No o craftingu mozna powiedziec tyle dobrego ze jest.
Dobrze ze jest chociaz mozliwosc customizacji itemkow poprzez "Planar Augument Slot". Jest tez polowiczna mozliwosc faila w crafcie itamz - wkladajac cos w ten slot moze nie wyjsc i stracimy ten itemek, ktory dodaje staty do recepty.
Dla mnie w sumie sam system nie jest az tak wazny = wazne jest zeby crafting BYL PRZYDATNY przez caly okres levelowania i zwlaszcza w endgame. Jak narazie przez te 27lvli to podobno craftowane itemki sa na rowni lub lepsze niz te za questy ale nieznacznie gorsze niz dropy z bossow w dungeonach.
Mowie o zwyklych receptach od trenara. Jest tez w uj recept rare za Artisan Marki i za repe i tu mnie cieszy to ze sa one od lvl 1 skilla. Tzn od razu mozna sobie robic daily questy crafterskie i kupowac rare recepty. Te itemki sa na podobnym poziomie co dropy z instantow.
No ale ogolnie crafting jest sredni i WoW-style.