mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2010, 13:01 
Cytuj  
lukaszn napisał(a):
obejrzalem do 20minuty i koniec, dalej juz mi psychika siadla :oops:

od razu mowielm, ze to noob fight ;]


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 10 paź 2010, 14:00 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
I jaki opener terrkiem teraz jedziesz? w tvp tvz i tvt,?

tzn mnie sie pytasz, tak? ;p najczesciej:
tvp: hellion drop w banshee-pdd-riny push (czasami z scv all-in, ogolnie jeszcze nikt mi tego nie odparl jak sie dotechowalem)
tvz: moj ulubiony mu. :] fast factory reactor, hellion harass w thory. albo 5RR.
tvt: najmniej mam ogarniete, ale blue flame hellion drop w mech chyba

no i rozne fast cloaked banshee, 3raxy, 1raxfe itede :) podkreslam ze gralem malo, niecaly tydzien terkiem gram.


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 10 paź 2010, 16:16 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
Aenima napisał(a):
I jaki opener terrkiem teraz jedziesz? w tvp tvz i tvt,?

tzn mnie sie pytasz, tak? ;p najczesciej:
tvp: hellion drop w banshee-pdd-riny push (czasami z scv all-in, ogolnie jeszcze nikt mi tego nie odparl jak sie dotechowalem)
tvz: moj ulubiony mu. :] fast factory reactor, hellion harass w thory. albo 5RR.
tvt: najmniej mam ogarniete, ale blue flame hellion drop w mech chyba

no i rozne fast cloaked banshee, 3raxy, 1raxfe itede :) podkreslam ze gralem malo, niecaly tydzien terkiem gram.


daj repleje chcialbym to zobaczyc, ja lece albo standard 3 rax w tvp albo morrow 1:1:1 opener. Calkiem mocny z pdd i mozna fast expnac


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 10 paź 2010, 20:27 
Cytuj  
http://mmonster.pl/upload/asasasa.Metal ... lay?id=244
wrzucalem wczoraj, z konta kumpla gralem (grothen)
z tego co kojarze to bylo srednio wykonane, bo drop byl malo skuteczny + chyba supply blocka mialem. ale wystarczylo na 1400+ protossa :]


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 paź 2010, 13:18 
Cytuj  
1 szybkie pytanko - czy klucz do Sc2 kupiony na powiedzmy keye.pl mozna aktywowac na US kontach? Czy moze klucze sa na dane regiony?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2010, 14:11 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
1 szybkie pytanko - czy klucz do Sc2 kupiony na powiedzmy keye.pl mozna aktywowac na US kontach? Czy moze klucze sa na dane regiony?

To nie ma znaczenia, mam US Wowa na EU bn koncie.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 paź 2010, 14:13 
Cytuj  
No o to mi chodzilo czy da sie aktywowac klucze w innych regionach niz byly zakupione ;] thx


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 paź 2010, 09:46 
Cytuj  
Powiem tylko tyle: http://day9tv.blip.tv/

AUEHAUEHAUHEA:D

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 00:59 
Cytuj  
Blizzard's tribute to Fruit Dealer >
http://us.battle.net/sc2/en/blog/936925
;]


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 16:22 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=nW1bVAtiTvM&fmt=22

:D

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 20:43 
Cytuj  
http://us.battle.net/sc2/en/blog/936928
Cytuj:
StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

General

• Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy."

• The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified.

• Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates.

Balance

• PROTOSS

o Buildings

• Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.

o Void Ray

• Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).

• Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).

• Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.

• TERRAN

o Buildings

• Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.

• Supply Depot life increased from 350 to 400.

o Medivac

• Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.

• Speed reduced from 2.75 to 2.5.

o Reaper

• Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.

o Thor

• Energy bar removed.

• 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).

• ZERG

o Buildings

• Hatchery life increased from 1250 to 1500.

• Lair life increased from 1800 to 2000.

• Spawning Pool life increased from 750 to 1000.

• Spire life increased from 600 to 850.

• Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.

o Corruptor

• Energy bar removed.

• Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).

o Infestor

• Fungal Growth now prevents Blink.

o Roach

• Range increased from 3 to 4.

Bug Fixes

• Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.

• Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.

• Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.

• Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.

• Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

Usunęli energię Thorom i Corruptorom - jak będę je teraz jechał Feedbackiem? :<


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 21:21 
Cytuj  
wal w pdd


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2010, 08:00 
Cytuj  
Void Ray

• Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).

• Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).


wreszcie kurwa!


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2010, 08:20 
Cytuj  
No co za patche... :roll:

VRki z przegietych zrobili zupelnie bezuzyteczne, heh
Moze to i lepiej...

Taki nerf jak Terran to ja bym chcial dostac. Jedyne co im znerfowali to opoznili wczesny harass. Zamiast tego dostali mocniejszy wall-off...

Jeszcze troche i nie bedzie co krzyczec o nerf Maruderow bo to i tak nic nie zmieni...


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2010, 09:09 
Cytuj  
i zmniejszyli efektywnosc dropow, medivaci sa wolniejesze + budynki maja wiecej hp wiec trudniej ubic techa.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2010, 09:42 
Cytuj  
reapry beda useless oprocz scoutowania,


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 16 paź 2010, 13:22 
Cytuj  
Czy ktoś z Was kupował SC2 w wersji digital download w online sklepie Blizzarda? Na forum wyczytałem, ze Blizzard udostępnił download gry jeszcze przed premierą aby ludzie nie mieli problemów z pobieraniem - w dniu premiery produkt był tylko aktywowany. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Jak wyglądał transfer? Jestem ciekaw jak ten ich sklep działa w takich sytuacjach.


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 paź 2010, 13:35 
Cytuj  
Klienta można było ściągnąć wcześniej niezależnie od tego, czy kupiło się go w sklepie Blizza czy nie. Transfer o ile dobrze pamiętam był w okolicach 1 MB/s.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 paź 2010, 11:48 
Cytuj  
to ja sobie flexne:) Obrazek


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 paź 2010, 11:50 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
to ja sobie flexne:) Obrazek
to ile tych błon dziewiczych przerwałeś bo nie widać na screenie

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.