No dobra, troche wrazen z bety.
Zaczynamy od tworzenia avatara
Opcji sporo, twarz wychodzi taka "kreskowkowa",moze to zmienia. Potem do wyboru 3 frakcje i rozdysponowanie Atrybutow (3 pary - militarne,ekonomiczne i produkcyjne). Create i ladujemy na planecie.
Grafika przypomina starsze RTSy - niezbyt bogato, ale brzydka nie jest.
calkiem dobrze sobie radzi z duzym oddaleniem (coby ogolna sytuacje sprawdzic). UI wygodne, sensownie przemyslane.
Ciekawym rozwiazaniem jest
- Niedostepne tereny sa pokryte siatka co ulatwia znalezienie sciezki w terenie.
Devsi wyslali podobno 3000 zaproszen do bety, aktywnie gra ok.100 ludzi.
Jest mozliwosc "zaproszenia przyjaciela" - kto dostal inva moze devsom przeslac zweryfikowany mail kolegi (wiec jak sa chetni to PW poprosze) i zwiekszyc jego szanse na inv.
Bugi itd - Perpetuum potrafi przylagowac, i to mocno. Zazwyczaj ciagnie na 60-80 ms, ale potrafi bez powodu skoczyc na 9k. Dosc czeste sa DC, szczegolnie przy wchodzeniu do bazy czy otwieraniu kilku okienek.