battle.net.

• Technical Issues

• Fixed an issue where unplugging headphones could cause the game to freeze.

• Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.

Źródło.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 22:55 
Cytuj  
duzo zmian, fajne edytor chyba dopieszczaja.
ale brak balansu pozostaje, terran dalej imba. :(

no po prostu nie rozumiem, jak mogli pominac fix tak oczywistej rzeczy jak wyzszy threat naprawiajacych scv? nie wspominajac o kompletnej imbie terrana w pvt w mid game i ogolnie slabym zergu.


na poparcie moich slow pare statystyk, ktore oblecialy juz chyba kazde forum:
Cytuj:
Tournament wins by race:

Teran - 51
Toss - 22
Zerg - 4

Tournament winners by race:

T- 22
Toos - 12
Z- 2

http://sc2ranks.com/stats/race/all/1 (wyzszy rat = wiecej terranow, widac co ludzie robia z ta rasa jak ogarniaja :roll: )

*rant*


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 22:59 
Cytuj  
Obrazek

oraz z cyklu: youtube.com poleca

Obrazek


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 23:40 
Cytuj  
@crun

terek jest calkiem normalny w mid, to openery sprawiaja ze jest dosc mocny.

No chyba, ze chcesz podyskutowac czemu banshee z cloackiem piora twojego 4gate'a :<.

Patrzac dalej od dosc dlugiego czasu huk jest world top1 wiec protoss imba kk?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 00:22 
Cytuj  
rerollnales z tossa na imbe i naprawde nie widzisz braku balansu? :roll:
Eshim napisał(a):
@crun
terek jest calkiem normalny w mid, to openery sprawiaja ze jest dosc mocny.

wlasnie nie jest normalny. timing pushe w okolicach 7 minuty sa po prostu chore i rozgrywka sie wyrownuje dopiero jak toss domeczy sie do t3.

early pvt - ok
late pvt - ok
mid pvt - #!#!@$!

nie wiem co mam rozumiec przez openery. ich ilosc? bo terran ma po prostu za duzo opcji szybko dostepnych, a toss musi spinac dupe po fast obsa (ew phoenixy, ale i tak trzeba dostawic robo w razie starportu) albo probowac all-ina/cheesa.
ja atm cwicze 1gate fe na terka i kurwicy czasami dostaje przy dobrze wykonanym 3rax pushu. nawet przy idealnym ff i micro mozna gowno zrobic.


Cytuj:
No chyba, ze chcesz podyskutowac czemu banshee z cloackiem piora twojego 4gate'a :<.

hehe.
dla twojej wiadomosci - olalem ladder poki co, a poza nim w ogole nie gram cheesow/all-inow. poza tym sam niedawno pisales, ze builda poza tank + marines nie znasz :]

Cytuj:
Patrzac dalej od dosc dlugiego czasu huk jest world top1 wiec protoss imba kk?

spoko, patrzac dalej jak tamte statystki nie wystarczyly, polecam top10/top200 wszystkich regionow przejrzec i wyciagniesz prosty wniosek: terran imba kk


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 02:04 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
rerollnales z tossa na imbe i naprawde nie widzisz braku balansu? :roll:


akuratnie tvp jest dost zbalansowane, jako toss lubilem to grac, rerollnalem glownie ze wzgledu na pvz ktore jest masakrycznie zjebane i pvp ktore jest zwyczajnie nudne.
gufnowapnjasz napisał(a):
mid pvt - #!#!@$!


podobne emocje terki zywia wobec late .
Gra na templarow jest wbrew pozorom dosc ciezka :F.

gufnowapnjasz napisał(a):
nie wiem co mam rozumiec przez openery. ich ilosc?


ilosc i kuku ktore mozesz zrobic na poczatku.
Looknij np na gry selecta, koles rzadko wychodzi po za 2base w tvp.
gufnowapnjasz napisał(a):
hehe.
dla twojej wiadomosci - olalem ladder poki co, a poza nim w ogole nie gram cheesow/all-inow. poza tym sam niedawno pisales, ze builda poza tank + marines nie znasz :]

shush, teraz doszedl do tego helion drop w banshee , marine banshee i 3rax ima pro.

gufnowapnjasz napisał(a):
spoko, patrzac dalej jak tamte statystki nie wystarczyly, polecam top10/top200 wszystkich regionow przejrzec i wyciagniesz prosty wniosek: terran imba kk


ale jakims cudem toss sie znalazl w top1, wiec da sie tym grac vs terr.
Tak samo bodajze w mlg walka o pierwsze miejsce to bylo pvp.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.