mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:51 
Cytuj  
Zasadnicze pytanie, na co w wow lvlowanie i drugie na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 16:00 
Cytuj  
embe napisał(a):
Zasadnicze pytanie, na co w wow lvlowanie

To do mnie pytanie? Jesli tak, to nie wiem, nie gram juz w wowa.
embe napisał(a):
i drugie na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ?

Bo samo levelowanie jest nudne, a jak gra mnie nudzi to robie quit. Innymi slowy, nie lubie jebac tego samego moba po 2000 razy.
No chyba, ze combat w Tera bedzie tak zajebisty, ze nie bede zwracal na to uwagi;)


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 17:44 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

Sam nie wiem co o tym myslec. Z jednej strony robili questy wiec spoko. Z drugiej strony 38lvl questujac w 21h? Zakladajac optymistycznie ze pozostale 12lvl to drugie tyle to max lvl w 50h? Dla nolife w trybie "popremierowym" to tydzien grania, dla normalnego kolesia, ktory sobie wezmie urlop by pograc w nowe MMO tyle samo lub niewiele wiecej (to dosc czeste zjawisko nawet u nas). I potem co?

no wlasnie co potem.
Potem bedzie placz ze ludzie maja max lvl i sie nudza, wiec bedzie patch kolejny patch dodajacy przedmioty krainki potworki, a pozniej nerf postaci-bo w szalenstwie dodawania coraz to nowych skili broni i mobow okaze sie ze tworcy przesadzili - niechcialbym aby tera ktora naprawde ma potencjal skonczyla jak aoc aion itp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 17:49 
Cytuj  
embe napisał(a):
Zasadnicze pytanie, na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ?


bo w grach typu theme-park levelowanie to tylko przeszkadzajka do pelnej gry w end-contencie :) Jak Rift nie bedzie mial end-contentu to po pierwszym miesiacu padnie i sie juz nigdy nie podniesie.


_________________



*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 17:50 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
embe napisał(a):
Zasadnicze pytanie, na co w wow lvlowanie

To do mnie pytanie? Jesli tak, to nie wiem, nie gram juz w wowa.
embe napisał(a):
i drugie na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ?

Bo samo levelowanie jest nudne, a jak gra mnie nudzi to robie quit. Innymi slowy, nie lubie jebac tego samego moba po 2000 razy.
No chyba, ze combat w Tera bedzie tak zajebisty, ze nie bede zwracal na to uwagi;)

a lubisz jebac ten sam quest 2000 razy lub wykonywac czynnosc typu przynies podnies wroc?
to jest rownie ekscytujace niczym klepanie potworka x1000000

jesli cale to zbieractwo questy tluczenie mobkow bedzie banalne lub nudne i proste- juz widze te tlumy botow okupujace spoty biegajace od moba do moba, od 'krzaczka' do krzaczka:P

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 18:03 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
[...niechcialbym aby tera ktora naprawde ma potencjal skonczyla jak aoc aion itp.

Ale skończy jak Aion w pozytywnym znaczeniu, od strony producenta i azjatyckiego klienta Aion jest bardzo dobry, przynosi zyski i ma dużo klientów.
Jak na rynek gdzie takich gier jest masa to osiągnęli sukces i powielają go w Tera, rynek zachodni to nisza i nie jest istotny dla producenta/wydawcy takich gier.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 18:18 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
a lubisz jebac ten sam quest 2000 razy lub wykonywac czynnosc typu przynies podnies wroc?
to jest rownie ekscytujace niczym klepanie potworka x1000000


No dokladnie o to mi chodzi. Nie wazne, czy to beda moby, questy, insty. Jak musze to napierdalac w kolko macieju, a exp leci w zolwim tempie, to w koncu robie quit.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 18:52 
Cytuj  
Aion odniósł sukces w korei, to pewnie tam sa teraz obsrani na Tere


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2011, 19:11 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Taka szybkosc levelingu to dla mnie jeden z lepszych newsow. W takim Rift dla przykladu juz przy 12-13 lvl-u walilem nosem w klawiature, tak wolno to szlo.
A ze hardcore'y beda marudzic - mam to w dupie.

Nie jest az tak zle. A moze to poprostu ja jestem hardcorem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2011, 00:43 
Cytuj  
{ Distar's Tera KOBT Review ~ Part One
{ Distar's Tera KOBT Review ~ Part TWO

^good reading there

Btw Zagrałem dzisiaj Berserkerem, dla niewiedzących postać z wielkim toporem i wolnymi atakami. Dostając aoe skill młynek odkryłem, ze moby maja AI i reaguja na to co robimy. Podczas ładowania tego skilla moby odbiegały od mojej postaci O_o.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2011, 23:05 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=b2T9BSpTYFU

Chcialbym powiedziec ze nie robi to na manie wrazenia ;/. Gdyby tylko nie ta grafika ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2011, 23:29 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=4FBtsnk7Zpk

Polecam sobie odpalić na najwyższej rozdziałce i podziwiać widoki.

O ile jestem przeciwny implementacji systemu podróży z WoW (lepsze są teleporty) to tutaj lot zrobił na mnie wrażenie. Na pewno za którymś razem spowszedniałoby ale teraz... Mmmm.

Na pewno spróbuję tej gry, nawet jeżeli miałbym przestać w nią grać po darmowym miesiącu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2011, 23:59 
Cytuj  
Hype'owałbym gdyby nie to, że męczyć się z lagami/płacić do konto OB mi się nie chce, a zrozumiała wersja pewnie pojawi się dopiero za rok. Ale gra wygląda całkiem nieźle, z tydzień przynajmniej myślę będzie można pograć.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 01:02 
Cytuj  
Wbiłem 12 lvl i wlasnie mialem ten przelot z noob zony do stolicy, musze przyznac ze zatkalo mnie tak jak pierwszy lot z stormwind do ironforge w wowie. Rozmach lokacji jest niesamowity, a sam widok glownego miasta z daleka zatyka po prostu.

Keii, przez laga gracze EU/US maja bardziej ślamazarny combat, jak widze koreanca, ktroy napierdala z luku jak z karabinu maszynowego to boli troche.

Musze powiedziec czym dalej tym bardziej epicko jest. Noob zona jest straszne cukierkowa, nastepna juz nie.


Tu cos ladnego z dzisiaj jeszcze z noob zony:)
Obrazek

Jutro wkleje cos z lokacji 10+


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 05:56 
Cytuj  
Grafika dla mnie ok :) Lubie i taka z mangi/anime ktore ogladam ale pasuje mi tez taka z AoC czy Rifta. Ale jak z questami? To nie jest aby gra zabic 1k mobokow na lv? Ja tam jednak podziekuje za kr bete - wole poczekac na EU wersje, ewentualnie jakis trail by dali :P.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 08:25 
Cytuj  
Ja lubię mangowe klimaty a przynajmniej mi nie przeszkadzają, pewnie jak wyjdzie EU/USA to spróbują choćby aby obadać ten combat, najwyżej po free month można zawsze zquitować.

Z KCB jest za dużo zachodu i do tego trzeba im zapłacić.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 14:03 
Cytuj  
@ max lvl w 21 godzin gry

Nie ma to, jak rzetelne info :lol: :lol:
Gość grał po 21 godzin dziennie przez te 3 dni :D
Cytuj:
The lancer Han, a schoolboy aged only 21, shared his hard journey to the level cap in the interview.

After TERA officially opened its servers at 6: 00 a.m. on Jan. 11, Han kept online with only 4 - 5 hours spent sleeping every day. His secret of fast advancement is to team up and complete quests.

link

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 14:43 
Cytuj  
Może odchodzą od lvlowania jako podstawa gameplay i celują w endgame ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 14:50 
Cytuj  
ale jaka roznica czy gosc gral 3 dni po 21h czy np tydzien grajac po 7h.
liczy sie to ze dobil maxa w tak krotkim czasie co troche osmiesza tworcow, bo chyba nie bylo ich planem stworzenie gry ktora mozna ukonczyc i quitnac po miesiacu (o ile nie bedzie pvp 24/7")

a co do endgame'a: slabo widze taki endgame, zeby to sie sprawdzilo, patch z nowo dodawanymi przedmiotami potworkami krainkami musialby byc wydawany srednio raz na miesiac,
i do takiego end gam'a jest potrzebny team w NA ktory moglby wprowadzac zmiany -a patrzac na historie chociazby l2-gdzie tylko koreance mogli cos zmieniac -to slabo to widze:>

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 15:12 
Cytuj  
Nie uważam, że taki czas "ośmiesza twórców".

Patrząc przykładowo na Aiona (link) i jego krzywą potrzebnego expa na lvl i szybkości zdobywania lvli - jeżeli do 38 lvlu potrzeba okolo 60 h gry dla farmera, to na max lvl będzie około 120 - 150 h gry.

Grając po 5h dziennie daje to 24 - 30 dni samego expienia, a zapewne ponad 80% ludzi nie będzie tak efektywnie expić, będą zajmować się gatheringiem, socialem itp.
To daje 1 - 2 miesięcy na wbicie max lvlu dla "przeciętnych" graczy - nawet nie dla casuali, bo im to jeszcze wolniej będzie szło.

Teraz mi powiedz, w której z nowych gier online nie wbija się max lvlu w 1-2 miesiące?
AoC, WHO, Aion wszędzie się da w tyle czasu wymaxować grając po 4-5 h dziennie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.