mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:31 
Rozumiem, że wszyscy (większość) gramy na EU pvp serwerze?
Macie defiantów czy tych dobrych?

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:35 
Jeden z niewielu naprawde drazniacych issues, czyli targetowanie zostanie wkrotce (pewnie na bete 5) naprawiony. Jest tez cos o autogrupowaniu. Najbardziej whinujacy calling (Rogue) dostanie tez zmiany w mechanice energii i GCD. Hint: sekcja "On Horizon".
Jak mowie ze ci kolesie sluchaja feedbacku to wiem co mowie. Srsly nie spotkalem sie jeszcze z takim teamem developerskim. Jesli podobne podejscie zostanie zachowane po premierze i jesli beda uwzgledniac idee graczy co do rozwoju gry to pure win. : )
Nawet iniside'owi zasieg zwiekszyli chociaz tylko on o tym spamowal. :)

Scott Hartsman napisał(a):
Beta 4 Preview: Ready to Rumble?
Hey, everyone! Thanks a lot for being patient with us this week on the VIP invites for those who preordered. We've been making sure to get people covered almost as quickly as they can ask for help, and you've gone above and beyond in your compliments to the folks doing the helping.

In fact, I can't think of another time I've ever seen this level of concentrated compliments aimed at a CS group. Thanks for posting and mailing them in – You guys rock. We’re working with all of our sales partners to smooth this flow out for the rest of the preorder period, and should have some good news to share here in the next day or two.

On the development side: In the short week since returning from the holidays, a lot of our focus has been on launching presales, a store, and an entire ordering and billing framework. While making sure that the Warfronts, new zones, and events were going to be ready for beta.

I’m going to be extra honest about this one: Stressing Warfronts is going to make for a very interesting day tomorrow. It may go perfectly, or there may be issues due to the massive crush that our instancing system is about to take for the first time ever.

Either way, we’re here for the entirety of the event, and we’ll be reacting as quickly as we can to anything that comes up.

Even with all of that going on, we still did manage to hit up a few things that were on people’s minds. Apologies if this is more of a bullet list and less of a well-written piece of prose. It’s been a hell of a week around here.

IN FOR BETA 4: (like you haven’t seen the patch notes already)

* Ten, count them, TEN hotbars you can turn on and map hotkeys to and move around anywhere you want.

* Huge polish pass on the Raid frames – These got their first workout in the big events, and with Warfronts they’re even more important.

* More polish on the Reactives UI.

* More polish on pet naming.

ON THE HORIZON:

* PvP Autoflagging Toggle – With our unique world and event style, and with good reason, people really want to be able to be protected from autoflagging in the chaos. We agree – That’ll make for better gameplay.

* Target Nearest Friendly, Target Nearest Enemy, and a better Next Enemy cycle. Yes, we should add those.

* Rogues: We hear you. The pacing forced by energy regen and cooldown interaction isn’t getting the fun gameplay result we were aiming for. This isn’t something we could rush out in a day, but we’re on it. Needs to be fun and feel right first and foremost. That’s the goal. We should have something you’ll be able to call much better for Beta 5.

* When you’re in an Event (whether it’s a Zone Event, an Invasion, or a Rift, or so on), you actually don’t need to be grouped to get credit, loot, and experience for completing stages or the event itself. That said, people still want to be able to group and raid up more easily, and many have even requested automatically. We’ve been thinking about this for a while internally, and we’ve decided that we have to take on trying to get something that’s solid, fun, and helpful in place here.

* Rift Vessels, Zone Currencies, Sourcestone Currencies, Wardstone upgrades, and other Ascended Powers – This whole system isn’t coming off as cleanly as it should. We’re going to be putting some effort into making this look and play a lot more like the cohesive system it is behind the hood. People only care about a feature when a game can present it cleanly, and we’re going to step up on this.

* Story and notable character development: It’s all well and good to have a bunch of great lore written down here on the team, but it doesn’t count at all unless it’s presented in a way that it makes it across. I’ve mentioned this in one forum post, but story polish is to designers the same way that optimization is to engineers. It’s an ongoing process, and one that we’re going to be making constant improvements on from now until launch. Some will be subtle tweaks where areas just feel more memorable, others will be a bit more drastic.

Thanks, and we’ll see you in Telara,

- The entire team at Trion, including the engineers and operators who brought you the store, the awesome support folks who’ve been answering your help requests, and some people on a game team, too.

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:40 
Keii napisał(a):

To oznacza gigantyczne kolejki zwłaszcza dzisiaj :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:43 
Moze faktycznie warto byloby sie zgrupowac i jakis gangbang zrobic na pvp servie ...

T.

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:43 
Ja gram na US bo zaczynalem w pierwszej becie jak jeszcze nie bylo EU. Moze zrobia nowa postac ale watpie. Pozatym jak ja gram wieczorem to nie ma takiego przepelnienia i lepiej sie questy robi, nie trzeba walczyc o kille.

Jakby co to US - Briarcliff (PvP). Chary:

Kabraxis - Defiant Mage (lvl20)
Daaphnee - Guardian Rogue (lvl20)

Jak ktos ma tam postac to niech whispnie ingame, mozna pobiegac razem.

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:47 
Yay tez sie dostalem... ale z tego co widze do sciagniecia 7,43gb, na moim mega-hyper-szybkim-1mb necie to nie wiem czy wyrobie sie chocby na niedziele o_0

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:49 
u mnie ciagle down jest
moze eu pozniej wlaczaja?

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:49 
embe napisał(a):
Keii napisał(a):

To oznacza gigantyczne kolejki zwłaszcza dzisiaj :(

Ostatnio zalogowałem się prawie od razu bez żadnego czekania.

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:56 
Soulless napisał(a):
u mnie ciagle down jest
moze eu pozniej wlaczaja?

A to nie rusza o 18tej jakos?

PostNapisane: 7 sty 2011, 13:57 
O 19.

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:01 
jakby co to na pewno bede gral na eu/pvp
poki co z czytania na teorie to najbardziej pasuje mi nekrus albo ranger
taaak, klasycznie lubie grac dronerem :P

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:14 
Ja też na Eu pvp, chary u obu frakcji.

Dzisiejszy patch ma 1.18gb :P

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:22 
Keii napisał(a):

Ja bede na EU. No chyba ze sie wkurze to na US ;p.

I Defiant, Guardian chary mam na PvE serwie ale oni sa strasznie nudni, nie dalem rady nimi grac ;p.

Pozatym chyba znowu bede levelowal od nowa maga, na ostatnim evencie udalo mi sie chyba do 10lvl nim dobic to akurat sprawdzi sie Warfronts od tego.

Cytuj:
poki co z czytania na teorie to najbardziej pasuje mi nekrus albo ranger

Necro nie jest taki fajny. Moze miec tylko jednego peta naraz, a i jego petto umiejetnosci do trzymania aggro dostaje dosyc pozno. IMO Necro nadaje sie tylko jako second soul w aktualnym stanie.

Jak chcesz maga z petami to lepiej wziasc combo Pyro/Ele/Warlock.

Cytuj:
A jak wyglada z "Warrior Priestem"? W akurat robilem takiego pure nukera z clericow, ale po skillach nie wyglada mi to fajnie jak WAROwy odpowiednik leczenia przez pizganie wroga.
Czy ktos testował?

Justicar i Puryfier powinien cie zadowolic. Trzeva pokombinowac z mixowaniem drzewek, bo czysto na jednym, wiele nie zdzialasz.

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:37 
jak rozumiem serwer pve to tak jak w warhamerze? sa niektore zony gdzie mozna sie pizgac, ale generalnie bez wlaczenia flagi 'on' guzik mozna zrobic?
a na pvp mozna sie naparzac wszedzie? czy tez sa jakies bezpieczne strefy?

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:38 
Mendol napisał(a):
jak rozumiem serwer pve to tak jak w warhamerze? sa niektore zony gdzie mozna sie pizgac, ale generalnie bez wlaczenia flagi 'on' guzik mozna zrobic?
a na pvp mozna sie naparzac wszedzie? czy tez sa jakies bezpieczne strefy?

zona 1-20 jest AFAIK safe, a reszta juz nie. Dzisiaj tak naprawde sie zobaczy jak to ma dzialac na levelach powyzej 20.

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:42 
Bede na EU jakims wannabe rogalem. BTW ich patcher miazdzy predkoscia. 4MB/s :o ...

T.

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:43 
Hmm wlasnie czytam maila a tu zaproszenie na bete. Zaskoczenie nie male ,bo zadnych vipow, dodatkowych key nie mialem tylko czyte konto beta , ktorym nawet nie zawracalem sobie glowy :) No zobaczymy co prezentuje Rift na tym etapie bety na wlasnej skorze. Napewno pochwale sie wrazeniami obiektywnie

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:44 
No maly szoking w 32 min full klient się zassał i zainstalował na nowym kompie. wcześniej ten patcher troche posysał.

PostNapisane: 7 sty 2011, 14:48 
mi ssa ile fabryka dala a do tego co ciekawe stronki, youtub calkiem chodzi mimo ze na full predkosci jedzie

PostNapisane: 7 sty 2011, 15:15 
Mi zassało klienta w 5 min, dodatkowo ściągałem jeszcze 10 różnych gier i oglądałem 2 filmy z yt w fulHD ehehe.
Wszystko to na nowym kompie w nowym mieszkaniu z fajna laską, która ciągnęła mi fiuta. Kto da więcej ? :]
Nie wkurwiajcie mnie, bo i ja to zaraz zainstaluje.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 97  Następna strona