Tor-Bled-Nam napisał(a):
Troche ten tryb hc jest nie do konca przemyslany. jest utrudnieniem tylko na poczatku gry. Na 12 levelu mam chyba 10k kapsli, wiec moga kapac sie w purified water, bagach, rad-away itd. Chociaz bedzie kasa na implanty do statow i wytrzymalosci. Fajnie, ze to przywrocili. W grze jest sporo odwolan do wczesniejszych Falloutow. Mozna spotkac pilota vertibirda z wraku kolo clamath, jest wspomnienie pewnej staruszki z Modoc i osoby ktora jej pomogla. :> Male a cieszy.
btw. Boone jest przegiety troche. Na hardzie w sumie sam rozwala paki fiendow kolo NV. Wyjebalbym go, ale jest swietnym pack mule, 250lbs udzwigu.
Trudnosc trybu HC objawia sie glownie w tym, ze Stimy lecza over time i rozwalone konczyny mozna leczyc torbami, co ma znaczenie jak sie eksploruje niektore miejsca napakowane wrogami. Woda/zarcie/sen faktycznie sa jedynie upierdliwe i do samej rozgrywki nic nie wprowadzaja.
BTW, mzoe ktos potwierdzic, ze za HC dostaje sie tylko jakies osiagniecie? Jesli tak, to wylaczam to wpizdu od razu przy nastepnym odpaleniu NV...