Cytuj:
Cienkie targetowanie, cienkie poruszanie się (click-to-move to masakra tu więc tylko i wyłącznie WSAD), słaba informacja o tym co atakujesz (słaba widoczoność w tłumie + brak auto-approach'a) i kto ciebie atakuje składają się mega chaos podczas PvP (zresztą podczas PvE podobnie).
LAWL. Proponuje jednak wrocic do koreanskich gier z click-to-move, autor-approach (i auto-facing) i paroma innymi auto..
Cytuj:
Itemków jest w uj, na każdy level praktycznie, ciekawe jak będzie sie levelować w tych "bg" bo skoro jest xp za gracza i sa Q pvp, oby się drugi WAR nie zrobił :S
No a co bylo zlego w levelowani przez PvP w WAR ? Mnie sie tam podobalo.. przynajmniej dopoki bylo z kim grac.
Oczywiscie inna sprawa, ze w WAR leveling curve byl totalnie zjebany, i byl to totalny grind, ktorego, nawet koreanskie klikacze by sie niepowstydzily.
Jesli levelowanie w RIFT bedzie wygladac tak jak w becie, to bedzie ok, ani ni jest to szczegolnie meczace, ani az takie latwie kiedy sie leveluje pierwszy raz.